فروش استثنایی انواع متانول صنعتی خارک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول صنعتی:متانول صنعتی خارک:فروش متانول خارک:
فروش متانول خارک

فروش متانول خارک یا شرایط استثنایی و با قیمت مناسب به خریداران محترم و شرکت های مصرف کننده متانول عرضه می گردد که به صورت تانکری و بشکه ای قابل فروش است.

متانول صنعتی:

متانول صنعتی نوعی ماده شیمیایی شفاف، ارزان قیمت، سبک و با بوی بسیار تند و زننده است که در پتروشیمی ها تولید می شود. این ماده چگالی 792 کیلوگرم بر متر مکعب دارد که جرم مولی آن 32 گرم بر مول است. این ماده با فرمول شیمیایی CH3OH دارای یک گروه عاملی هیدروکسید، یک گروه عاملی متیل است و سبک ترین الکل در این خانواده است.

الکل صنعتی برای ضدعفونی وسایل

در ایران 6 پتروشیمی تولید کننده این ماده هستند که شامل زاگرس، کاوه، فن آوران، خارک، مرجان و شیراز می شوند. این پتروشیمی ها با ظرفیت های مختلفی تولید می کنند و بزرگترین تولید کننده در حال حاضر زاگرس و کوچکترین تولید کننده پتروشیمی شیراز است. متانول به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد جز سه ماده استراتژیک در دنیا محسوب می شود و این سبب شده تا صنایع زیادی نیازمند این ماده باشند. متانول به دلیل اینکه یک ماده سمی است باید در استفاده از آن کمال دقت و احتیاط را به خرج بدهید تا دچار آسیب نشوید. متانول به دلیل اینکه نقطه جوش پایینی دارد در دمای اتاق به سرعت تبخیر می شود و همین امر سبب می شود فضای اتاق سمی شود و به همین دلیل بایستی حین کار با این ماده از ماسک های قوی استفاده کرد.

ارسال متانول سفید

علائم آسیب دیدگی با متانول می تواند از سردرد، سرگیجه، حالت تهوع شروع شود و به کما و مرگ بینجامد. نیاز است در محیطی که کارگران در حال کار با این ماده هستند، آموزش های مناسبی ارائه شود و روی دیوار ها برگه اطلاعات ایمنی متانول نصب شود.

متانول صنعتی خارک:

پتروشیمی خارک یکی از پتروشیمی های تولید کننده متانول با ظرفیت پایین است که تمامی متانول تولیدی آن معمولا صادر می شود. موقعیت این پتروشیمی و دسترسی راحتی که به آب های آزاد دارد سبب شده تا خریداران خارجی را به سوی خود جلب کند.

فروش متانول خارک
فروش متانول خارک

این پتروشیمی تولید سالیانه 660000 تن در سال متانول را دارد که علاوه بر متانول پروپان، بوتان، نفتا و گوگرد نیز تولید می کند که معمولا صادر می شوند. این پتروشیمی قبل از انقلاب و توسط شرکت آمریکایی و ژاپنی احداث شد ولی متانول این واحد بعد از انقلاب به بهره برداری رسید. متانول صنعتی خارک به دلیل دسترسی به آب های آزاد مشتریان زیادی دارد و از این نظر می توان استفاده های زیادی از آن برد.

فروش متانول خارک:

فروش متانول خارک را می توان به راحتی و برای صادرات انجام داد. در صورتی که نیاز به این ماده دارید می توانید آن را سفارش دهید تا کارشناسان شیمی رازی درخواست شما را پیگیری و پروسه صادرات را در اندک زمان به اتمام رساند.

نرخ روز متانول در بازار جهانی

صادرات متانول ایران
صادرات متانول ایران

البته صادرات نیازمند پیش زمینه هایی است که اولین گام ارسال LOI است که باید خریدار آن را برای فروشنده ارسال کند تا روند پیگیری کارهای صادرات تسریع پیدا کند. فروش متانول خارک برای مصارف داخلی نیز ممکن است و گهکاه در سایت بورس کالا عرضه می شود که این باعث می شود سوددهی این شرکت در مواقعی که صادرات مقدور نیست یا خریداران کمتری برای متانول است، کاهش پیدا نکند.

آخرین قیمت متانول فله پتروشیمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.