قیمت فروش انواع متانول صنعتی کاربردی برای عرضه در ایران

قیمت فروش متانول صنعتی

قیمت فروش متانول صنعتی کاربردی برای عرضه در ایران بسیار مناسب است و براساس ریال است در حالی که متانول صادراتی براساس دلار خرید فروش می شود و این نکته برای کسانی که قصد دارند در این زمینه شروع به کار کنند، می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. بنابراین در صورتی که قصد ورود به این زمینه کاری را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی به کسب اطلاعات هر چه بیشتر رو بیاورید تا در برخورد با مشتریان بتوانید با دست پر وارد عمل شوید. عرضه متانول در ایران تنها توسط پتروشیمی ها و شرکت های بازرگانی معتبر انجام می شود و برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان مربوطه در این بخش تماس بگیرید.

متانول صنعتی

متانول صنعتی در واقع همان الکل چوب با فرمول شیمیایی CH3OH است که با جرم مولی 32 گرم بر مول و چگالی 792 کیلوگرم بر مول سبک ترین الکل در این خانواده است.

مرکز فروش متانول صنعتی

چگالی پایین این الکل سبب شده تا اختلاف بین جرم و حجم این ماده زیاد شود به طوری که هر بشکه 220 لیتری از این ماده تنها 175 کیلوگرم وزن دارد. متانول صنعتی توسط پتروشیمی ها تولید می شود که میزان تولید شده توسط هر کدام از پتروشیمی ها متفاوت بوده و بزرگترین و کوچکترین پتروشیمی تولید کننده این ماده زاگرس و شیراز هستند که هر کدام در طی سال های اخیر رشد تولید جالب توجهی داشته اند. متانول صنعتی به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد، در صنایع زیادی به کار می رود و مشتریان زیادی دارد که سبب شده همه روزه تعداد زیادی از مشتریان با این مرکز تماس بگیرند و متقاضی خرید این محصول با ارزش باشند. از متانول صنعتی برای تولید اسید استیک، فرمالدهید، ضد یخ، آتش زنه و … استفاده می شود که حیطه های بسیاری را در بر می گیرد.

خرید متانول کارخانه

علاوه بر این کاربرد ها می توان از متانول به عنوان سوخت موتور های درون سوز استفاده کرد که به نسبت بنزین توان کمتری را ایجاد می کند که با تغییر آن به دی متیل اتر می توان انرژی سوختن آن را افزایش داد. البته بهتر است اندکی تغییر در ساختار موتور ایجاد کرد تا به راحتی بتوان از این سوخت پاک استفاده کرد. متانول صنعتی بر خلاف الکل طبی به هیچ وجه خصوصیت ضد عفونی کننده ندارد و استفاده از آن ممکن است پیامد های جبران ناپذیری در پی داشته باشد. از الکل صنعتی می توان تنها برای موارد صنعتی استفاده کرد. البته برخی سود جویان به دلیل قیمت پایین تر الکل صنعتی آن را به جای الکل طبی به فروش می رسانند. بین این دو الکل اختلاف چندانی وجود ندارد و برای اینکه بتوانید این دو الکل را از هم تشخیص دهید نیاز است تا ابتدا کمی اطلاعات خود را بالا ببرید تا دچار مشکل نشوید.

علائم مسمومیت با متانول

استفاده از الکل صنعتی به جای الکل طبی می تواند عواقبی چون سردرد، سر گیجه، حالت تهوع را در پی داشته باشد. البته این موارد برای مصرف دوز های بسیار پایین است و در صورتی که این نوع الکل در دوز بالا مصرف شود بدون شک کوری و مرگ را در پی خواهد داشت. بنابراین نیاز است حین کار با این ماده حطرناک تمامی موارد ایمنی را رعایت کرده تا دچار حوادث بعدی نشوید. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات ببیشتر در این زمینه هستید بهتر است با کارشناسان ما در شیمی رازی تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

قیمت فروش متانول صنعتی

قیمت فروش متانول صنعتی در این سایت بررسی می شود ولی باید به این نکته توجه شود که به دلیل نوسانات بالای نرخ ارز و دیگر مسائل در حال حاضر قیمت در سایت درج نمی شود و برای استعلام قیمت بایستی با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید.

قیمت فروش متانول صنعتی
قیمت فروش متانول صنعتی

این کارشناسان برای کمک هر چه بیشتر به شما در کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان هستند. در ابتدای بحث باید عنوان شود که قیمت فروش متانول صنعتی به چندین عامل وابسته است که این عوامل در واقع تعیین کننده قیمت این محصول هستند. مهم ترین عامل در قیمت متانول، قیمت نفت خام و گاز طبیعی است چرا که ماده اولیه تولید این محصول گاز طبیعی است. همان طور که در دو سه ماهه اخیر مستحضر بودید، به دلیل افت شدید قیمت نفت خام و گاز طبیعی قیمت متانول نیز به شدت افت پیدا کرد که سبب کاهش تقاضای این ماده با ارزش و در نهایت افت تولید کارخانه های تولید کننده شد. و اما دومین عامل اثر گذار بر قیمت متانول، نرخ دلار است که در دوسه ساله اخیر با رشد روز افزون آن قیمت متانول تا نزدیک به 3 برابر رشد کرد. اما عوامل موثر دیگری نیز وجود دارند که بر قیمت متانول اثر می گذارند که شامل میزان عرضه و تقاضا، اینکه در چه فصلی از سال قرار داریم و … می شوند. برای استعلام قیمت فروش متانول صنعتی چندین راه وجود دارد که بهترین راه استفاده از موتور جستجو گر گوگل است که با یک سرچ ساده و زدن کلمات کلیدی مورد نظر بهترین سایت ها در این زمینه لیست می شوند که با تماس با کارشناسان این سایت می توانید به قیمت مناسبی دست یابید.

فروش متانول بشکه

این سایت ها مطمئنا در زمینه متانول کارهای زیادی انجام داده اند که می توانند بسیار کمک کننده باشند و شما را به سود خوبی برسانند.

عرضه متانول در ایران

همان طور که پیش تر در این مقاله گفته شد عرضه متانول در ایران به پتروشیمی ها و شرکت های بازرگانی محدود می شود. این پتروشیمی ها که تولید کننده متانول هستند این محصول را با قیمتی مناسب به خریدار نهایی و توسط بورس کالا به فروش می رسانند. پتروشیمی ها متانول را در سایت بورس کالا و به صورت تانکری عرضه می کنند و به هیچ وجه این محصول را به صورت بسته بندی و بشکه های 220 لیتری به فروش نمی رسانند.

فروش الکل متانول صنعتی

این موضوع سبب شده تا بسیاری خریداران این محصول به دنبال خرید این محصول از پتروشیمی باشند. ولی به یاد داشته باشید که پتروشیمی ها متانول را تنها به شرکت های تولید کننده می فروشند.

عرضه کننده متانول پتروشیمی با قیمت فوق العاده

شیمی رازی قادر است حواله متانول پتروشیمی شیراز و دیگر پتروشیمی ها را با قیمتی مناسب به فروش برساند که سود بالایی برای خریدار در پی خواهد داشت.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.