فروش کربنات سدیم سبک برای کارخانه رنگرزی و نساجی

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش کربنات سدیم سبک
سدیم کربنات خالص

دو تا از صنایعی که محصول پودر کربنات سدیم سبک را برای انجام فعالیت انتخاب کردند، صنایع نساجی و رنگرزی می باشد که در کشور ایران به این شرکتها اهمیت زیادی می دهند و از این جهت فروش سودا اش برای آنان با قیمت مناسب اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
برای درک و مصرف بهتر از پودر کربنات سدیم سفید نیاز است ابتدا این ماده شیمیایی را به خوبی بشناسید و از خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن مطلع شوید.
کربنات سدیم یا همان کربنات دی سدیم با فرمول شیمیایی Na2CO3 را جزء نمکهای قلیایی قرار می دهند و این در میزان pH، کاملا مشهود است.
فروش کربنات سدیم سبک
اگر قرار باشد که خصوصیات Carbonate Sodium را بشناسید، کافی است برگ آنالیز را از شرکتهای تولید کننده درخواست کنید و آن را مطالعه نمائید.
در این آنالیز به مواردی مثل درجه خلوص، آهن، رطوبت، دانسیته، نقطه ذوب، رنگ، اندازه ذرات و همچنین میزان ترکیبات موجود در سودا اش اشاره می شود.
بر طبق همین ویژگیها، مصرف کننده تصمیم به خرید می گیرد و آن را با سایر محصولات شیمیایی دیگر که همین کارایی را دارند، مقایسه می کند.
همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، دو صنعت رنگرزی و نساجی از مصرف کنندگان اصلی کربنات سدیم سبک محسوب می شوند.
این صنایع برای ایجاد محیط خنثی که ابتدا از یک اسید قوی مثل اسید سولفوریک صنعتی 98 درصد استفاده می کنند، می بایست با یک ماده قلیایی کم هزینه اثر اسید را پس از مصرف کم کنند.
به همین خاطر از سودا اش قلیایی که دارای اثر بخشی قوی دارد و در ایران با هزینه کم تولید می گردد، استفاده می کنند.
واکنش بین اسید و باز تولید نمک می کند و می توان آن را با روشهایی که به محیط زیست آسیب وارد نشود، در محیط ِآزاد کرد.
فروش کربنات سدیم سبک

فروش کربنات سدیم سبک

برای اینکه بتوانید خرید کربنات سدیم سبک را انجام بدهید، می توانید از بستر اینترنت، نهایت استفاده را ببرید.
در این فضا شما خواهید توانست شرکت تولید کننده سودا اش را که سه کارخانه هستند پیدا کنید و قبل از خرید نهایی با آنان صحبت کنید.
این صحبت شما باید پیرامون نحوه خرید، قیمت، زمان بارگیری و نوع بسته بندی باشد تا بتوانید تصمیم درستی را برای شرکت خود اتخاذ نمائید.
از آنجایی که کارهای فروش کربنات سدیم سبک را کارخانه تولید کننده بر عهده دارد، می توانید بهترین قیمت خرید را بدست آورید.
البته شرط انجام این کار، درخواست حداقل 25 تن خواهد بود و باید چند روزی را در صف نوبت منتظر بمانید.
طبق گزارشهایی که از صنایع مصرف کننده بدست شرکتهای تامین کننده رسید، در صنعت رنگرزی و نساجی از مقادیر بالا کربنات سدیم استفاده نمی کنند.
به همین خاطر در هر پارت خرید معمولا چند تن سفارش می دهند که برای انجام این کار می بایست با یک شرکت بازرگانی معامله کنند.
فروش کربنات سدیم سبک
چون این شرکتها می توانند مقدارهای کم را در زمان کوتاه از انبار خود در تهران، اصفهان و تبریز بارگیری کنند و محموله را تقدیم مشتریان کنند.
حال باید تصمیم نهایی خود را برای یک خرید کم هزینه بگیرید و تمام شرایط از جمله قیمت کربنات سدیم سبک را مد نظر قرار بدهید.
برای این کار می توانید با مشاوران متخصص شرکت کیمیا شیمی رازی از طریق پلهای ارتباطی موجود در سایت ارتباط بگیرید تا یک خرید ارزان و جذابی را تجربه کنید.
توجه کنید در هنگام ارتباط حتما شرایط خود را به طور کامل شرح بدهید چون هر کدام از آنان بر روی روند معامله و قیمت اثر می گذارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *