فروش کربنات سدیم ایرانی + لیست قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید:

کربنات سدیم چگونه تولید می شودفروش کربنات سدیم ایرانیقیمت کربنات سدیم ایرانی
خریدار کربنات سدیم سبک

کارهای فروش کربنات سدیم ایرانی به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده صورت می گیرد و می توانید برای خرید، ابتدا؛ لیست قیمت را تحویل بگیرید.

کربنات سدیم چگونه تولید می شود

سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند و به دنبال آن در اینترنت باشید در مورد این موضوع باشد: کربنات سدیم چگونه تولید می شود؟

برای پاسخ به این سوال، باید بدانید که محصول کربنات سدیم قلیایی و معدنی با نام های سودا اش و کربنات دی سدیم در بازار شناخته می شود و دارای فرمول Na2CO3 است.

و اما برای تولید سودا اش در کارخانه ها می توان از سه روش زیر استفاده کرد که هر کدام شرایط خاص خود را خواهند داشت و باید به معایب و مزیای هر کدام توجه شود.

1- فرآیند لبلنک: در این فرآیند می بایست از محصولاتی همچون اسید سولفوریک، نمک و ذغال سنگ استفاده کرد که در این روش بخاطر تولید یک محصول جانبی خطرناک و مضر برای محیط زیست، از دور خارج شد.

2- فرآیند سولوی: در این فرآیند از مواد اولیه نمک، کربنات کلسیم و آمونیاک مصرف می کنند که حین تولید، محصول جانبی کلسیم کلراید تولید می شود.

3- فرآیند هو: مشابه فرآیند سولوی است با این تفاوت که توانست مشکل تولید محصول جانبی را بر طرف کند و آن را به یک کود شیمیایی که در زمین های کشاورزی مصرف می شوند، تبدیل کند.

به طور کلی و طبق آمارهای منتشر شده در سایت ها و مقالات مختلف، 75 درصد کارخانه ها از فرآیند سولوی و 25 درصد از فرآیند هو استفاده می کنند که سه کارخانه ایرانی از فرآیند سولوی استفاده خواهند کرد.

فروش کربنات سدیم

فروش کربنات سدیم ایرانی

زمانی که کارخانه های تولید کننده کربنات سدیم ایرانی توانستند محصول خود را مطابق شرح فرآیند و با شرایط عملیاتی PFD تولید کنند، می توانند بحث فروش را مطرح کنند.

برای فروش سودا اش از روش های مختلفی استفاده می کنند، ولی باید روشی انتخاب شود تا همیشه در دسترس باشند و خریداران مشکلی بابت تامین و خرید نداشته باشند.

به همین خاطر، فروش کربنات سدیم ایرانی از طریق اینترنت انتخاب شد تا تمام شرکت های داخلی و خارجی با یک جستجو ساده، عامل فروش و پخش را پیدا کنند.

در این جستجو با شرکت های تولید کننده مراغه، کاوه و سمنان آشنا خواهید شد که البته در کنار آنان؛ نمایندگی فروش کربنات دی سدیم صنعتی نیز فعالیت می کنند.

بنابراین، شما خریدار Soda Ash سبک و سنگین اصلا احساس کمبود نخواهید کرد و با خیال راحت می تواید خرید خود را با بهترین شرایط انجام دهید.

شرایط فروش تمام شرکت ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل توصیه می شود تا با چند شرکت معتبر وارد مذاکره شوید تا بهترین شرایط را که به شرایط شما نزدیک هستند، بدست آورید.

فروش کربنات سدیم

قیمت کربنات سدیم ایرانی

محصول کربنات سدیم با دو گرید سبک و سنگین توسط کارخانه ها تولید می شود تا بتوان آن را در اختیار شرکت های مصرف کننده قرار داد.

این شرکت های مصرف کننده برای اینکه بتوانند خرید خود را قطعی و نتیجه برسانند، ابتدا از فروشنده در مورد قیمت و شرایط فروش سوال می کنند تا به ارزان ترین مبلغ برسند.

قیمت کربنات سدیم ایرانی با توجه به وجود منابع اولیه برای تولید این نمک صنعتی، ارزان تمام می شود و می توانید با خیال راحت بهترین خرید خود را تجربه کنید.

برای این کار کافی است از طریق پل های ارتباطی و یا فرم موجود در سایت، درخواست خود را برای واحد تامین و فروش کالا ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

قیمت سودا اش را با توجه به شرایطی که اعلام می کنید به شما می گویند و ممکن است هر فروشنده به شما نرخ متفاوتی را بگوید که این به معنی رقابت است.

فروش کربنات سدیم سبک

5/5 - (3 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

5

5 پاسخ به “فروش کربنات سدیم ایرانی + لیست قیمت”

  1. سلام
    وقت بخیر
    باتشکر از مطلبی که پیرامون تولید کربنات سدیم ایرانی ارائه دادید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *