نرخ متانول در بازار آزاد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی برترین تولید کننده متانولنرخ متانول از پتروشیمی شیرازقیمت روز متانول در بازار سراسر کشورتامین کننده متانول در ایران
قیمت متانول شیراز

نرخ متانول در بازار آزاد همواره با نوسانات بسیار زیادی همراه است. عوامل و فاکتورهای مهمی در این امر دخیل هستند که گاهاً منجر به بالا یا پایین بودن قیمت ها در مناطق مختلف نیز می شوند. آشنایی با برترین تولید کنندگان این محصول، کاربردها و همچنین چگونگی سفارش و خرید مستقیم تاثیر مستقمی بر کاهش نرخ ها و خرید مقرون به صرفه خواهد شد.نرخ متانول در بازار آزاد

معرفی برترین تولید کننده متانول

قبل از آشنایی با شرکت های تولید کننده باید بدانید که متانول چیست و از کجا می توانید خالص ترین آن را تهیه و خریداری کنید. به طور کلی متانول ساده ترین نوع الکل تولیدی در جهان است که بی رنگ بوده و فراریت بسیار بالایی دارد.

امروزه شرکت های تولید کننده انوع متانول آزمایشگاه و پتروشیمی را با برندهای مختلفی به بازار عرضه می کنند.

شناخت برندهای تولید کننده کمک شایانی در انتخاب و سفارش عمده به ویژه برای شرکت های صادراتی خواهد نمود. در ایران، مجتمع پتروشیمی شیراز، زاگرس، فن آوران و خارگ بزرگترین تولید کنندگان و برترین های بازار داخلی به شمار می روند.

نرخ متانول از پتروشیمی شیراز

خرید متانول از پتروشیمی شیراز

در پتروشیمی شیراز انواع متانول تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند. به عنوان فعال یا فروشنده این محصول قبل از اقدام به سفارش و خرید باید با مراحل تولیدی و هم چنین نحوه بسته بندی و ارسال این محصول آشنا شوید.

به طور کلی سه مرحله برای تولید این محصول یا همان الکل در پتروشیمی ها استفاده می شود که عبارتند از:

  1. تولید گاز سنتز: این گاز با ترکیب شدن آب و متان تولید می شود.
  2. تولید سنتز متان: تحت فشار قرار دادن گاز سنتز تولیدی و تبدیل آن به متانول، آب و هیدروژن
  3. تقطیر: عبور دادن متانول تولیدی از برج های تقطیر جهت خلوص سازی

باید اشاره کرد که مرحله اول را ریفرمینگ نیز می نامند که از جمله روش های متداول در تولید گاز سنتز به شمار می رود.شرکت متانول شیراز با بهره گیری از مجهزترین دستگاه ها این محصول را تولید می کند. قیمت خرید متانول این شرکت با توجه به نوع کاربرد و درجه خلوص آن متغیر است.

قیمت روز متانول در بازار سراسر کشور

قیمت روز متانول در بازار سراسر کشور

نرخ متانول در بازار گاهاً سیر سعودی یا نزولی دارد که فاکتورهای متعددی در این تغییرات دخیل هستند. میزان عرضه و تقاضای بازار نقش مهمی در تعیین این فاکتور دارند. نوع و خلوص متانول، نوع بسته بندی و هم چنین فاصله حمل از شرکت نیز در نرخ متانول و قیمت روز آن می توانند تاثیرگذار باشند.

امروزه بسته بندی ها به صورت تانکر، بشکه های 220 لیتری، بشکه های فلزی، گالن های 20 لیتری فویل دار و … عمومیت دارند. البته حجم و نوع بسته بندی با توجه به میزان سفارشات متغیر است.

دقت کنید که در بازار سراسر کشور نرخ ها و قیمت فروش هر کیلو متانول نوسان داشته و نیاز به استعلام از مراکز تولیدی یا نمایندگان فروش آنها خواهید داشت. خرید حواله یکی از روش های تضمین قیمت به ویژه در سفارشات عمده خواهد بود.

تامین کننده متانول در ایران

تامین کننده متانول در ایرانهمانطور که می دانید متانول کاربردهای فراوانی دارد که از مهمترین آنها می توان به نقش آن به عنوان ماده اولیه در تولید انواع رنگ ها، ضد یخ ها، پلاستیک و … اشاره نمود.

متانول آزمایشگاهی در ایران همواره تولید و با خلوص بالا در اختیار خریداران قرار می گیرد. دقت داشته باشید که در حین استفاده از انواع متانول پتروشیمی و آزمایشگاهی رعایت نکات ایمنی اهمیت فراوانی دارد. متانول به شدت سمی است که در مقاله ای زیر عنوان علائم مسمومیت با متانول توضیحاتی ارائه شده است.

شرکت های تامین کننده گاهاً اقدام به تهیه کاتالوگ به عنوان راهنمای استفاده از محصول می نمایند که تهیه آنها در جهت کاهش خطرات احتمالی در حین استفاده و افزایش میزان کارآیی آنها تاثیرگذار می باشد.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *