ارزان ترین سایت خرید متانول صنعتی کاربردی کشور

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانول صنعتی کاربردیسایت خرید متانول صنعتیحواله‌ خرید متانول
خرید متانول صنعتی

خرید متانول صنعتی کاربردی، با ارزان ترین قیمت در کشور و توسط سایت های خرید و فروش مواد شیمیایی به فروش می رسد که باید با جستجو در اینترنت به بهترین فروشنده برسید.

متانول صنعتی خالص

متانول صنعتی کاربردی

متانول صنعتی یکی از محصولات کاربردی در دنیا است که در مجتمع های پتروشیمی، در تناژ بالا تولید می شود. در ایران ۶ پتروشیمی این محصول را تولید می کنند که بزرگترین، مجتمع پتروشیمی کاوه است و اولین پتروشیمی تولید کننده این ماده، پتروشیمی شیراز است که قبل از انقلاب شروع به کار کرده است.

البته بعد از انقلاب فازهای بعدی این پتروشیمی تولید و افتتاح شد. این ماده یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف است که عمده ترین کاربرد آن در تولید فرمالدهید است. متانول حلالی شفاف، بی رنگ و با بوی بسیار تند و زننده است که بخارات آن به شدت سمی است. در صورتی که روزانه با این ماده سر و کار دارید ، بایستی توصیه های ایمنی مربوط به آن را مطالعه کنید تا در صورت بروز حادثه، کمترین آسیب ممکن را ببینید. بخارات متانول در مقادیر کم ممکن است منجر به سردرد ، سرگیجه ،حالت تهوع و استفراغ شود و در غلظت های بالاتر ، حتی ممکن است منجر به مرگ شود. البته در صورت اینکه سریعا مصدوم را به بیمارستان منتقل کنید، مداوا به راحتی انجام می شود و اتفاقات کمتر پیش می آید.
متانول صنعتی کاربردی تولیدی در پتروشیمی ها توسط خود پتروشیمی ها به صورت حواله و یا به صورت بسته بندی توسط شرکت های بازرگانی به فروش می رسد.

سایت خرید متانول صنعتی

سایت خرید متانول صنعتی در گوگل قابل جستجو هستند و به راحتی و به راحتی با یک سرچ ساده می توان لیست این سایت ها را بیابید. این سایت به صورت خیلی جدی ومحکم روی این مواد کار می کند. با مراجعه به این سایت خرید متانول صنعتی می توانید با کمترین قیمت ممکن این محصول را تهیه کنید. این سایت ها با بررسی بازار و یک بازاریابی قوی روی محصول متانول با دقت بالا کار می کند و با این کارها می توانند جز نتایج اول گوگل شوند و اعتبار آنها به شدت بالا می رود. در واقع سایت اول گوگل اعتبار خیلی بالایی پیدا می کند و فروش به شدت بالا می رود. این سایت ها متانول را در انواع بسته بندی ارائه می دهند که شامل بشکه های ۲۲۰ لیتری ، ۲۰ لیتری می شوند. نوع دیگر ارائه متانول به صورت حواله ای است که در تانکرهاب مخصوص حمل متانول که ۲۳ تن ظرفیت دارد. قدر مسلم قیمت متانول تانکری به مراقب پایین تر از متانول بسته بندی است چرا که هزینه بشکه ۲۲۰ لیتری به تنهایی ۱۴۰هزار تومان است. البته این قیمت مربوط به بشکه دست دوم است و قیمت برای بشکه نو بالاتر است.

خرید الکل متانول

حواله‌ خرید متانول

مراحل خرید حواله متانول به این صورت است که خریدار با یک شرکت بازرگانی تماس بگیرد که در نتیجه این شرکت ها قادرند یک حواله با قیمت مناسب به خریدار تحویل دهند. حواله به این صورت است که خریدار طبق تاریخ مشخص به درب پتروشیمی مقصد می رود و محصول را تحویل می گیرد و به مقصد مورد نظر ارسال می کند. هزینه ارسال بار به عهده خریدار محترم است.
حواله خرید متانول در تانکرهای ۲۳ تنی است که این تانکرها پوشش مخصوص دارند. چون اگر پوشش وجود نداشته باشد، خوردگی اتفاق می افتد و درصد خلوص متانول کاهش می یابد‌ .

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.