ارسال انواع متانول حلال در سراسر کشور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول حلال :انواع متانول حلال :ارسال انواع متانول حلال به سراسر کشور :
ارسال انواع متانول حلال

ارسال انواع متانول حلال که یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع کشور است که انواع آن از شهر تهران در سراسر کشور فرستاده می شود و هزینه بارگیری و ارسال آن متفاوت است. بسته به تناژ، نوع ماشین، هزینه های کارگر و … دارد.

مقاله جامع متانول

ارسال انواع متانول حلال
ارسال انواع متانول حلال

متانول حلال :

متانول حلال، بهترین حلال صنعتی پس از آب است که در صنایع زیادی کاربرد دارد. این ماده برای تولید فرمالدهید و استیک اسید به صورت عمده استفاده می شود. ارسال انواع متانول حلال در پتروشیمی ها انجام می شود که به این صورت است که کربن مونوکسید را با هیدروژن تحت شرایط دمایی و فشار خاص قرار می دهند تا واکنش تحت شرایط معین و با وجود کاتالیزگر مناسب انجام شود.

متانول تولیدی از این روش درصد خلوص ۹۹/۵درصد خواهد داشت که در تمامی پتروشیمی ها و در تمام دنیا این درصد خلوص رعایت می شود. بنابراین خیلی از کشورها به دنبال متانول تولیدی کشور عزیزمان ایران هستند و صادرات در این برهه زمانی، که قصد استقلال اقتصاد از نفت را داریم، ضروری می باشد. بخشی از متانول حلال تولیدی پتروشیمی ها در داخل از کشور و برلی صنایع داخلی به مصرف می رسد و بخش اعظم آن برای صادرات روانه مرزها می گردد. بخشی که برای مصارف داخلی استفاده می شود به دو صورت تانکری و حواله ای از پتروشیمی مستقیما ارسال می گردد. این به معنای کاهش هزینه های بسته بندی و بشکه است که منجر به کاهش قیمت خواهد شد.

انواع متانول حلال :

در واقع انواع متانول حلال وجود ندارد و این عنوان در گوگل سرچ می شود تا اطلاعات بیشتری راجب متانول به دست آورند. متانول حلال در واقع همان متانول ۹۹/۵درصد است که پتروشیمی ها تولید کننده ی آن هستند. متانول حلال یکی از محصولات استراتژیک ایران در جهان است که ایران یک صادر کننده ی بزرگ آن است. متانول تولیدی ایران اکثرا در جنوب کشور و بندرهای مختلف بارگیری و صادر می گردد.

صادرات متانول زاگرس
صادرات متانول زاگرس

در واقع پتروشیمی های تولید کننده ی این متانول ها، اکثرا در جنوب کشوز احداث شده اند تا امتیاز نزدیک بودن به آب های آزاد برای محصولات صادراتی یک مزیت بزرگ است، چرا که هزینه حمل و نقل داخل کشوری تا رسیدن به مرز حذف می شود و در نهایت قیمت ارائه شده به خریدار پایین تر خواهد آمده است. البته بعضی معتقدند انواع متانول حلال ناشی از این است که درصد خلوص را با افزودن آب پایین بیاورند و متانول حاصله برای موارد خاصی کاربرد دارد که این می تواند نظر درستی باشد. اما خریداران متانول معمولا این ماده را در همان درصر خلوص ۹۹/۵ تهیه می کنند و در صورت نیاز ، به خلوص پایین تر خود مبادرت به انجام این کار می نمایند.

ارسال انواع متانول حلال به سراسر کشور :

جهت ارسال انواع متانول حلال به شهرهای مختلف بایستی از تهران اقدام کرد. چرا که تهران مرکز فروش محصولات شیمیایی ایران است که در واقع در منطقه شورآباد است.

عرضه کننده متانول اتانول در تهران

فروش الکل متانول صنعتی
فروش الکل متانول صنعتی

این ماده به صورت تانکری به منطقه شورآباد ارسال می شود و در این منطقه صنعتی بسته بندی می شود و به شهرهای مختلف ارسال می گردد.البته اگر در تهران مصرف کننده عمده وجود داشته باشد و نیاز به متانول در تناژ بالا و به صورت تانکری باشد، بایستی حواله از پتروشیمی تهیه کند تا به صورت مستقیم بازار پتروشیمی ارسال گردد تا هزینه ها کاهش یابد. البته باید توجه داشته باشید که درخواست کننده بایستی مخازن بزرگ برای ذخیره متانول در اختیار داشته باشد.

سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.