ارسال انواع متانول رقیق درب منزل

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول رقیق و غلیظ چه تفاوتی دارد ؟ارسال انواع متانول رقیق:بسته بندی متانول :
ارسال انواع متانول رقیق

جهت خرید متانول و ارسال انواع متانول رقیق درب منزل می توانید به سایت های اول گوگل مراجعه کنید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

جهت کسب توضیحات بیشتر در مورد متانول می توانید مقاله جامع متانول را مطالعه کنید.

متانول رقیق و غلیظ چه تفاوتی دارد ؟

متانول سبک ترین نوع الکل از این خانواده است که با نام های متیل الکل، متیل هیدرات ، الکل چوب، متیل هیدروکسید شناخته می شود، این ماده تا حدودی خورنده است که برای حمل آن بایستی از ظرف مخصوص استفاده کرد.
شرکت های تولید کننده این ماده، پتروشیمی زاگرس، ایران ، استان بوشهر ،منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی(عسلویه) هستند.


این ماده خوراک بسیاری از محصولات نهایی مثل فرمالدهید و استیک اسید است و خود متانول به عنوان حلال صنعتی و سوخت و … کاربرد دارد. این ماده به شدت سمی است و مطابق معیار های NOHSCS کالای خطرناکی محسوب می شود. عبارات R11 و R23/25 که روی این ماده درج می شود به ترتیب به معنای بسیار اشتعال پذیر و سمی از طریق استنشاق و بلع است. تماس این ماده روی پوست منجر به خشکی پوست، از بین رفتن چربی پوست و تحریک و سوزش ملایم، می تواند از راه پوست جذب شده و روی سیستم اعصاب اثر بگذارد و سبب کاهش کارایی آن شود. در مسمومیت های شدید ممکن است منجر به کوری و حتی مرگ شود.
تماس متانول با چشم باعث ایجاد لکه های تاریک و در و در نهایت کوری چشم شود. بلعیدن این ماده ممکن است باعث ایجاد سوزش در بافت غشایی دهان و گلو می شود و بر دستگاه عصبی اثر میگذارد و باعث تهوع، کوری و حتی مرگ می شود.

مهم ترین نکته در کمک های اولیه برای متانول، این است که باید به پزشک مراجعه کرد و آنکه هیچگاه فرد بیهوش شده را وادار به خوردن و آشامیدن نکنید. در ضمن باید در محل چشم شوی و دوش اضطراری وجود داشته باشد.

ارسال انواع متانول رقیق:

برای خرید متانول رقیق بایستی به سایت های فروش این ماده مراجعه کنید و از طریق چندین سایت استعلام قیمت کنید. این سایت ها حدود قیمت متانول را به شما می دهند و می توانید در کمترین زمان سفارش دهید و پس از سفارش متانول بسته به موجودی انبار و یا حواله ای که سفارش داده اید یا بسته بندی ممکن است از ۱تا ۷ روز طول بکشد تا ارسال انواع متانول رقیق انجام شود. این زمان مشخص برای تمام مواد شیمیایی صادق است و تنها محدود به این ماده نخواهد بود. ارسال متانول رقیق به تمامی شهر های ایران در کمترین زمان انجام می شود و محل ارسال از تهران و یا از درب پتروشیمی خواهد بود. پتروشیمی شیراز معمولا نیاز داخل را تامین می کند و اولین پتروشیمی تولید کننده این ماده بوده است. ارسال انواع متانول رقیق توسط تانکرهای مخصوص حمل متانول و با دقت بالا انجام می شود. این تانکرها معمولا مجهز به پمپ هستند و با این پمپ ها به سرعت باز تخلیه می گردد.

متانول را چگونه تهیه کنیم؟

ارسال متانول رقیق توسط شرکت های بازرگانی و باهزینه بار بری و بارنامه و بیمه نامه مشخص انجام می شود که نوع بسته بندی بسته به نظر شخص خریدار است.

بسته بندی متانول :

متانول تولیدی در کشور به قصد دو منظور یکی برای مصارف داخلی و دیگر مصارف خارجی استفاده می شود. متانول در دو نوع فله و بسته بندی به بازار عرضه می شود. نوع فله به این شکل است که متانول در کشور بارگیری می شود و یا آنکه با تانکرهای۲۳ تن ارسال می گردد. حالت بسته بندی بسته به نظر مشتری است و در بشکه های ۲۲۰ لیتری و یا دیگر بسته بندی ها عرضه می شود.

البته بسته بندی های دیگری نیز وجود دارد که در صورت در خواست مشتری ارائه می شود.

سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.