بازار فروش متانول خالص با بهترین کیفیت در اصفهان

بازار فروش متانول خالص در شهر اصفهان و با بهترین کیفیت و درجه خلوص 99.85 درصد بسیار داغ است و مشتریان زیادی در این محصول وجود دارد که می توان از این موقعیت استفاده کرد.

متانول خالص

منظور از متانول خالص در واقع متانول تولیدی پتروشیمی که با درجه خلوص 99.85 است. این محصول در واقع خروجی واحدهای متانول سازی در پتروشیمی ها است. از ماده اولیه گاز طبیعی و کربن دی اکسید تشکیل می شود.

بازار فروش متانول
بازار فروش متانول

این فرایند در دما و فشار مشخص و تحت شرایط استوکیومتری معین تولید می شود. جهت پایین آوردن درجه خلوص متانول می‌توان به متانول خالص مقداری آب افزود تا درجه خلوص آن پایین می آید. در واقع رقیق سازی متانول بسیار ساده است و هنگام خرید این محصول بایستی نهایت دقت را به عمل آورید تا متانول با کیفیت بالا و درجه خلوص 99.85 تهیه کنید. چرا که برخی سود جویان با افزودن آب به متانول خلوص آن را پایین می آورند تا به سودآوری بیشتر برساند. برای تشخیص درجه خلوص متانول می‌توان از دستگاهی به نام الکل سنج که از یک پراب تشکیل شده است، استفاده کرد. گذاشتن این دستگاه در متانول می‌توان درجه خلوص آن را با دقت بالایی تعیین کرد.

بازار فروش متانول بازار

فروش متانول در کشور بسیار داغ است چرا که این محصول، ماده اولیه بسیاری از مواد شیمیایی است که به عنوان سومین ماده استراتژیک در دنیا شناخته می شود. این ماده علاوه بر موارد کاربردی زیادی که دارد، برای تولید اسید استیک و فرمالدهید و دیگر مواد شیمیایی استفاده می‌شود. از متانول همچنین به عنوان سوخت خودروهای درون سوز نیز استفاده می‌شود که به نسبت انرژی بالایی دارد. البته در مقایسه با اتانول انرژی سوختن متانول کمتر است ولی با توجه به قیمتی که دارد به صرفه است.

متانول 99.5 %
متانول 99.5 %

برای استفاده از متانول در خودرو های درون سوز بایستی اندکی ساختار موتور را تغییر داد تا بتوان از این ماده به عنوان سوخت استفاده کرد. بازار فروش متانول در شهر تهران و انبارهای شورآباد به نسبت دیگر شهرهای ایران مشتریان و طرفداران بیشتری دارد. که می ‌توان از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کرد تا میزان خرید و فروش این ماده به حداکثر میزان خود برسد. بازار فروش متانول خالص شامل دو بازار داخلی و خارجی می‌شود. که بازار خارجی به مراتب بزرگتر از بازار داخلی است و اکثر متانول تولیدی در کشور صادر می شود. این صادرات ارزآوری خوبی برای کشور به همراه داشته است. که در صورتی که تمهیدات مناسب اندیشیده شود می توان با استفاده از این ماده و دیگر مواد شیمیایی و حتی محصولات غذایی، وابستگی به نفت را تا حد زیادی کاهش داد.

بازار متانول اصفهان

بازار متانول اصفهان به دلیل اینکه این شهر صنعتی بوده و صنایع زیادی در آن است، مشتریان زیادی دارد و با توجه به سرچ هایی که در ماه‌های اخیر در گوگل شده است می توان فهمید که هموطنان اصفهانی نیاز زیادی به این ماده دارند.

بازار متانول اصفهان

بنابراین می توان از این موقعیت استفاده کرد و بازار خرید و فروش متانول را در شهر اصفهان به دست گرفت تا به سود خوبی رسید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار خرید متانول با کارشناسان ما در شیمی را زیر در تماس باشید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما