خرید کربنات سدیم سبک از شرکت فروشنده

آنچه در این مقاله می خوانید:

کربنات سدیم چیست؟خرید کربنات سدیم سبکفروشنده کربنات سدیم در ایرانقیمت روز کربنات سدیم سبک
خریدار کربنات سدیم معدنی

خرید کربنات سدیم سبک از شرکت فروشنده این حس اعتماد را برای خریداران ایجاد می کند که با خیال راحت پول را واریز کنند و سودا اش پودری جامد رنگ را با قیمت خوب و در زمان مناسب تحویل بگیرند.

خرید کربنات سدیم سبک

کربنات سدیم چیست؟

کربنات سدیم با نماد شیمیایی Na2co3 یک نمک سدیمی است که از ترکیب آن با کربنیک اسید تولید می شود. سودا اش و دو سود نام تجاری کربنات سدیم می باشد. سودا اش جامد پودری سفید رنگ است و به دو صورت سبک و سنگین عرضه می شود.
هر دو نوع سبک و سنگین خواص شیمیایی یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در خواص فیزیکی است. همانطور که از نام آنها مشخص است نوع سبک چگالی کمتری نسبت به نوع سنگین دارد. و نوع سبک پودر نرمتری نسبت به نوع سنگین است به دلیل دانه بندی که دارد.
سودا اش کاربرد گسترده ای در تولید شیشه دارد. در تولید سایر مواد شیمیایی نیز به کار برده می شود. به عنوان یک افزودنی رایج در مخازن شهری جهت خنثی سازی اثر اسیدی کلر و افزایش PH به کار می رود.
در کارگاه های آجرپزی، صنایع تولید چرم، صنعت تولید کاغذ، صنایع رنگرزی ، تولید مواد شوینده، در آزمایشگاه های شیمی، تولید چسب، تولید خمیردندان و هزاران صنعت تولیدی و کاربردی دیگر به کار می رود.
همانطور که اشاره شد کربنات سدیم در صنایع مختلفی کاربرد دارد و وسعت این کاربری از این ماده شیمیایی باعث شده است تا به عنوان یک ماده مهم شناخته شود و تولید و عرضه آن نیز اهمیت بالایی داشته باشد.

خرید کربنات سدیم سبک

کربنات سدیم سبک از آنجایی که چگالی کمتری نسبت به نوع سنگین دارد کاربردهای خاص خود را دارد. کربنات سدیم سبک نیز مانند نوع سنگین فاقد خواص سمی و بو است و غیر قابل اشتعال نیز می باشد.
با توجه به نیاز خود می توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت کیمیا شیمی رازی در ارتباط باشید و اقدام ب خرید نمایید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری از هرجای کشور اقدام به خرید نمایید.

خرید کربنات سدیم سبک

فروشنده کربنات سدیم در ایران

سودا اش در ایران پس از سال 84 به تولید انبوه رسید و علاوه بر بی نیازی کشور از واردات کربنات سدیم و تامین نیاز داخل اقدام به صادرات این ماده نیز صورت گرفت. شرکت های بازرگانی به طور عمده فروشنده محصولات شیمیایی تولید شده در بخش های تولیدی می باشند.
شرکت کیمیا شیمی رازی به عنوان یک فروشنده کربنات سدیم در ایران علاوه بر فروش داخلی در بخش صادرات نیز فعالیت دارد.

قیمت روز کربنات سدیم سبک

به طور کلی در تعیین قیمت کربنات سدیم سبک عواملی مانند نرخ ارز، درصد خلوص، مقدرا بار درخواستی، شرکت و برند تولید کننده همگی در قیمت نهایی موثر است.
خریداران می توانند همه روزه و هر لحظه با مشاوران مجرب در ارتباط بوده و از قیمت به روز این محصول مطلع شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *