خرید کربنات سدیم سبک کیسه 50 کیلویی مراغه

آنچه در این مقاله می خوانید:

معرفی کربنات سدیمخرید کربنات سدیم سبک مراغهقیمت کربنات سدیم کیسه 50 کیلویی
خریدار کربنات سدیم معدنی

خرید کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه را می توان در کیسه های 50 کیلویی و همچنین جامبوبگ با قیمت مناسب و به طور مستقیم از کارخانه و یا انبار در تهران انجام داد و آن را در زمان مشخص تحویل گرفت.

خرید کربنات سدیم سبک

معرفی کربنات سدیم

کربنات سدیم یک نمک سدیم است که از ترکیب آن با کربنیک اسید حاصل می شود. سدیم کربنات به عنوان یک باز نسبتا قوی در بسیاری از موارد به کار می رود.
کربنات سدیم در آب محلول است اما در بخش های خشک به صورت رسوب یافت می شود.سدیم کربنات از صتایع تولیدی شیشه گرفته تا صنایع غذایی کاربرد دارد.
کربنات سدیم که با نام تجاری سودا اش شناخته می شود دارای فرم های سبک و سنگین می باشد. تفاوت میان انواع سودا اش در خواص فیزیکی آن ها مانند چگالی و اندازه کریستال های آنها می باشد. نوع سبک کربنات سدیم پودر سفید ریزی است که بوی خاصی ندارد و چگالی آن نصف نوع سنگین می باشد. در تولیدات شیشه و سرامیک از نوع سنگین استفاده می شود و از نوع سبک سودا اش در تولید مواد شوینده کاربرد دارد. حدود 50درصد از کل تولید کربنات سدیم در ساخت شیشه به مصرف می رشد که از نوع سنگین می باشد. حدود 18 درصد در ساخت مواد شیمیایی و حدود 10 درصد در تولید صابون ها و مواد شوینده کاربرد دارد. درصد باقی مانده نیز در سایر صنایع به مصرف می رسد.
کربنات سدیم به سه روش قابل تولید است: روش لبلان ، تولید از نمک طبیعی ، از محلول حاصل از پسماند خمیر کاغذ
به طور کلی کربنات سدیم فارغ از سبک و سنگین در صنایعی مانند: تولید سیلیکات سدیم ، شیشه و سرامیک ، رنگدانه آبی لاجوردی ، پاک کننده های پودری ،تولید بی کرومات ها کاربرد دارد.

خرید کربنات سدیم سبک

خرید کربنات سدیم سبک مراغه

برای مصرف کننده گان محترم امکان خرید کربنات سدیم سبک مراغه توسط کادر شرکت کیمیا شیمی راز ی به صورت جامبوبگ و کیسه های 50 کیلویی فراهم شده است تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم.
خرید شما می تواند به صورت تحویل در محل کارخانه و تحویل از انبار های تهران در اختیار شما قرار گیرد.

خرید کربنات سدیم سبک

قیمت کربنات سدیم کیسه 50 کیلویی

بسته بندی 50 کیلویی نیز نوعی از بسته بندی های صورت گرفته برای سدیم کربنات سبک و سنگین می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز سدیم کربنات و موجودی انبار های تهران و سایر انبارها با کارشناسان فعال شرکت کیمیا شیمی رازی در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *