فروش انلاین انواع متانول صنعتی الکل

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانول عمدهالکل متانول | الکل صنعتیصادرات متانول صنعتیفروش متانول تهرانفروش انلاین متانول
فروش انلاین متانول

فروش انلاین متانول عمده در بازار تهران با قیمتی بسیار مناسب در حال انجام است که به دلیل موارد استفاده بسیار زیاد، سود بالایی برای خریدار و فروشنده در پی دارد.
این موضوع سبب می شود مشتریان در این حوزه فعال تر شوند و بازار را به راحتی در دست بگیرند.
قیمت متانول معمولا در طول ایام سال متغیر است چون وابستگی شدیدی به قیمت نفت خام و گاز طبیعی دارد که در ایام سرد سال با کمبود گاز طبیعی مواجه هستیم و این امر ممکن است باعث تغییراتی در قیمت متانول شود.
بنابراین خریداران محترم بایستی حتما این موضوع را در نظر بگیرند تا در این زمینه بتوانند به سود برسند.
البته تنعا عامل موثر  بر متانول گاز طبیعی نیست و عوامل اثر گذار دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت متانول اثر می گذارد.

متانول عمده

همانطور که می دانید متانول نوعی حلال شیمیایی پر کاربرد در صنایع مختلف است که به عنوان سومین ماده استراتژیک در دنیا شناخته می شود.
این موضوع سبب شده تا مشتریان زیادی به دنبال خرید این محصول باشند و میزان خرید و فروش آن در دنیا به میزان زیادی بالا برود.
متانول به دو صورت خرده و عمده خرید و فروش می شود که این موضوع سبب می شود تا مشتریان باید دست به انتخاب بزنند که این محصول را به صورت کلی تهیه کنند و یا جزیی؟
البته خرید عمده متانول تنها منحصر به شرکت های خیلی بزرگ است که در تناژ بالا این محصول را روزانه مصرف می کنند.
شرکت های کوچک قادر به مصرف متانول در زمان کم نیستند و این باعث می شود در صورت خرید مقدار قابل توجهی از آن به دلیل فراریت بالای این محصول از دست برود.
منظور از متانول عمده همان خرید تانکر 25 تنی است که به صورت مستقیم از پتروشیمی ارسال می شود.
این موضوع را هم در نظر بگیرید که برای خرید متانول بایستی حواله تهیه کنید که این حواله را بایستی از شرکت های بازرگانی تهیه کنید و نمی توان این محصول را به صورت مستقیم از پتروشیمی تهیه کنید.
خرید و فروش متانول بر اساس کیلوگرم است.
این در حالی است که عموم مودم تصور می کنند چون متانول مایع است باید خرید و فروش آن حجمی باشد.

 

الکل متانول | الکل صنعتی

 

متانول مایعی با چگالی 792 کیلوگرم بر متر مکعب است که سالانه تناژ بالایی از این محصول به کشور های شرق آسیا صادر می شود و توانسته است ارز آوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.
این موضوع کمک زیادی به اقتصاد کشور کرده است و باعث رشد اقتصادی کشور شده است.
در صورتی که برنامه ریزی دقیقی انجام شود، می توان امید این را داشت که کم کم وابستگی اقتصاد کشورمان به نفت کمتر و کمتر شود.
در کشور عزیزمان ایران سالیانه در حدود 10 میلیون تن متانول تولید می شود که بخش اعظم آن برای صادرات روانه مرز ها می شود و بیشتر آن از ظریق مرز های آبی صادر می شود.

صادرات متانول صنعتی

عمده مشتریان متانول از کشور های آسیای شرقی است که نیاز زیادی به این ماده دارند.
کشور های چین وهند بزرگترین مشتریان ایران هستند. از متانول برای تولید انواع مواد شیمیایی استفاده می شود که ارزش افزوده زیادی ایجاد می کنند.
برای مثال استیک اسید و فرمالدهید دو ماده با ارزش هستند که از متانول تولید می شوند ولی قیمتی در حدود 2 تا 3 برابر متانول دارند.
در واقع اگر بتوان بخش بزرگتری از متانول تولیدی در کشور را به استیک اسید و فرمالدهید تبدیل کرد مطمئنا سوددهی کارخانه جات بالاتر خواهد رفت.
از متانول همچنین به عنوان نوعی سوخت استفاده می شود که در کشور های پیشرفته جهان با تغییر اندکی در ساختار ماشین ها توانسته اند از این ماده به عنوان سوختی ارزان و تجدید پذیر استفاده کنند.

عرضه کنندگان متانول با کیفیت در کشور

فروش متانول تهران

کلمه فروش انلاین متانول تهران کلید واژه ای است که تعداد زیادی از مردم آن را در گوگل سرچ می کنند و سایت هایی که در این عنوان بالا هستند می توانند به این مشتریان محصول در تناژ بالا بفروشند.
فروش متانول تهران در واقع منظور همان متانول در انبار های شور آباد تهران است که در بشکه های 220 لیتری پر می شوند.
این بشکه ها در دو جنس فلزی و پلی اتیلنی موجود است که معمولا نوع فلزی آن استفاده می شود که قیمت پایین تری دارد و معمولا به صورت دسته دو استفاده می شود.
عرضه الکل صنعتی تهران با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی در این سایت انجام می شود که در صورت بازاریابی خوب می توانید به سود خیلی خوبی برسید.
روند خرید متانول از این انبار ها به این شکل است که ابتدا با کارشناسان شیمی رازی وارد مذاکره می شوید و قیمت را تعیین می کنید.
پس از آن انبار دار یک ردیف می دهد که خریدار با داشتن آن ردیف می تواند به انبار مراجعه کند و به سود خوبی دست یابد.
سود حاصل از فروش متانول تهران برای خریداران این محصول نیز بالا است که می توانید از این موضوع نهایت استفاده را ببرید.
فروش انلاین متانول تهران با قیمتی مناسب و توسط این مجموعه انجام می شود که برای کار بیشتر در این حوزه باید کسب اطلاعات بیشتر کنید تا بتوانید خریدی موفق را تجربه کنید.

 

فروش انلاین متانول

منظور از فروش انلاین متانول این است که این محصول را در تناژ بالا و تانکر های مخصوص حمل متانول به فروش برسانید.
که سود بالایی برای خریداران عزیز دارد چرا که هزینه های کارگر، انبار داری، هزینه خود بشکه و حمل متانول تا تهران حذف می شود. 
بنابراین قیمت نهایی بسیار کمتر خواهد شد. این به خریداران عزیز بزرگ کمک می کند تا بتوانند محصولات را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنند.
فروش انلاین متانول به معنای فروش یک تانکر است و البته می توان گفت حداقل فروش این مجموعه 5 بشکه 220 لیتری است.
امروزه به دلیل رشد فضای اینترنت فروش انلاین متانول با رشد بیشتری همراه بوده و خریداران به دنبال خرید این محصول در این فضا هستند.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.