فروش متانول ایران با کیفیت درجه یک در سراسر کشور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول ایران:متانول با کیفیت درجه یک:فروش متانول ایران:
فروش متانول ایران

فروش متانول ایران توسط شرکت های بازرگانی در سراسر کشور و با کیفیت درجه یک در بازار محصولات شیمیایی ایران انجام می شود. این ماده به دلیل تقاضای زیادی که در بازار دارد بسیار پرفروش است و می توان از این موقعیت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

متانول ایران:

متانول ایران برندی است که توسط 6 پتروشیمی تولید می شود. این پتروشیمی ها هر کدام با ظرفیت های مشخصی تولید می کنند که با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید متانول کارخانه
خرید متانول کارخانه

متانول محصولی استراتژیک است که در کشورمان ایران ظرفیت تولیدی حدود 10 میلیون تن در سال دارد. نیاز کشور به متانول از این عدد بسیار کمتر است و مازاد مصرف کشور به فراسوی مرز ها صادر می شود. در واقع برنامه هایی که برای احداث واحدهای تولید متانول در کشور در سال های اخیر وجود داشته برای این بوده تا میزان صادرات این ماده به حداکثر برسد.

فروش متانول تهران
فروش متانول تهران

متانول ایران در داخل برای تولید ضدیخ، استیک اسید، حلال و … استفاده می شود. در واقع این ماده در صنایع زیادی کاربرد دارد و در اینجا تنها به برخی موارد کاربرد این ماده اشاره شده است.

متانول با کیفیت درجه یک:

  • متانول با کیفیت درجه یک از کجا قابل تشخیص است؟
  • آیا راه حلی ساده و عملی برای تشخیص کیفیت متانول خوب از بد وجود دارد؟
  • متانول کدام پتروشیمی کیفیت بالاتری دارد؟
  • آیا متانول صادراتی کیفیتی بالاتر از متانول داخلی دارد؟
  • آیا تفاوتی بین متانول تانکری و بشکه ای از نظر کیفی وجود دارد؟

این سوالات و سوالات مهم دیگری نیز وجود دارد که خریداران در این زمینه از کارشناسان ما در شیمی رازی می پرسند. در واقع می توان گفت متانول با کیفیت درجه یک را باید از فروشگاه معتبری تهیه کرد که این فروشگاه ها در کمترین زمان به شما پاسخ می دهند.

برای تشخیص متانول با کیفیت باید درصد خلوص آن را با الکل سنج اندازه گیری کرد که مقدار درصد خلوص را با دقت خوبی اندازه گیری می کند. علاوه بر این شفاف بودن رنگ متانول خود گواه کیفیت بالای آن است. متانول تمامی پتروشیمی ها به دلیل آن که تمامی این واحد ها از استاندارد های خاصی پیروی می کنند نزدیک به یکدیگر است و برای صادرات و مصارف داخلی از یک نوع متانول استفاده می کنند.

فروش متانول ایران:

فروش متانول ایران در کنار دیگر محصولات شیمیایی در این مرکز و با قیمتی مناسب انجام می شود و این به معنای بهبود رشد اقتصادی کشور در سالیان اخیر است.

فروش متانول ایران
فروش متانول ایران

فروش متانول ایران هم برای مصرف در داخل کشور و هم برای صادرات به کشور های دیگر انجام می شود. قیمت داخلی براساس ریال است و در سایت بورس کالا به صورت روزانه قیمت ها آپدیت می شود در حالی که برای صادرات قیمت ها براساس دلار است و سایت چینی www.sunsirs.com قیمت جهانی آن را تعیین می کند چرا که چین در تولید متانول بزرگترین تولید کننده است.

نرخ قیمت متانول در بازار ایران

بنابراین جهت فروش متانول ایران باید هدف را ابتدا تعیین کنید که قصد دارید برای مصارف داخل کار کنید و یا برای صادرات؟ در قدم بعدی باید بدانید که فروش متانول به صورت بسته بندی و فله وجود دارد که هر کدام مزیت های خاص خودش را دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.