مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش ویژه متانول پارس با کمترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت روز متانول پارس در بازار تهرانمتانول پارس را از کجا بخریم؟شرکت تولید کننده متانول پارسخرید متانول پارس از شرکت تولیدی

آیا از فروش ویژه متانول پارس در بازار با کمترین قیمت اطلاع دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید متانول پارس را با قیمت مناسب تهیه کنید؟ اگر به دنبال شیوه ای آسان برای خرید این محصول هستید و در حال حاضر از چگونگی تولید و عرضه آن به بازار مصرف اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه باشید و این متن را تا پایان مطالعه کنید.

شرکت پتروشیمی پارس در 2 اسفند 1377 تاسیس شد. ابتدا با عنوان شرکت پتروشیمی عسلویه نامگذاری شد. اما از آنجایی که این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بندر عسلویه قرار دارد پس از دو سال در یک جلسه فوق العاده به عنوان شرکت پتروشیمی پارس تغییر نام داد.

فروش ویژه متانول پارس با کمترین قیمت

قیمت روز متانول پارس در بازار تهران

قیمت روز متانول پارس در بازار تهران

متانول یک ماده شیمیایی بی رنگ با وزنی سبک تر از آب است که بویی بسیار تند دارد. متانول سومین محصول استراتژیک در دنیای صنعت نفت می باشد و در سراسر جهان متقاضیان زیادی دارد.

بازار فروش انواع متانول بشکه

قیمت متانول ارتباط بسیار نزدیکی با نرخ دلار در بازارهای جهانی دارد. بنابراین با توجه به نوسانات قیمت ارز در سال های اخیر، قیمت روز متانول نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. البته عامل تاثیر گذار تر از نرخ ارز، قیمت نفت و گاز طبیعی است که با نوسان این ها، قیمت متانول تغییر خواهد کرد.
اگر قصد خرید و فروش متانول را دارید، برای داشتن قیمت دقیق این محصول باید همه روزه قیمت ها را رصد کنید. جهت استعلام قیمت متانول همه روزه می توانید با کارشناسان شیمی رازی در تماس باشید. کارشناسان در کنار شما هستند و به شما مشاوره ای دقیق می دهند تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

متانول پارس را از کجا بخریم؟

متانول پارس را از کجا بخریم؟

متانول یکی از محصولات مهم صنعت نفت می باشد که در شرکت های پتروشیمی تولید می شود. شرکت های تولیدکننده متانول، متانول پتروشیمی را به همراه دیگر محصولات نفتی با برندهای مختلف وارد بازار مصرف می کنند.

برای خرید متانول پارس، کافی است به سایت های اینترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات در زمینه خرید و فروش این محصول با مشاوران با تجربه مشورت نمایید.

شرکت تولید کننده متانول پارس

شرکت تولید کننده متانول پارس شرکت پتروشیمی متانول پارس یکی از شرکت های بسیار موفق در زمینه تولید و عرضه متانول می باشد. این شرکت یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان متانول در ایران و حتی در سطح بازارهای جهانی می باشد.

در ایران شرکت های پتروشیمی زیادی به تولید متانول مشغول می باشند که در میان آنها، شرکت تولید کننده متانول پارس یکی از شرکت های مطرح در بازار ایران و جهان می باشد.

خرید متانول پارس از شرکت تولیدی

خرید متانول پارس از شرکت تولیدیایران هم اکنون از طریق مجتمع های پتروشیمی خارک، زاگرس، فن آوران و مجتمع پتروشیمی پارس سالانه بیش از 6.6 میلیون تن متانول تولید می کند.
در این میان متانول پارس یکی از محصولاتی است که در بازار مصرف ایران و جهان جایگاه ویژه ای دارد. برای اطلاع از وضعیت خرید و فروش متانول پارس از شرکت تولیدی این محصول، با ما تماس بگیرید.
ما شما را برای خریدی مطمئن و آسان راهنمایی خواهیم کرد. 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *