فروش کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید:

مشخصات کربنات سدیمکربنات سدیم سبک و سنگینفروش کربنات سدیم مراغه در تبریز
قیمت کربنات سدیم سمنان

فروش کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه در تبریز و سایر شهرهای ایران جهت مصرف در انواع صنایع قابل انجام است و فروشنده بهترین قیمت را تقدیم مشتریان خواهد کرد تا خرید خوبی را تجربه کنند.
فروش کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه

مشخصات کربنات سدیم

کربنات سدیم به صورت پودر جامد سفید رنگ که بدون بو است وارد بازار می شود. نام تجاری مشهور کربنات سدیم سودا اش است. سودا اش در صنعت اهمیت زیادی دارد چون به عنوان یک باز قوی عمل می کند.
دمای ذوب کربنات سدیم 851درجه سانتیگراد است. حلالیت کربنات سدیم در آب در دمای 20درجه به میزان 215گرم بر لیتر می باشد. انحلال آن در آب یک واکنش گرمازا می باشد.

کربنات سدیم سبک و سنگین

کربنات سدیم از لحاظ چگالی و دانه بندی به دونوع تقسیم می شوند: سبک و سنگین
نوع سبک که ذرات ریزتری نسبت به نوع سنگین دارد و پودر نرمتری است بیشتر به عنوان خالص کننده آب دریا، تولید نمک ها وصنایع غذایی به کاربرده می شود.
نوع سنگین که چگالی بیشتری دارد بیشتر درساخت شیشه و فیبرهای شیشه ای به کار برده می شود.و همچنین در تولید مواد شوینده وتنظیم کننده PH در محیط های قلیایی به کار می رود.
کربنات سدیم از لحاظ نوع ساختار مولکولی نیز دسته بندی می شود: بدون آب ،مونو هیدراته ، هیپا هیدراته
اما کربنات سدیم بیشتر به عنوان سبک و سنگین در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار داده می شود که هر کدام کاربردها و مصارف خاص خود را دارند.
فروش کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه

فروش کربنات سدیم مراغه در تبریز

سودا اش تولید شده در کارخانه مراغه واقع در استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مرغوبترین و خالصترین نوع کربنات سدیم است. این کارخانه سودا اش را طبق استانداردهای روز دنیا تولید می کند که علاوه بر نیاز داخل امکان صادرات این محصول را نیز فراهم نموده است. با راه اندازی این کارخانه و کارخانه های دیگر کشور از واردات این ماده شیمیایی بی نیاز شد.
محصول این کارخانه به بیش از 15 کشور دنیا صادر می شود. و بیش از 300 واخد تولیدی نیز در داخل کشور توسط این تولید کننده ساپورت می شود.
شما چگونه محصوال مورد نیاز خود را خریداری می کنید؟
برای خریداران در داخل و خارج از کشور قیمت و کیفیت محصولات شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
سودا اش تبریز که در مراغه تولید می شود برای استان های همجوار و کشورهای همسایه در بخش شمال و شمال غربی گزینه مناسبی از جهت محل جغرافیایی و حمل و نقل می باشد.
برای خرید باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت و از کارشناسان خبره و قابل اعتماد که به بازار مواد شیمیایی اشراف دارند راهنمایی گرفت.
نوع بسته بندی، نوع نیاز خریدار، مقدار مصرف خریدار، محل تحویل بار، نوع پرداخت و … می توانید با مشاوران فروش در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *