فروش کود کامل گرانوله با تضمین کیفیت و قیمت

کود کامل گرانوله به دلیل مزایایی که دارد در تمام بخش های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. کشاورزان محترم می توانند با استفاده از کود کامل گرانه تا حدود زیادی تمام نیازهای خاک و محصولات کشاورزی خود را تامین کنند. فروش کود کامل گرانوله با تضمین کیفیت و قیمت در شرکت کیمیا شیمی رازی انجام میگردد. ضمانت و کیفیت بالای این کود توسط شرکت باعث می شود این ماده حیاتی در تمام طول سال در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

فروش کود کامل گرانوله

کود کامل چیست؟

کودی که شامل سه عنصر حیاتی رشد و نمو گیاه باشد را کود کامل می گویند. علاوه بر سه عنصر حیاتی نیتروژن، فسفر و پتاسیم عناصر مغذی دیگری را می توان با کود کامل همراه نمود.
به طور خلاصه نیتروژن باعث رشد و نمو گیاه و درخت می شود و از این رو برای گیاه ضروری است. فسفر نیز از جمله عناصر مورد نیاز برای بقای تمام موجودات می باشد و باعث رشد گل ها و تقویت ریشه و ساقه برگ می شود. پتاسیم نیز علاوه بر رشد در مقاومت گیاه بسیار موثر می باشد. درواقع این سه عنصر برای تمام گیاهان با هر نوع میوه ای اعم از درخت یا محصول زراعی مورد نیاز می باشد.
کود کامل با نام اختصاری NPK با سه عدد نمایش داده می شود.که هر کدام از اعداد نشان دهنده میزان یکی از سه عنصر اصلی می باشند.
این اعداد از سمت چپ خوانده می شوند. از سمت چپ به ترتیب عدد اول نشان دهنده نیتروژن ،عدد دوم نشان دهنده فسفر و عدد سوم نشان دهنده پتاسیم می باشد.
برای مثل کود کامل 5-5-10 بیانگر این است که در این کود 10درصد نیتروژن ،5 درصد فسفر و 5 درصد پتاسیم وجود دارد.
همچنین با اضافه کردن سایر مواد مغذی مانند گوگرد، منیزیم، آهن و دیگر مواد کود کامل را غنی تر نمود.
اما قبل از استفاده و انتخاب نوع کود کامل باید آنالیز و کیفیت خاک و گیاه را بررسی نمود تا بهترین نتیجه را دریافت کرد.

مزایای استفاده از کود کامل

کود کامل را می توان به صورت های پخش سطحی ، محلول پاشی و کود آبیاری به گیاه تزریق نمود. انتخاب هر کدام از این حالت ها به شرایط خاک و گیاه و زمان کوددهی وابسته است. انتخاب مناسب نوع کوددهی نیز می تواند تاثیر قابل توجهی در نتیحه کوددهی داشته باشد.
از مزایای استفاده از کود کامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:
کاهش هزینه های حمل و نقل و نیروی انسانی
استفاده از یک کود بجای استفاده از چند کود
توانایی استفاده از کود کامل و بهره مندی گیاه در تمام دوران رشد تا باردهی
انعطاف پذیری نسبت عناصر تشکیل دهنده کود کامل
همراه نمودن کود کامل با مواد آلی برای بهبود خصوصیات فیزیکی و بیوشیمیایی خاک

فروش کود کامل گرانوله

خرید و فروش کود کامل

با توجه به ویژگی ها و ارزش کود کامل در میان سایر کودها خرید و فروش کود کامل برای دستیابی تمام کشاورزان با مناسبترین قیمت ،نیز ارزش بالای پیدا می کند.
کشاورزان عزیز برای تهیه کود کامل می توانند به مراکز پخش کود در منطقه یا روستای خود مراجعه نمایند. کودهای کامل در بسته بندی های 25 و 50 کیلویی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.
پخش کننده های کود و خریداران عمده نیز می توانند به صورت آنلاین و حضوری کود کامل را تهیه نمایند و در اختیار کشاورزان قرار دهند.

چرا از کود کامل گرانوله استفاده کنیم؟

استفاده از کود کامل مزایای زیادی را برای بالابردن بهره وری و کیفیت به همراه خواهد داشت. کشاورزان با استفاده از کود کامل در کمترین زمان می توانند بیشترین نیاز گیاه و خاک را برآورده نمایند.
کود کامل به سه حالت گرانول، پودری و مایع در اختیار کشاورزان قرار می گیرد. شکل گرانوله کود کامل ویژگی های منحصر به فردی دارد که این حالت را از دو حالت دیگر متمایز می کند.

فروش کود کامل گرانوله

تضمین قیمت و کیفیت کود کامل

چرخه تولید میوه و سبزیجات و تمام محصولات کشاورزی برای دسترسی تمام اقشار جامعه بسیار اهمیت دارد. یکی از عناصر برای تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی کود می باشد.
از میان انواع کود ها ،کود کامل همانطور که اشاره شد بیشترین مواد مغذی مورد نیاز خاک و گیاه را در اختیار قرار می دهد.
شرکت کیمیا شیمی رازی تمام محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت بالا ارایه می دهد.
با برقراری ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره می توانید کود کامل مورد نیاز خود را در محل خود دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما