نرخ فروش انواع متانول صادراتی با کمترین قیمت در کشور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول صادراتینحوه خرید متانول صادراتینرخ فروش متانول صادراتیخرید متانول صادراتیحمل متانول الکلنکات ایمنی حمل متانول الکل
قیمت متانول الکل چوب

فروش متانول صادراتی به تمام کشورهای دنیا از طریق پورت های مختلف با بهترین قیمت قابل انجام است و می توانید LOI خود را ارسال کنید.

متانول صادراتی

منظور از فروش الکل متانول صادراتی در واقع متانول تولیدی در پتروشیمی ها است که قصد صادرات آن را دارند. بیشترین متانول تولیدی در کشور صادر می‌شود و تنها بخش کمی از آن برای مصارف داخل استفاده می‌شود.

متانول صادراتی ایران به نسبت دیگر کشور ها قیمت کمتری دارد و این عامل سبب می شود تا همواره این محصول مشتریان زیادی را داشته باشد.

در ماه‌های اخیر با کاهش نرخ متانول در دنیا قیمت آن در ایران هم به حدود Y دلار به ازای هر تن در بنادر رسید که کمترین قیمت در چند ساله اخیر است.

متانول صادراتی معمولاً به صورت فله و در کشتی های مخصوص حمل متانول بارگیری و به کشور مقصد صادر می شود.

کشورهای چین، هند، ژاپن بیشترین دریافت کنندگان متانول ایران هستند.

متانول صادراتی در صورتی می توان به صورت بشکه و گالن ارائه داد که تناژ درخواستی خریدار پایین باشد و برای تناژهای 50 هزار تن به بالا اصلا متانول را نمی‌توان مظروف سازی کرد.

همانطور که مستحضرید صادرات پروسه زمان ‌بر بوده و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد تا به ثمر بنشیند. برای اینکه با پروسه صادرات متانول آشنا شوید با ما همراه باشید.

فروش متانول صادراتی

نحوه خرید متانول صادراتی

در گام اول بایستی خریدار یک درخواست رسمی یا LOI به فروشنده بدهد که در این درخواست رسمی بایستی تناژ، نوع ظرف، مرز تحویلی، کشور مقصد، نوع صادرات و دیگر موارد به صورت دقیق ذکر شود.

فروشنده بر اساس LOI دریافتی به خریدار قیمت می دهد.

که خریدار بر اساس قیمت اعلامی توسط فروشنده برنامه ‌ریزی می کند تا بتواند تصمیم بگیرد که می تواند معامله را انجام دهد و یا خیر.

در صورتی که خریدار با قیمت اولیه فروشنده موافق و راضی باشد اولین جلسه مذاکره بین خریدار و فروشنده برگزار می‌شود که در این جلسه به موضوعات مهم می پردازند.

و در نهایت به توافق می‌رسند و یا آنکه توافقی صورت نمی گیرد. در صورت توافق ثانویه می توان گفت گام اول در پروسه صادرات برداشته شده و باید به سراغ گام بعدی یعنی دیگر مراحل صادرات پیش رفت.

برای صادرات متانول تمامی کار های گمرکی ترخیص کالا و مواردی از این دست توسط این شرکت و به صورت کامل انجام می‌شود. و از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

فروش متانول صادراتی

نرخ فروش متانول صادراتی

نرخ فروش متانول صادراتی به عوامل زیادی وابسته است که مهم ترین عامل قیمت نفت خام و گاز طبیعی است.

قیمت نفت خام در ماه های اخیر با رشد نزول زیادی همراه بوده است به طوری که نفت خام به ازای هر بشکه به حدود X دلار رسیده همین امر سبب شده تا متانول در فوب بندرعباس با قیمت Y دلار به ازای هر تن معامله شود.

البته همیشه به این شکل نبوده است و نرخ فروش متانول الکل در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته است و برای استعلام دقیق قیمت متانول می توانید با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید تا قیمت روز فروش متیل الکل را به دست آورید.

قیمت الکل صنعتی خارجی و داخلی با یکدیگر متفاوت است متانول صادراتی بر اساس دلار خرید و فروش می شود حال آنکه متانول داخلی به صورت ریال خرید و فروش می شود و معمولاً قیمت پایین تری دارد.

برای کسب اطلاع از نرخ فروش متانول می توانیم سریع به سایت های فروش متیل الکل بزنید و با تماس با این سایت ها به سرعت استعلام قیمت کنید نرخ فروش راه دیگر استفاده از سایت بورس کالا است که به صورت روزانه قیمت ها را آپدیت می کند.

فروش متانول صادراتی

خرید متانول صادراتی

خرید متانول از بورس کالا تنها توسط شرکت های تولید کننده و مصرف کننده متانول مقدور است و شرکت هایی که مجوز بهره برداری ندارند و یا اینکه تاریخ مجوز آنها باطل می باشد امکان پذیر نیست.

تناژ خریداری الکل متانول معمولا از 4، 5 ماشین شروع می شود و گاها تا 100 ماشین و بیشتر هم می رسد.

قیمت روزانه فروش متانول صادراتی در بورس کالا متفاوت است و برای اینکه خرید بهتری را تجربه کنید بهتر است قیمت نفت ومتانول جهانی را به صورت روزانه رصد کنید و بهترین روز خرید را پیدا کنید.

البته در کنار تحلیل نمودار قیمتی بایستی اخبار دنیا را هم پیگیری کرد تا بتوان خریدی پر سود را تجربه کرد.

در واقع فروش متانول صادراتی بایستی با دید باز انجام شود تا به سود مناسبی رسید.

فروش متانول صادراتی

حمل متانول الکل

همانطور که مستحضرید متانول را می‌توان در ظروف مختلف ارائه داد اما برای کاربردهای صنعتی می توان آن را تنها در بشکه های 220 لیتری و به فروش می رسانند.

در صورتی که متانول را به صورت فله بخواهید می توانید آن را در تانکرهای 25 تنی تحویل بگیرید که در نهایت قیمت آن به شدت پایین تر می آید.

البته فروش متانول صادراتی را در کشتی های مخصوص حمل متانول بارگیری می کنند که این کشتی ها معمولاً حجم بالایی از متانول را در بر می گیرند که گاهاً می ‌توان معادل 3000 تانکر 25 تنی در آنها جا داد.

فروش متانول صادراتی

نکات ایمنی حمل متانول الکل

برای حمل متانول باید نکات ایمنی را رعایت کرده چرا که متانول ماده‌ای است بسیار سمی و اشتعال زا است و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید ممکن است دچار خطرات جدی شوید.

معمولا روی بشکه های متانول علائم خطر در مورد این ماده هک می شود و بایستی از خطرات آن آگاه باشید.

در واقع این خطرات باعث می شود فرد حتی در بعضی مواقع آسیب جدی ببیند و حتی فوت کند.

البته بیشترین آسیب را می توان برای کور شدن و حتی مرگ شخص متصور شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش متانول صادراتی با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *