مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صنعت متانول در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

میزان تولید سالانه متانول در کشورکشور های خریدار متانول ایرانصنعت متانولقیمت متانول ایران در بازار آزادبسته بندی متانول:
الکل متانول برای ضد عفونی

یکی از محصولات مهم پتروشیمی که در تولید مواد شیمیایی فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد متانول است. این محصول طی فرایند تبدیل گاز طبیعی به الکل صنعتی در پتروشیمی ها تولید می گردد. ویژگی های فراوان این ماده شیمیایی سبب شده که علاوه بر استفاده در صنایع مختلف به عنوان سوخت پاک نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد. در سال های اخیر صنعت متانول در ایران با توجه به وجود منابع فراوان رشد چشم گیری داشته است. برای کسب اطلاعات لازم و همچنین اطلاع از لیست قیمت ها می توان از طریق سایت های عرضه و فروش این محصول استراتژیک اقدام نمود و اطلاعات بیشتری در مورد صنعت متانول به دست آورید.

مقاله متانول

صنعت متانول در ایران

میزان تولید سالانه متانول در کشور

میزان تولید سالانه متانول در کشور

پیشرفت صنعت پتروشیمی و گسترش استفاده از الکل متیلیک و همچنین وجود مواد اولیه مرغوب سبب افزایش تولید الکل چوب در ایران شده است. کارخانه متانول با توجه به تقاضای بازار و با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان به تولید متانول در حجم وسیع می پردازد.

برای اطلاع از میزان تولیدات ایران و برندهای تولیدکننده و اطلاع از این ویژگی های این محصول و کاربردهای آن می توان از طریق مراجع آنلاین اقدام نمود. خرید از این مراکز به دلیل حذف واسطه ها و تخفیفات فوق العاده بسیار مقرون به صرفه است.

در حال حاضر متانول در کشور از طریق 6 پتروشیمی بزرگ انجام می شود که مجموعا به حدود 10 میلیون تن در سال می رسد. در بین این پتروشیمی ها، پتروشیمی زاگرس بزرگترین واحد تولیدی در کشور است که این محصول را تولید می کند. و کوچکترین پتروشیمی تولیدی متانول شیراز است که در حدود 500 تن در سال تولید می کند.

تلاش مسئولین کشور در سالهای اخیر بر این بوده است که واحد های تولیدی بیشتری را تولید کنند تا به سود بیشتری برسند و میزان صادرات را به بیشترین میزان خود برسد.

کشور های خریدار متانول ایران

کشور های خریدار متانول ایران

با توجه کیفیت الکل تولید شده در ایران و نیاز روزافزون بازار جهانی، کشورهای مختلفی در جهان مانند ژاپن، چین، هند، بلژیک، تایوان، ایتالیا، آذربايجان، اسلووني، افغانستان، تايلند، کره جنوبي، سريلانکا، عراق، مصر، هلند و از جمله مشتریان دائمی صنعت متانول ايران هستند.

فروش متانول علاوه بر مراکز عرضه مواد پتروشیمی به صورت حضوری، از طریق نمایندگی های اینترنتی نیز  به صورت غیرحضوری صورت می گیرد. خریدان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با مراجعه به این مراکز اقدام به ثبت سفارش کرده و با قیمت مناسب محصول مورد نظر را تهیه نمایند.

صنعت متانول

صنعت تولید متانول در کشورصنعت متانول پتروشیمی از جمله مواد تولید شده در پتروشیمی ها است که بخش های مختلفی در کشور به تحقیق، توسعه و تولید این محصول مبادرت کرده اند و علاوه بر نیاز بازار داخلی، نیاز و تقاضای بازار خارجی را نیز پاسخگو هستند.

عرضه کنندگان و فروشندگان الکل صنعتی برای رفاه حال و دسترسی خریدارن از سراسر جهان، اقدام به برپایی نمایشگاه اینترنتی نموده اند و با تخفیفات شگفت انگیز و قیمت ارزان این محصول پرکاربرد را به دست متقاضیان می رسانند.

قیمت متانول ایران در بازار آزاد

قیمت متانول ایران در بازار آزادقیمت روز متانول با توجه به پارامترهای مختلفی ارزیابی می شود.

  • عرضه و تقاضای بازار
  • قیمت تمام شده تولید
  • هزینه حمل و نقل
  • نوسانات بازار

موارد فوق تاثیر مستقیم در کاهش و افزایش قیمت الکل صنعتی در بازار آزاد دارند. خریدارن می توانند از قیمت این محصول از طریق نمایندگی های اینترنتی اطلاع پیدا نمایند. خریداران با بازدید و خرید از این سایت ها از مزایایی بی شماری مانند قیمت مناسب و شرایط فوق العاده فروش برخوردار خواهند شد.

متانول را از کجا تهیه کنیم؟

بسته بندی متانول:

بسته بندی متانول در ابعاد صنعتی تنها در بشکه های 220 لیتری انجام می شود و بسته بندی های کوچکتر برای این ماده وجود ندارد. بعضی مشتریان به دنبال خرید متانول در گالن های 20 لیتری هستند ولی این در حالی است که در اشل صنعتی تنها یک نوع بسته بندی وجود دارد. قیمت متانول بسته بندی نسبت به فله بالاتر است که به خاطر هزینه های بسته بندی و خود بشکه است. بد نیست بدانید هزینه بشکه به تنهایی 165000 تومان است که عدد بالایی است و خود حدود 1000 تومان  به ازای هر کیلوگرم بالاتر می برد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *