توزیع ارزان ترین نوع متانول به بازار جهانی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول چیست؟توزیع متانول به بازار جهانی:بازارجهانی متانول :
توزیع متانول به بازار جهانی

توزیع متانول به بازار جهانی در کشور ایران توسط تاجرهای قدرتمند انجام می شود و به بازار جهانی عرضه می شود و با توجه به وجود تحریم هاعلیه ایران، با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.

متانول چیست؟

متانول نوعی الکل با فرمول شیمیایی CH3OH که با نام های متیل الکل، الکل چوب شناخته می شود.

ارسال انواع متانول حلال

این ماده به صورت مایعی رقیق، شفاف، با بوی بسیار زننده و تند است که تولید کننده آن پتروشیمی هستند. متانول سبک ترین الکل است که یک پیوند هیدروژنی دارد که این پیوند ویژگی های خاصی به آن داده است. دمای جوش این ماده ۶۷ °C است که باعث شده سریعا در دمای اتاق تبخیر شود. این بخارات در صورتی که در معرض آن قرار بگیرید خیلی خطرناک است. در دوزهای پایین ممکن است منجر به سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و در دوز های بالا منجر به سکته و حتی مرگ می شود. این ماده در طبیعت، بدن انسان ها و جانوران و حتی در ستاره ها یافت می شود ولی میزان آن بسیار اندک است. متانول با کیفیت، رنگی شفاف دارد و در صورتی که متانول شفاف نباشد در واقع کیفیت آن‌ پایین است. علت پایین آمدن کیفیت متانول در حمل و بسته بندی آن است. متانول اگر در ظروف غیراستاندارد نگهداری و یا حمل شود باعث می شود خوردگی اتفاق بیفتد و در نهایت درصد خلوص متانول کاهش یابد و رنگ آن از حالت شفاف در می آید. این ماده در پتروشیمی تولید شده است که این پتروشیمی ها شامل کاوه، شيراز ، فن آوران می شود. بزرگترین پتروشیمی کشور کاوه است که به تازگی احداث شده است.

مقاله متانول در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند تا به اطلاعات اولیه در مورد این ماده دست یابید.

توزیع متانول به بازار جهانی:

متانول پس از آنکه در پتروشیمی ها تولید شد، به ۲صورت در سطح کشور و دنیا تولید می شود. توزیع متانول به بازار جهانی به این صورت است که یا به صورت حواله ای ارایه می شود یا بصورت بسته بندی. حواله متانول به این صورت است که متانول به صورت تانکری از درب پتروشیمی به مقصد مورد نظر شما ارسال می گردد. تنها باید در نظر داشته باشید که باید ظرفیت ۲۳ تن متانول در مخازن خود داشته باشید و آنکه تانکر حمل متانول باید ویژه ی حمل متانول باشد، کیفیت متانول کاهش نیابد.

روش تهیه متانول مرغوب در ابران

حالت دوم خرید متانول به صورت بسته بندی و از شرکت های بازرگانی است. این شرکت ها متانول را به صورت فله تهیه می کنند و پس از آن، متانول را بسته بندی می کنند و به خریداران عرضه می کنند‌. متانول به دو صورت ذکر شده توزیع می گردد و این دو صورت برای مصارف داخلی است. جهت توزیع متانول به بازار جهانی و خارج از کشور بایستی ابتدا با بازاریابی دقیق، مشتریانی به سمت خود جلب کنید و پس از آن باید یک LOI از خریدار بگیرید که در آن مقدار مورد نیاز، نوع بسته بندی، درصد خلوص، مرز تحویلی و کشور درخواست کننده آورده شده است. فروشنده پس از آنکه LOI را دریافت کرد می تواند قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهد و خریدار می تواند روی آن قیمت حساب کند.

بازارجهانی متانول :

بازار جهانی متانول در دو سه سال اخیر با کاهش چشم گیری همراه بوده است‌ به طوری که قیمت آن از ۳۸۷ دلار در ماه نوامبر ۲۰۱۸ به حدود۲۰۰ دلار در ژانویه ۲۰۲۰ رسیده است، یعنی کاهش تقریبا ۵۰ درصد قیمت متانول. این کاهش نرخ متانول سبب شده تا شرکت های تولید کننده ایفین و پروپیلین، تولیدات خود را افزایش دهند و در نتیجه حاشیه سود خود را بالا ببرند. امید است که پس از فرا رسیدن باران های موسمی هند و ورود شرکت های تولید متانول به فاز اورهال، اندکی قیمت متانول اصلاح شود و به بازار ضعیف متانول کمکی شود. در حال حاضر قیمت متانول در ایران بین ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ تومان است و قیمت حواله ای متفاوت است. در بازار جهانی قیمت متانول ایران صادراتی، چین ۲۲۰ دلار به ازای هر تن است.

سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.