ارسال انواع متانول رقیق کاربردی به تمام نقاط ایران

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانولمتانول رقیق چیست؟ارسال متانول رقیق
ارسال متانول رقیق

ارسال متانول رقیق در انواع مختلف از شهر های تولید کننده به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب و رقابتی انجام می شود.

قیمت الکل متانول صنعتی

متانول

متانول یکی از محصولات کاربردی و بسیار مهم در صنعت است که محصول تولیدی پتروشیمی ها است. از این ماده برای تولید دیگر مواد شیمیایی استفاده می شود که این نکته سبب شده تا به عنوان سومین ماده استراتژیک در دنیا شناخته شود و طرفداران و علاقمندان زیادی داشته باشد که بخواهند روی این ماده کار کنند. استیک اسید و فرمالدهید دو ماده مهمی است که توسط متانول تولید می شود. قیمت این ماده بسته به نرخ بازار و دلار است که این روز ها دائما در حال نوسان است. از طریق سایت بورس کالا می توانید به جدید ترین قیمت متانول در بازار برسید. در تماس با ماده متانول باید بسیار محتاط عمل کنید تا دچار آسیب نشوید. بخارات تولیدی حاصل از متانول بسیار خطرناک هستند که گاها در صورت عدم رسیدگی به مصدوم منجر به مرگ شود.

ارسال متانول صادراتی

متانول رقیق چیست؟

متانول تولیدی پتروشیمی ها با درجه خلوص 99.85 تولید و در بازار به فروش می رسد و به هیچ وجه متانول را به صورت رقیق شده دست مشتری نمی دهند. در نهایت مشتری است که تصمیم می گیرد متانول را رقیق کند و برای کاربرد های خودش استفاده کند. بنابراین اصطلاح  متانول رقیق تنها برای گرفتن جایگاه استفاده می شود و در واقع نمود حقیقی ندارد و بایستی به این نکته توجه کرد. در ایران 6 پتروشیمی تولید کننده متانول هستند که در صورت درخواست متانول بایستی مشتریان خارجی loi ارسال کنند تا براساس loi ارائه شده قیمت نهایی اعلام گردد.

مرکز صادرات متانول

ارسال متانول رقیق

جهت ارسال متانول رقیق به نقاط مختلف ایران بایستی به نکات زیادی توجه کرد تا دچار ضرر و زیان نگردید. برای مثال متانول اندکی خورنده است که در صورت بسته بندی اشتباه ممکن است کیفیت متانول پایین بیاید و مشتری متانول را تحویل نگیرد که با ضرر زیادی همراه است. بنابراین دقت به این نکات ضروری است. 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.