خرید ارزان الکل صنعتی چوب در بازار های داخلی و خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید:

الکل صنعتی چوبخرید الکل صنعتی چوببازار داخلی و خارجی متانول
خرید الکل صنعتی چوب

خرید الکل صنعتی چوب در بازار های داخلی و خارجی با قیمتی مناسب انجام می شود که در این بین بایستی بتوانید کمترین قیمت و بهترین کیفیت را بیابید که با چند تماس و استعلام قیمت میسر است.

ارسال انواع متانول حلال

الکل صنعتی چوب

الکل صنعتی چوب نام دیگر متانول است که از قدیم الایام به آن اطلاق می شده است که وجه تسمیه آن این است که در قدیم با روش خاصی از چوب، الکل استخراج می کردند. البته در طی چند دهه اخیر روش های پیچیده تر و بهینه تری برای تولید این ماده کاربردی ارائه شده است. الکل صنعتی چوب یا همان متیل الکل جز مواد بسیار مهم در صنایع است که خریداران زیادی دارد و مصارف آن هم در داخل و هم در خارج از کشور بسیار زیاد است. این ماده به نسب آب نقطه جوش بسیار کمتری دارد و در دمای 67 درجه سانتی گراد تبخیر می گردد. بنابراین در دمای اتاق الکل صنعتی چوب به سرعت تبخیر می شود که باید مراقب بخارات سمی آن بود تا دچار اتفاقی نشویم. برای به حداقل رساندن اتفاقات و ریسک و مخاطرات بایستی تمامی نیرو هایی که به صورت مستقیم با این ماده در تماس هستند، دوره های ایمنی مربوط به کار با این ماده را بگذرانند. MSDS یا همان برگه اطلاعات ایمنی مواد مربوط به مواد شیمیایی مختلف معمولا در دسترس عموم در محیط کار قرار می گیرد تا در صورت بروز هر گونه سانحه ای نیروها آمادگی کافی را داشته باشند.

خریداران عمده انواع متانول

خرید الکل صنعتی چوب

برای خرید الکل صنعتی چوب جهت مصرف در بازار های داخلی و یا خارجی ابتدای به ساکن بایستی فروشندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند، را شناسایی کرد و بعد از آن بار را برای آنها ارسال کرد. خریداران محترم پس از آنکه اطلاعات کافی در این زمینه را به فروشندگان دادند، براساس اطلاعات داده شده به آنها قیمت داده می شود.خریداران خارجی ابتدا باید loi ارسال کنند تا مشخص شود یک خریدار واقعی وجود دارد تا پتروشیمی بتواند براساس نیاز خریدار تناژ درخواستی و …قیمت رقابتی خود را اعلام کند. قیمت اعلامی برای متانول صادراتی بر اساس دلار خواهد بود که به صورت FOB و یا CIF خواهد بود. خرید الکل صنعتی چوب گزینه ای مناسب برای خریدار محترم است که بسته به نیازش تعیین می گردد.

بازار داخلی و خارجی متانول

بازار داخلی و خارجی متانول در حال حاضر بسیار داغ است و همه روزه هزاران تن متانول از مرز های مختلف از کشور خارج می شود. این باعث می شود رونق خوبی در اقتصاد داشته باشیم و شکوفایی اقتصادی را در پی دارد. برای خرید متانول برای مصارف داخلی و یا خارجی با مشاوران ما در شیمی رازی در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.