ارسال متانول سفید با مناسب ترین قیمت در کشور

ارسال متانول سفید با قیمت مناسب در سراسر کشور با سرعت بالا و با اطمینان انجام می شود که این امر به رشد اقتصادی ایران کمک می کند

متانول چیست؟

متانول سومین ماده استراتژیک در دنیاست که ماده اولیه تولید بسیاری از موادشیمیایی است. این ماده به صورت مایعی شفاف و سفید رنگ و بویی تند و زننده است که در پتروشیمی ها تولید می شود. نام دیگر متانول، متیل الکل یا الکل چوب است که نخستین مرتبه از تقطیر مخرب چوب به دست آمد. امروزه از روش های پیشرفته تری برای تولید الکل استفاده می شود که در مقاله ای به صورت جداگانه آنها را شرح خواهیم داد. این ماده نقطه جوش ۶۷درجه سانتی گراد دارد و آن بدین معناست که دمای جوش کمتر از آب دارد و در دمای اتاق به راحتی تبخیر می شود.

متانول چیست؟

بخارات حاصله از متانول به شدت سمی بوده که افراد حین کار با آن باید موارد ایمنی را رعایت کنند.در صورت برخورد با این ماده سمی می توان از بروز حوادث پیچیده تر ممانعت به عمل آورد. متانول سفید با مناسب ترین قیمت در کشور در این مرکز شیمیایی به فروش می رسد که در صورت نیاز می توانید با تماس با کارشناسان فروش استعلام قیمت کنید.

قیمت متانول سفید

• قیمت متانول سفید بسته به این که برای مصارف داخلی بخواهید و یا برای صادرات، قیمت متفاوتی دارد.در صورتی که نیاز به متانول برای مصارف داخلی دارید می توانید قیمت آن را از سایت بورس کالا تهیه کنید. اگر به سایت بورس کالا مراجعه کنید، در سمت چپ می توانید قیمت فروش محصولات شیمیایی را دانلود کنید که در آن لیست قیمت ها موجود است. قیمت متانول داخلی بر اساس ریال اعلام می شود در حالی که متانول صادراتی بر اساس دلار اعلام می شود.

قیمت متانول سفید

برای مثال می گویند قیمت متانول ۲۰۰ دلار به ازای هر تن فوب بندرعباس است. این جمله به آن معناست که یک تن متانول را در بندر عباس ۲۰۰ دلار قیمت می دهند. این قیمت شامل تمامی هزینه ها تا رسیدن به بندر عباس و بارگیری آن می شود و از بندر عباس تا کشور مقصد تمامی هزینه ها بر عهده خریدار است.

ارسال متانول سفید

1. ارسال متانول سفید یا از پتروشیمی و یا از انبارهای شورآباد تهران انجام می شود که مبدا ارسال بسته به نوع بسته بندی درخواستی است. اگر متانول را به صورت بسته بندی نیاز داشته باشید، بایستی آن را از انبار شورآباد تهران درخواست کنید که در آن صورت قیمت آن بالاتر می رود که به علت بسته بندی و قیمت بشکه است، در این حالت شما نیاز به تناژ پایین دارید. اما اگر نیاز به تناژ بالا و به صورت تانکری دارید، قیمت پایین تری خواهید پرداخت. این نکته به آن علت است که دیگر هزینه بشکه و بسته بندی پرداخت نمی شود. ارسال متانول سفید به تمامی شهر های ایران از انبار شورآباد تهران و پتروشیمی ها ارسال می شود. ماشین حمل این ماده با اطمینان بالا و در کمترین زمان ارسال می گردد. هزینه حمل و نقل بسته به فصل سال، مسافتی که قرار است پیموده شود و … وابسته است.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما