سایت فروش مستقیم انواع متانول با کیفیت عالی در ترکیه

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع متانول با کیفیتفروش متانول با کیفیتفروش متانول در ترکیه

سایت فروش متانول با کیفیت خیلی خوب و عالی در کشور ترکیه و دیگر کشور های آسیا و اروپایی اقدام به توزیع این ماده به طور گسترده کرده است.

انواع متانول با کیفیت

متانول نوعی حلال بی رنگ و رقیق با درجه خلوص بالاست که در پتروشیمی ها تولید می شود. این ماده در ایران با کیفیتی بالا تولید و با قیمتی مناسب به فروش می رسد. متانول با کیفیت عالی در پتروشیمی ها بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می شود که این امر سبب شده بسیاری از کشور ها خواهان متانول ایران باشند. متانول تشکیل شده از متیل به علاوه یک گروه عاملی هیدروکسید است که تشکیل یک الکل را می دهد که سبک ترین نوع الکل با جرم مولی 32 گرم بر مول است.

کیفیت متانول را باید از چند جنبه مورد بررسی قرار داد تا خریدار از خرید خود راضی باشد. اولین و مهم ترین عامل ظاهر متانول است که بایستی به رنگ شفاف باشد. هر گونه رنگ در متانول و یا کدری در آن نشان دهنده این است که کیفیت متانول افت کرده است و خریدار ناراضی خواهد بود. عامل دوم که از دیده پنهان می ماند این است که بایستی درجه خلوص متانول 99.85 باشد که بعضی فروشنده ها با افزودن آب به متانول درجه خلوص آن را پایین می آورند که با بوییدن و دیدن قابل تشخیص نیست. برای تشخیص اینکه درجه خلوص واقعا 99.85 است بایستی از وسیله ای به نام الکل سنج استفاده کرد که با پراب به خصوصی درجه خلوص را مشخص می کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که متانول ماده ای اشتعال پذیر و سمی است و باید حین کار با آن موارد ایمنی مربوط به آن را باید رعایت کرد.

فروش متانول با کیفیت

متانول تولیدی پتروشیمی ها برای مصارف داخلی و صادرات به کشور های دیگر ارسال می شود. قیمت فروش متانول با کیفیت به عوامل زیادی وابسته است که می تواند شامل نرخ ارز، قیمت گاز طبیعی، فصل سال و … باشد. البته وابستگی قیمت متانول به این چند مورد خلاصه نمی شود و عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها هم توجه کرد. قیمت متانول داخلی به صورت روزانه در سایت بورس کالا آپدیت می شود. این قیمت به صورت خام و بدون ارزش افزوده و در پتروشیمی است.

به این قیمت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و سود کارگزار و هزینه ارسال به محل خریدار کشیده می شود. قیمت صادراتی متانول هم براساس سایت چینی sunsirs.com اعلام می شود که به صورت مرتب آپدیت می شود. فروش متانول با کیفیت چه برای داخل و چه برای صادرات یک سری کارها دارد که باید به مرور انجام شوند.  برای صادرات این روند کمی طولانی تر خواهد بود حال آن که برای مصارف داخلی این روند ممکن است در یک یا دو روز انجام شود.

فروش متانول در ترکیه

متانول ایران به کشور های زیادی صادر می شود که یکی از این کشور ها ترکیه است که با ایران همسایه است. کشور ترکیه در شمال غرب کشور عزیزمان ایران است که از قدیم الایام مناسبات سیاسی و تجاری با کشورمان داشته است. متانول ایران در ترکیه طرفدارن خودش را دارد که برای موارد زیادی استفاده می شود.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.