بازار عمده خرید متانول بی بو صادراتی در تهران

خرید متانول صادراتی

بازار خرید متانول صادراتی به صورت عمده و بی بو در شهر تهران است و تمامی دفاتر فروش داخلی و صادراتی این محصول در شهر تهران متمرکز شده اند که سبب شده تا مشتریان داخل و صادراتی با این شماره ها تماس بگیرند و نیاز خود را از این راه تامین کنند. در شهر تهران و جنوب این شهر انبارهای بزرگی در منطقه شور آباد تاسیس شده است که در این انبار ها محصولات شیمیایی بسته به نوع آن در بسته بندی مشخص بشکه های با حجم مختلف مظروف شده اند. از این انبار محصولات شیمیایی در تناژ بالا برای شرکت های تولید کننده تهرانی و شهرستانی ارسال می شود.

مرکز صادرات متانول با کیفیت ایران

خرید متانول صادراتی
خرید متانول صادراتی

متانول بی بو

منظور از متانول بی بو در واقع همان متیل الکل یا الکل چوب با فرمول شیمیایی CH3OH است که سبک ترین الکل در این خانواده است.

مرکز فروش متانول صنعتی

متانول تولیدی پتروشیمی ها معمولا بوی بسیار تند و زننده ای دارد که متانول پتروشیمی شیراز از این قاعده مستثنی است و بوی بسیار کمی دارد و همین امر سبب شده تا مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند. بسیاری از مشتریان داخلی برای تولید محصولاتشان نیاز به متانول با بوی بسیار کم دارند و به همین دلیل تقاضای خرید برای متانول شیراز بسیار بالا است. از این جهت قیمت خرید متانول شیراز به نسبت دیگر پتروشیمی ها بالاتر است.

فروش متانول خارک

برخی از مشتریان بر خلاف عمده مشتریان به دنبال خرید متانول بودار هستند که علت قیمت پایین تر این محصول است. این مشتری ها به دلیل این که از متانول برای کاربرد های با اهمیت پایین تر استفاده می کنند، تقاضای این نوع متانول را دارند. عمده این مشتری ها از متانول برای تولید زغال های خود اشتعال استفاده می کنند. تولید کننده ها از متانول برای تولید استیک اسید، فرمالدهید، ضد یخ، زغال خود اشتعال و … استفاده می کنند. حال آنکه متانول کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در مقاله ای به صورت جداگانه این موارد بحث و بررسی می گردند. در ایران 6 پتروشیمی تولید کننده متانول داریم که شامل پتروشیمی های زاگرس، کاوه، شیراز، فن آوران، خارک و مرجان می شوند. البته پتروشیمی های دیگری نیز در حال احداث هستند که آن ها نیز متانول را با ظرفیت های متفاوتی در آینده نزدیک تولید خواهند کرد.

فروش متانول تهران

احداث این پتروشیمی ها در سال های اخیر و ادامه احداث این پتروشیمی ها در سال های آینده سبب شده تا میزان ارز آوری ناشی از فروش متانول در کشور رشد خیره کننده این را تجربه کند و سود آوری حوبی را به همراه داشته باشد. البته نباید از این نکته غافل شد که فروش مستقیم متانول مصداق بارز خام فروشی است چرا که اسید استیک که از فراورده های متانول است قیمتی در حدود 4 برابر متانول دارد و یا فرمالدهید نیز به همین صورت است. بنابراین جا دارد که سیاستی برای تولید این محصولات با ارزش تر اتخاذ شود تا از خام فروشی هر چه بیشتر این محصول جلوگیری به عمل آید.

خرید متانول صادراتی

جهت خرید متانول صادراتی می توانید LOI یا همان درخواست رسمی خرید خود را برای شرکت و بخش فروش صادراتی ارسال کنید و کارشناسان این بخش در اندک زمان پاسخگوی شما عزیزان هستند.

قیمت خرید متانول

خرید متانول صادراتی از راه درست آن زمان کمی نیاز دارد و در صورتی که بتوانید در این مسیر به سرعت به مشتریان خود پاسخ بدهید می توانید به سود خوبی دست یابید و در زمان کمی به اهداف خود دست یابید. برای خرید متانول صادراتی قدم اول پیدا کردن سایت های معتبر و قوی در این زمینه است که این سایت ها را می توان از طریق جستجو در موتور جستجو گر گوگل یافت. در این انجین با یک سرچ ساده می توانید به قوی ترین سایت ها در این زمینه دست پیدا کنید که این سایت ها رشد زیادی در چند ماه اخیر داشته اند.

فروش متانول بشکه

ده سایت برتر گوگل می توانند معیار خوبی برای این باشند و این سایت ها متانوب را در زمان کمی و با قیمت مناسبی تامین می کنند. با این سایت ها وارد مذاکره شوید و از آن ها درخواست قیمت کنید و در نهایت خرید خود را قطعی کنید. خرید متانول صادراتی جهت صادرات به کشور های مختلف انجام می شود که این کشور ها شامل کشور های شرق آسیا مثل چین، هند، ژاپن و … می شوند. علاوه بر این کشور های ترکیه کشور های آفریقایی و گاها اروپایی به دنبال خرید متانول ایران هستند چرا که به دلیل وجود تحریم های ظالمانه علیه ایران قیمت این محصول بسیار پایین است و همین موضوع شبب می شود تا این کشور ها به دنبال خرید متانول ایران باشند. خرید متانول صادراتی عبارتی است که به میزان زیادی به خصوص در شهر های مرزی و به دلیل مراوداتی که مردم این شهر ها با کشور های همسایه دارند سرچ می شود.

بازار خرید متانول تهران

بازار خرید متانول تهران در کشور بسیار داغ است و همین موضوع سبب می شود تا مشتریان زیادی همه روزه از تهران و شهرستان ها تماس بگیرند و خواهان متانول شوند. متانول به دو حالت خرید و فروش می شود. یکی بسته بندی و دیگری فله.

فروش الکل متانول صنعتی

حالت بسته بندی در بشکه های 220 لیتری و با 175 کیلوگرم ظرفیت است و حالت فله ای در تانکر های مخصوص حمل متانول با ظرفیت 25 تن است. در صورتی که نیاز به متانول در تناژ بالا دارید و یا مخازن ذخیره بزرگی دارید بهتر است این محصول را به صورت فله درخواست کنید ولی اگر به دنبال خرید متانول در تناژ پایینی هستید و یا مخازن با ظرفیت بالا ندارید می توانید از متانول بشکه شده استفاده کنید. محصولات شیمیایی همه روزه در تناژ بالا از پتروشیمی ها و کاخانه های تولید کننده به بازار تهران ارسال می شود و در این انبار های این محصولات بسته بندی و به فروش می رسد. قیمت متانول بشکه شده به نسبت تانکری به مراتب بالاتر است که به دلیل هزینه های بسته بندی، هزینه ارسال تا تهران، هزینه بشکه، انبار داری و … باز می گردد. جهت استعلام قیمت روز متانول می توانید با کارشناسان شیمی رازی تماس بگیرید و یا از سایت بورس کالا قیمت ها را به دست آورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.