مرکز فروش متانول صنعتی کاربردی در بازار تهران

مرکز فروش متانول صنعتی

مرکز فروش متانول صنعتی در بازار تهران قرار دارد و به صورت روزانه تناژ بالایی از این محصول در این مرکز خرید و فروش می شود که قیمتی بسیار مناسب دارد چرا که بورسی برای تمامی محصولات شیمیایی است. این محصول کاربرد های زیادی در بازار دارد که می توان به صورت خلاصه به مواردی مثل تولید استیک اسید، تولید فرمالدهید، و دیگر موارد اشاره کرد.

متانول صنعتی

متانول صنعتی واژه ای است که به وفور در مواردی که مردم در گوگل سرچ می کنند یافت می شود و این به آن معناست که طیف زیادی از مردم به دنبال خرید و فروش متانول هستند. این ماده در واقع جز مواد استراتژیک دنیاست که موارد استفاده بسیار بالایی دارد و همین موضوع سبب می شود تا مشتریان زیادی به دنبال این محصول باشند.

فروش متانول تهران

از جمله موارد استفاده متانول صنعتی می توان به عنوان ماده اولیه در تولید استیک اسید، فرمالدهید و ضد یخ ها نام برد. البته موارد استفاده متانول به این چند مورد اخیر خلاصه نمی شود و این سه مورد تنها موارد با اهمیت استفاده از این ماده  کاربردی است. مورد دیگر استفاده از متانول که بسیار با اهمیت است، به عنوان سوخت در موتور های درون سوز است. این ماده انرژی سوختن پایینی دارد ولی می توان با اندک تغییر در طراحی موتور از این سوخت استفاده کرد. متانول در مجتمع های پتروشیمی تولید می شود.

خرید متانول کارخانه

در ایران هم 6 پتروشیمی این محصول را تولید می کنند. ظرفیت تولیدی پتروشیمی های تولید کننده متانول متفاوت بوده و بزرگ ترین و کوچکترین تولید کننده متانول به ترتیب زاگرس و شیراز است. پتروشیمی ها معمولا عمده تولیدات خود را به کشور های دیگر صادر می کنند. از این جهت در سواحل احداث می شوند تا هزینه حمل و نقل تا ساحل حذف شود و بتوان صادرات را با هزینه کمتری انجام داد. در ایران نیز از 6 پتروشیمی تولید کننده متانول 5 تای شان به آب های آزاد دسترسی دارند و تنها پتروشیمی شیراز است که ارتباطی به آب های آزاد ندارد و این موضوع سبب می شود تا محصول این پتروشیمی بیشتر مشتریان داخلی داشته باشد تا خریداران خارجی. پتروشیمی کاوه با ظرفیت 9000 تن در روز بزرگترین پتروشیمی تولید کننده متانول در خاورمیانه است که در صورتی که فاز های جدیدی برای این پتروشیمی تعریف شود، می تواند به بزرگترین پتروشیمی تولید کننده متانول دنیا تبدیل شود.

قیمت خرید متانول

البته متانول کاوه هم در این زمینه پیشرو است و در صورت تکمیل فاز هایش جز بزرگترین پتروشیمی های تولید کننده متانول می آید. به طور کلی کشور ما در سالیان اخیر تلاش زیادی برای توسعه صنعت پتروشیمی کرده است و به صورت روزانه صادرات زیادی به دیگر کشور ها داریم و امید است که این اعداد بالا و بالاتر روند تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کشور باشیم.

مرکز فروش متانول صنعتی

مرکز فروش متانول صنعتی همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان شد در شهر تهران و انبار های شور آباد است چرا که انبار های بزرگ محصولات شیمیایی در این مکان مستقر شده اند و به صورت روازنه متانول و دیگر محصولات شیمیایی را در تناژ بالا خرید فروش می کنند.

مرکز فروش متانول صنعتی
مرکز فروش متانول صنعتی

جهت ارتباط گرفتن با مرکز فروش متانول صنعتی بهتر است ابتدا یک سرچ ساده با کلید واژه درست در گوگل بزنید. تجربه نشان داده که نتایج اول گوگل کار بیشتری در این زمینه کرده اند و می تواند کمک بیشتری به شما کنند. پس از آن که نتایج اولی گوگل را سورت کردید و با آنها تماس گرفتید و استعلام قیمت گرفتید، بهتر است این سایت ها را بررسی دقیق تری کنید تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید. در صورتی که بخواهید سریعا خرید کنید باید حتما با کسی که اهل فن این موضوع است مشورت کنید و تا می توانید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. تا بتوانید در اندک زمان به سود خیلی خوبی دست یابید. جهت نیل به این هدف می توانید از کارشناسان شیمی رازی کمک بگیرید. مراحل خرید محصولات شیمیایی این است که ابتدا محصول خود را مشخص کنید و سعی کنید اطلاعات زیادی در مورد آن کسب کنید.

بازار فروش متانول بشکه

پس از آن می توانید  با کارشناس فروش مربوطه تماس بگیرید تا سفارش خود را ثبت کنید. پس از آن بایستی مبلغ توافق شده را برای شرکت مربوطه واریز کنید و از فیش واریزی عکس بفرستید. پس از آن کارهای حسابداری و سند انجام می شود و یک ردیف به شما تعلق می گیرد. پس از آن بایستی یک ماشین متناسب با بار درخواستی خود برای فروشنده ارسال کنید و با توجه به شماره ردیف اظهار شده بارگیری انجام و بار ارسال می شود. برای حمل محصول می توانید از ماشین خود استفاده کنید و یا اینکه از شرکت درخواست کنید برای شما ماشین بکیرد. هزینه باربری را موقع رسیدن بار می توانید پرداخت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز فروش متانول صنعتی می توانید با کارشناسان ما در این بخش در تماس باشید تا بتوانند به شما کمک کنند.

کاربرد های متانول

متانول کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد که می توان از آن برای موارد زیادی استفاده کرد. از متانول می توان به عنوان ضدیخ، حلال، و سوخت استفاده کرد. از متانول می توان به عنوان تقلیب اتانول برای غیر قابل شرب ساختن آن نیز استفاده می شود. البته در کشور های اسلامی به دلیل حرام بودن شرب الکل، پریدین و تربانتین نیز به اتانول می افزایند. از متانول به مقدار محدود به عنوان سوخت در موتور های احتراق داخلی استفاده می شود. متانول تولیدی از چوب را متانول آلی و یا بیو الکل می نامند که منبعی تجدید پذیر است و می تواند به عنوان جایگزینی برای سوخت های نفتی استفاده شود.

کیمیا شیمی رازی

البته برای استفاده از این بیو الکل باید تغییراتی در موتور ماشین ایجاد کرد. تقریبا حدود 40 درصد از متانول تولیدی برای تولید فرمالدهید استفاده می شود که در تهیه پلاستیک، تخته سه لایه، رنگ و مواد منفجره استفاده می شود. کاربرد های متانول به این موارد خلاصه نمی شود و موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که می توان از متانول استفاده کرد که می توان در مقاله ای به صورت جداگانه به آن ها پرداخت.

خواص الکل متانول و کاربرد های آن

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.