مرکز نمایندگی متانول صنعتی درجه یک در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانول صنعتی درجه یک:مرکز نمایندگی متانول صنعتیخرید و فروش متانول صنعتی
مرکز نمایندگی متانول صنعتی

مرکز نمایندگی متانول صنعتی درجه یک در واقع یک مرکز قوی در زمینه تامین، بسته بندی و عرضه متانول است که خریداران زیادی به صورت روزانه به آن مراجعه می کنند و می توان از این موقعیت به بهترین وجه ممکن استفاده کرد و به سود خوبی رسید. تنها بایستی در زمان مناسب با این مرکز شروع به کار کنید و مشتریان زیادی را پاسخ دهید تا به سود خوبی دست یابید.

متانول صنعتی درجه یک:

متانول صنعتی درجه یک در واقع نوع ماده سبک از خانواده الکل ها است که سبک ترین آن ها محسوب می شود. متانول با فرمول مولکولی CH3OH شناخته می شود که از سبک ترین گروه آلکیل (متیل) و OH که نشان دهنده خانواده الکل هاست، تشکیل شده است. مقاله متانول در این زمینه می تواند اطلاعات خیلی خوبی به شما بدهد.

ارسال انواع متانول حلال

این ماده به صورت مایعی شفاف، بی رنگ و بسیار سمی است که به سرعت تبخیر می شود و فراریت بالایی دارد. بنابراین نیاز است تا در در پتروشیمی هایی که این محصول را تولید می کنند و کارگاه های تولیدی که با این محصول سر و کار دارند MSDS ( برگه اطلاعات ایمنی مواد ) در محل های مناسب نصب شود تا کارگران بتوانند در مواقع بروز خطر، بهترین عکس العمل را داشته باشند. در ماه های اخیر و با بروز بیماری واگیردار کرونا برخی سود جویان به جای معرفی و فروش الکل اتانول، متانول را به بازار عرضه کردند و این امر سبب کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان مان شد.

علائم مسمومیت با متانول

چرا که متانول در دوزهای پایین باعث سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و در دوزهای بالا باعث کوری و حتی مرگ می شود. بنابراین حین استفاده از این ماده باید به تمامی نکات ایمنی آن توجه کرد و نباید از برخی سرسری رد شد. متانول بر خلاف اتانول و دیگر الکل ها خاصیت ضدعفونی کننده ندارد و نباید حتی برای ضدعفونی سطوح از آن استفاده کرد. از متانول در مراکز صنعتی برای تولید دیگر مواد شیمیایی استفاده می شود و یکی دیگر از موارد کاربردی آن به عنوان سوخت پاک است که در برخی کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز نمایندگی متانول صنعتی

مرکز نمایندگی متانول صنعتی در ایران در شهر تهران و انبارهای شورآباد واقع شده است.

مرکز نمایندگی متانول صنعتی
مرکز نمایندگی متانول صنعتی

در این انبار ها که انواع و اقسام مواد شیمیایی بسته بندی می شود، مشتریان زیادی رفت و آمد می کنند. در این مرکز پایین ترین قیمت محصولات شیمیایی را می توان یافت. برای پیدا کردن مرکز نمایندگی متانول صنعتی می توانید سری به اینترنت و موتور جستجو گر گوگل بیندازید و با سرچ عبارت مورد نظر خود تمامی مراکز متانول را پیدا کنید با آنها تماس بگیرید و استعلام‌ قیمت کنید.

نمایندگی فروش متانول شیراز

فروش متانول بشکه

تمام این پروسه نهایتاً یک ربع تا 20 دقیقه طول می‌کشد و شما می توانید به بهترین قیمت ها دست پیدا کنید. مرکز نمایندگی متانول صنعتی قادر است این محصول را به صورت بشکه های 220 لیتری و یا تانکر های 25 تنی به شما تحویل دهد. البته اگر مقدار زیادی را درخواست کنید امکان بسته بندی در بشکه های کوچک تر نیز وجود دارد که در کمترین زمان ممکن محموله بسته بندی، بارگیری و برای شما همراه عزیز ارسال می گردد. البته به یاد داشته باشید برای خرید متانول بایستی شرکت ثبت شده داشته باشید و متانول را نمی توان به اشخاص حقیقی فروخت. چون همانطور که در بالا ذکر شد برخی با عرضه متانول به جای اتانول جان برخی از هموطنانمان را گرفتند. این امر سبب شد تا فروش متانول تنها به شرکت های تولید کننده محدود شود.

خرید و فروش متانول صنعتی

جهت خرید و فروش متانول صنعتی همانطور که گفته شد باید سری به گوگل بزنید و بهترین های صفحه اول گوگل را تماس بگیرید و استعلام ‌قیمت کنید. مرکز نمایندگی متانول با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش این ماده می ‌تواند کمک شایانی به شما کند و به رشد و شکوفایی کشور کمک کند.

فروش متانول تهران

چرا که خرید و فروش متانول و دیگر مواد شیمیایی و غیر شیمیایی می ‌تواند باعث رونق تولید در کشور شود و تولید دیگر محصولات شیمیایی را افزایش دهد. و همچنین باعث اشتغال تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم شود. در سال‌های اخیر تلاش برای تولید واحدهای متانول سازی زیاد بوده است و دولت ها تلاش زیادی برای افزایش میزان تولید و صادرات این محصول با ارزش کرده است. از طرف دیگر برخی جوانان برای دست یابی به سود های بالاتر،  علاوه بر فروش داخلی این محصول، به صادرات آن نیز دست زدند که باعث شده در کمترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابند.

بازار فروش متانول بشکه

خرید و فروش متانول صنعتی یک پروسه مشخص دارد که در قدم اول بایستی خریدار به فروشنده تماس بگیرد و درخواست خود را شامل تناژ، نوع بسته بندی، مکان تحویل بار را اعلام کند. در قدم بعدی فروشنده قیمتی به خریدار اعلام می کند و اگر بر سر قیمت توافق کردند، پیش فاکتور صادر می شود و هزینه بار و انبار داری برای فروشنده واریز می شود. در گام بعدی فروشنده یک ردیف از انبار برای خریدار اعلام می کند و ماشین برای بارگیری به انبار می رود و بار برای خریدار ارسال می شود. در صورتی که تماس در اول صبح انجام شود، تمام این پروسه در نهایتا 3 تا 4 ساعت انجام می شود. البته اگر درخواست خریدار متانول بشکه شده باشد روال به این شکل است. برای متانول تانکری این روند ممکن است حتی تا 2 روز نیز طول بکشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.