خرید اسید سولفوریک برای صنایع پایین دستی و کارگاه کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید:

کاربرد اسید سولفوریک در صنعتخرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصدفروش اسید سولفوریک صنعتیقیمت جوهر گوگرد طبق نوسانات بازار
فروش اسید سولفوریک صنعتی

خرید اسید سولفوریک غلیظ صنعتی با غلظت 98 درصد شفاف و بدون بو را می توان برای صنایع پایین دستی و کارگاه کوچک با قیمت مناسب و به صورت فله یا گالن 20 لیتری انجام داد و هیدروژن سولفات را در زمان مشخص تحویل گرفت.

خرید اسید سولفوریک

کاربرد اسید سولفوریک در صنعت

همه شما می دانید که اسید سولفوریک دارای نام های دیگری مثل سولفات هیدروژن و جوهر گوگرد است و تحویل بزرگی را در صنعت ایجاد کرد.
امروزه اگر به صنایع پایین دستی (پتروشیمی) و کارگاه های کوچک در شهرک های صنعتی نگاه کنید متوجه کاربرد اسید خواهید شد.
در پتروشیمی جهت خنثی کردن قدرت بازی و همچنین گرفتن قطرات آب در یک ماده از جاذب اسید سولفوریک غلیظ استفاده می کنند.
منظور از کارگاه کوچک می توان به رنگرزی، نساجی، پیل های سوختی و اسید فاضلاب اشاره کرد که از غلظت های پایین جوهر گوگرد بهره مند می شوند.
موارد بالا تنها بخش کوچکی از مصارف سولفات هیدروژن 98 درصد هستند و کاربردهای دیگری همچون استخراج فلزات، تولید کودهای شیمیایی، اسید باتری و شیرین سازی آب اشاره کرد.
برای اینکه همچین محصول شیمیایی با ارزشی را تولید کرد نیاز به کارخانه مدرن است تا بتواند بیشترین راندمان را برای کشور ایجاد کند.
در ایران می توان اسید را از خوراک گازها و گوگرد تولید کرد که باید خروجی یا همان محصول هدف طبق استاندارد دارای خلوص 98 درصد و شفاف تا قابل مصرف در تمام صنایع باشد.

خرید اسید سولفوریک

خرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد

همیشه برای خرید یک محصول مثل اسید سولفوریک 98 درصد روش های زیادی در پیش دارید و می خواهید در این راه کمترین پول و زمان را صرف کنید.
برای اینکه به این هدف برسید می توانید از روش اینترنتی بهره مند شوید روشی که چند سال است جای روش سنتی (حضوری) را بخوبی پر کرد.
خریداران در اولین اقدام و فکری که به ذهن آنها خطور می کند می روند سراغ موتور جستجوگر گوگل و عبارت خرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد را تایپ می کنند.
یا اینکه بعضی ها در همان ابتدا جمله قیمت اسید سولفوریک را وارد می کنند تا به فروشنده درجه یک که توان بالایی در تامین دارد دست پیدا کنند.
خلاصه اینکه شما از طریق این سایت و یا سایت های همکاران دیگر خواهید توانست خرید جوهر گوگرد را به شکل حواله یا گالن 20 لیتری با شرایط ایده آل انجام دهید و از محصول در زمان مناسب استفاده کنید.
خرید حواله در واقع همان نوع تانکری است که بیشتر شرکت های مصرف کننده تمایل دارند اسید سولفوریک مس سرچشمه را بخاطر قیمت ارزان سفارش دهند.

خرید اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک صنعتی

تولید کننده یا تامین کننده برای فروش بیشتر محصول خود در بازار روش های مختلفی را امتحان می کند و می خواهد سریع به پول برسد.
به همین جهت شرایطی را برای خریداران در نظر می گیرد تا آنها به راحتی خرید خود را انجام دهند و او هم به هدف خود در زمان کوتاه برسد.
فروش اسید سولفوریک صنعتی در ایران و جهان نشان می دهد که هر چقدر میزان مصرف بیشتر شود آن کشور از ثبات اقتصادی بالایی برخوردار است.
کشور ایران برای رسیدن به چنین جایگاهی باید صنایع پایین دستی و کارگاه های کوچک خود را فعال کند تا میزان مصرف جوهر گوگرد افزایش یابد.
درست است که تولید کننده به سود می رسد ولی خریداران هم از این کار به سود خواهند رسید چون شرکت آنها فعال است و مدام در حال تولید و فروش می باشد.
فروش جوهر گوگرد غلیظ 98 درصد را شرکت کیمیا شیمی رازی در ایران بر عهده دارد و در تمام ایام سال می تواند آن را در سریع ترین زمان برای مشتریان خود بارگیری و ارسال کند.

خرید اسید سولفوریک

قیمت جوهر گوگرد طبق نوسانات بازار

اولین اقدام برای خرید اسید سولفوریک در بازار،گرفتن استعلام قیمت است تا بتوان کمترین مبلغ را پیدا کرد و پول کمتری را بابت آن به فروشنده پرداخت کرد.
قیمت جوهر گوگرد طبق نوسانات بازار به مشتریان اعلام می شود و به همین دلیل بعد از تماس با شرکت تامین کننده،بلافاصله امکان دادن نرخ نیست.
فروشنده بعد از بررسی شرایط خرید و آخرین نرخ گوگرد در ایران می تواند به شما بهترین پیشنهاد را بدهد تا خرید خود را قطعی کنید.
قیمت اسید سولفوریک غلیظ صنعتی 98 درصد را در هر لحظه با پر کردن فرم زیر استعلام بگیرید و خرید خود را در سریع ترین زمان انجام دهید.
چون ممکن است بعد از اعلام قیمت، بعد از چند روز نرخ ها افزایش پیدا کنند و شما باید پول بیشتری را بخاطر یک تصمیم طولانی پرداخت نمایید.
توجه داشته باشید قیمت جوهر گوگرد مس سرچشمه در ایران بسیار ارزانتر است و فقط باید حواله آن را با ظرفیت حداقل 25 تن خرید کنید تا برای شما بارگیری شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *