قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی در کشاورزی

آنچه در این مقاله می خوانید:

کود سولفات آمونیوم شیمیایی با کیفیت بالاتاثیر سولفات آمونیوم در کشاورزینحوه مصرف کود سولفات آمونیومفروش سولفات آمونیوم شیمیاییقیمت کود سولفات آمونیوم در بازار ایران
تولید کننده سولفات آمونیوم

برای رسیدن به بهترین قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی در کشاورزی که برای کشاورزان حائز اهمیت است می توانید از طریق همین سایت اقدام به استعلام بگیرید و بعد خرید خود را برای انواع نمونه ها انجام دهید.

قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی

کود سولفات آمونیوم شیمیایی با کیفیت بالا

حتما می دانید که چند نوع کود در ایران و جهان تولید می شود که هر کدام از یک یا چند عنصر مختلف که تاثیر زیادی بر روی خاک و گیاه دارند، تشکیل می شوند.
کود سولفات آمونیوم شیمیایی با فرمول N2H8SO4 و چگالی 1.77 با هر نسبتی در آب حل می شود و دارای چند نوع می باشد.
آنالیز این کود نشان می دهد که میزان ازت موجود در آن 21 درصد و گوگرد 24 درصد است و نسبت به کود اوره ماندگاری بیشتری دارد و سریع تر جذب می شود.
در ایران نوع گرانوله و پودری توسط پتروشیمی ارومیه، ذوب آهن اصفهان و شرکت فاتح تولید می شوند که از کیفیا بالایی برخوردار هستند.
برای جبران کمبود بخشی از این کود از کشورهای ازبکستان، چین و روسیه واردات می گردد که مهمترین آن نوع کریستال ازبک با برند چرچیل می باشد.
بنابراین متوجه شدید که در بازار می توانید سه نوع پودری، گرانوله و کریستال را در کیسه های 50 کیلویی و با شرایط ایده آل خرید و تامین کنید.
سولفات آمونیوم علاوه بر مصرف در بخش کشاورزی قابل مصرف برای دیگر صنایع مثل تصفیه آب، غذایی، پودر کپسول آتش نشانی، جوشکاری و رنگرزی می باشد.

تاثیر سولفات آمونیوم در کشاورزی

وقتی یک کشور به سمت توسعه و پیشرفت می رود، نیاز به انواع محصولات و کالاها بیشتر احساس می شود و باید در سریع ترین زمان آنان را تامین و تهیه کرد.
محصولات کشاورزی بر روی زندگی بشر از همان آغاز خلقت تا به امروز بیش از پیش تاثیر گذار بود و باید به این بخش بیشتر توجه کرد.
برای اینکه بتوان همیشه محصولات کشاورزی را به موقع در بازار و در اختیار مردم قرار داد می توان از کودهای شیمیایی، حیوانی و ارگانیک استفاده کرد.
یکی از کودهایی که تاثیر خوب و قوی بر روی زمین های کشاورزی و محصولات دارد، کود سولفات آمونیوم است که از دو عنصر ازت و گوگرد تشکیل می شود.
امروزه می توان از این کود برای انواع محصولات کشاورزی مثل خرما، خیار، سیب زمینی، زعفران، پسته، کلزا، یونجه، گردو، گوجه فرنگی و انگور استفاده کرد.
این کود به سرعت می تواند مواد مغذی و مورد نیاز گیاهان را از طریق ریشه وارد ساقه و برگ کند و موجب پایداری و رشد سریع شود.

قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی

نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم

برای اینکه بتوانید کود سولفات آمونیوم را در بخش کشاورزی استفاده کنید باید نحوه مصرف را بدانید تا بیشترین راندمان را بدست آورید.
جهت انجام این کار ابتدا باید محصول کشاورزی و خاک خود را به خوبی آنالیز کنید و برای این کار از یک کارشناس مجرب، مشورت بگیرید.
ولی به طور کلی می توانید از دستور العمل زیر برای مصرف کود سولفات آمونیوم پودری، گرانوله و کریستال برای انواع محصول کشاورزی بهره مند شوید:
1- برای زمین های زراعی میزان مصرف 300 الی 400 کیلوگرم برای هر هکتار خواهد بود.
2- در فصل بهار خوب است برای هر درخت یک کیلوگرم از کود را مصرف کنید.
3- برای گلخانه اگر گیاه بوته باشد باید به ازای هر بوته 15 کیلوگرم و برای باغچه، 25 گرم به ازای هر متر مربع مصرف شود.
این قاعده بسیار کلی است و زمان مصرف بستگی به نوع گیاه دارد که برای پسته معمولا در ماه های فروردین، خرداد و شهریور زمان بسیار خوبی است.

قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی

فروش سولفات آمونیوم شیمیایی

تولید کننده سولفات آمونیوم شیمیایی برای فروش این محصول شرکت های دیگری را تحت عنوان کارگزار تعیین کرد تا بتواند به مشتریان خود بهتر خدمات ارائه دهند.
منظور از خدمات، ارسال و بارگیری سریع در کنار نرخ خوب است که هر خریداری این انتظار را از فروشنده دارد چون می خواهد در زمان درست از کود استفاده کند.
فروش سولفات آمونیوم شیمیایی در کیسه های 50 کیلویی و با برندهای مختلف از سمت شرکت کیمیا شیمی رازی انجام می شود و هر روز آماده گرفتن سفارش است.
مکان ارسال شهرهای ارومیه، شیراز، کرمان و مشهد است که بستگی به شهر خریدار و نوع درخواست او دارد که باید برای فروشنده مشخص شود.
مثلا اگر شما در کرمانشاه یا همدان باشید می توانید از کود سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه به شکل پودری استفاده کنید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید.
ولی بعضی مواقع خریدار در شیراز است ولی درخواست کریستال یا پودری می دهد و باید محموله از اورمیه یا گمرک مشهد بارگیری انجام گیرد با اینکه می داند کرایه بیشتری را باید پرداخت کند.

قیمت فروش سولفات آمونیوم شیمیایی

قیمت کود سولفات آمونیوم در بازار ایران

برای اینکه بدانید قیمت کود سولفات آمونیوم در بازار ایران چند است ابتدا باید نوع و تعداد کیسه را برای تامین کننده مشخص کند.
قیمت سولفات آمونیوم بستگی به نوع پودری، گرانول و کریستال دارد که ارزانترین آن پودری است و بیشتر از کرمان و مشهد بارگیری می شود.
کود کریستال ازبک بخاطر واردات بودن بستگی به نرخ ارز دارد و در این روزها گران شد ولی باز هم مورد توجه بعضی از کشاورزان عزیز ایرانی می باشد.
در طی ایام هفته می توانید نسبت به خرید و گرفتن قیمت روز کود اقدام کنید و از فروشنده بخواهید نرخ جدید را مطابق شرایط شما اعلام کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *