خرید بدون واسطه متانول باکیفیت در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول باکیفیتخرید متانول تهرانبسته بندی متانول
خرید متانول تهران

خرید متانول تهران بدون واسطه، با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود که همواره مشتریان راضی به جا گذاشته است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از مشتریان این محصول به دنبال خرید این ماده از مرکز محصولات شیمیایی ایران باشند تا به سود خوبی برسند و محصول در کمترین زمان به دستشان برسد. فاکتور کیفیت محصول و زمان بندی دقیق تحویل آن به مشتری دو عامل بسیار مهم در خرید مشتری و رضایت وی است که مدیران شیمی رازی در این مهم سعی کرده اند دقیق عمل کنند.

متانول باکیفیت

متانول باکیفیت بالا توسط پتروشیمی ها تولید می شود از طریق بورس کالا به مشتری نهایی عرضه می شود. در این بین برخی به آماده نبودن مجوز بهره برداری نمی توانند این محصول را از بورس کالا تهیه کنند. این افراد می توانند در صورت نیاز به متانول بشکه ای و یا تانکری این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

خرید متانول صنعتی

خرید متانول تانکری همیشه به صرفه تر است چرا که هزینه های بسته بندی، انبار داری و دیگر هزینه ها حذف می شود. متانول باکیفیت در ایران توسط پتروشیمی شیراز تولید می شود که بوی کمتری نسبت به دیگر پتروشیمی ها دارد و به همین دلیل همواره مشتریان بیشتری داشته است. البته قیمت متانول شیراز به نسبت دیکر پتروشیمی ها بالاتر است ولی با این حال مشتریان ثابت و پر و پا قرصی دارد. این سبب شده تا متانول این پتروشیمی صرف مصارف داخلی شود و متانول دیگر پتروشیمی ها به صورت عام صادر شود.

ارسال انواع متانول رقیق

البته برخی مشتریان خارجی نیز به دنبال خرید متانول شیراز هستند. پتروشیمی شیراز تنها پتروشیمی در کشور است که دسترسی به آب های آزاد ندارد و این موضوع سبب شده تا مشتریان به دنبال خرید از این محصول باشند چرا که هزینه حمل و نقل کمتری پایشان می افتد. متانول با کیفیت شفاف، بوی ملایم، و بسیار فرار است که در صورتی که در بسته بندی مناسب قرار بگیرد، رنگ و بوی آن تغییر نمی کند و مشتری نیز راضی و خشنود خواهد شد.

عرضه کنندگان متانول با کیفیت در تهران

متانول حلالی آلی است که به عنوان سوخت، حلال و ضد یخ به کار می رود. از این ماده برای تولید دیگر مواد شیمیایی استفاده می شود که شامل اسید استیک و فرمالدهید می شود که بسیار پرکاربرد است. قیمت این محصولات بسیار بالاتر از متانول است و به همین دلیل به صرفه است که متانول را به این مواد تبدیل کنیم تا به سود بالاتری برسیم.به عبارت دیگر هر چه از خام فروشی متانول جلوگیری کنیم بهتر است و این سبب می شود کشور به سود بالاتری دست یابد و ارز بیشتری به کشور سرازیر شود. این سبب پویایی اقتصادی بیشتر می شود که پیشرفت زیادی را در پی دارد.

خرید متانول تهران

خرید متانول تهران گزینه خوبی است که پیش روی خریداران محترم است چرا که مرکز فروش متانول در تهران است و این سبب می شود تا مشتریان عزیز برای خرید محصولاتشان به تهران مراجعه کنند  چرا که معمولا قیمت خرید محصولات در تهران به دلیل مرکز تجاری بودن بسیار پایین تر است و می توانید به سود بالاتری برسید.

خرید متانول تهران
خرید متانول تهران

خرید متانول تهران به دو صورت ممکن است، یکی استفاده از سایت بورس کالا و تهیه متانول از این سایت است. شرط خرید متانول از بورس کالا این است که شما تولید کننده ای باشید که پروانه بهره برداری دارید. در غیر این صورت برای خرید این محصول بایستی به شرکت های بازرگانی مراجعه کنید. این شرکت ها متانول را به صورت تانکری از پتروشیمی خریداری می کنند و به صورت حواله ای به فروش می رسانند و برخی نیز این متانول را در انبار هایشان که عمدتا در شورآباد تهران هستند بسته بندی و به فروش می رسانند.

مرکز فروش متانول صنعتی

خرید متانول تهران به مشتریان تهرانی و حتی شهرستانی توصیه می شود چرا که قیمت آن بسیار پایین است و می توانند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند تا به سود خوبی برسند. برخی از مشتری ها از متانول برای کاربرد های خاص مثل ذغال خود اشتعال استفادهمی کنند که در این حالت بوی شدید متانول آنقدر ها مهم نیست و معمولا سفارش متانول کاوه را می دهند. چرا که قیمت پایین تری از شیراز دارد و می تواند کارشان را راه بیندازد. خرید متانول تهران به چند منظور انجام می شود. یکی کسانی که این محصول را برای فروش می خواهند یعنی در واقع واسطه ها. و حالت دوم کسانی که این محصول را برای تولید محصول دیگر استفاده می کنند. در چند ماهه اخیر و با همه گیر شدن بیماری خطرناک کرونا برخی سود جویان از متانول به عنوان ماده ضد عفونی کننده یاد کردند و این ماده را با این عنوان به فروش رساندند. این کار باعث مرگ عده ای از هم وطنانمان شد و کوری از دیگر اتفاقی بود که بر سر عده ای دیگر از مردم آمد. بنابراین نیاز است تا مردم در این باره هوشیار باشند و برای تهیه مواد ضدعفونی تنها از مراکز مطمئن این محصول را تهیه کنند.

بسته بندی متانول

متانول در بسته بندی های مختلف در بازار مصرف عرضه می شود که برای موارد آزمایشگاهی و صنعتی است. بسته بندی متانول آزمایشگاهی به صورت گالن های 1، 2.5، و 20 لیتری است و برای موارد صنعتی تنها یک بسته بندی برای متانول موجود است که همان بشکه های 220 لیتری است که به رنگ آبی هستند.

قیمت متانول صنعتی

البته بشکه هایی که برای بسته بندی متانول استفاده می شوند دو نوع هستند، اولی بشکه های فلزی که قیمت پایین تری دارند و دومی بشکه های پلی اتیلنی که قیمت به نسبت بالاتری دارند. معمولا بسته بندی متانول در بشکه های 220 لیتری فلزی انجام می شود مگر اینکه مشتری تقاضای بشکه پلی اتیلنی کند. تفاوت این دو در این است که بشکه های پلی اتیلنی توانایی نگهداری متانول در زمان بیشتری دارند و کیفیت متانول را پایین نمی آورند. این در حالی است که در بشکه های فلزی نمی توان متانول را برای زمان طولانی تری نگه داشت. در صورتی که متانول را در این بشکه ها برای مدت بیشتری نگهداری کرد، رنگ آنها تغییر و درجه خلوصشان پایین می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.