خرید کربنات سدیم پتروشیمی شیراز به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید:

کربنات سدیمنکات مهم کاربرد کربنات سدیمخرید کربنات سدیم پتروشیمی شیرازخرید عمده کربنات سدیم
سدیم کربنات خالص

خرید کربنات سدیم پتروشیمی شیراز را می توان به شکل سبک و سنگین که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد را به صورت عمده و با قیمت مناسب از ساید شرکت کیمیا شیمی رازی انجام داد و از آن به موقع مصرف کنید.

خرید کربنات سدیم پتروشیمی شیراز

کربنات سدیم

کربنات سدیم نمک سدیم کربنیک اسید است. یک باز قوی می باشد. به صورت پودر سفید رنگ می باشد. به دو صورت سبک و سنگین عرضه می شود. هر دو نوع خواص شیمیایی یکسان دارند. تنها تفاوت دو نوع در چگالی آن ها می باشد. همانطور که از نام آن مشخص است نوع سبک چگالی کمتری دارد. علاوه بر چگالی ذرات تشکیل دهنده نوع سبک و سنگین نیز متفاوت است. ذرات نوع سبک ریزتر می باشد.
کربنات سدیم که با نام تجاری سودا اش یا دو سود شناخته می شود در دمای اتاق به صورت پودر سفید کریستالی می باشد. معموا فاقد بو است. این ماده شیمیایی در اب به صورت محلول می باشد.
سودا اش در درمای 851 درجه سانتیگراد دوب می شود و در دمای 1633 درجه به جوش می آید.
بیشترین کاربرد سودا اش در تولید شیشه می باشد که از نوع سنگین سودا اش استفاده می شود. از سودا اش در صنایع بیشماری از جمله کاشی و سرامیک، چرم، کاغذ، رنگ و آزمایشگاه و … استفاده می شود.

نکات مهم کاربرد کربنات سدیم

سودا اش در زمان رسیدن به چشم یا پوست می تواند خطرآفرین باشد. هرچند غیر قابل اشتعال است اما با برخی مواد واکنش می دهد و خطر انفجار ایجاد می کند. بنابراین هنگام استفاده از این ماده شیمیایی باید از لباس مناسب و درمکان خنک استفاده نمود.
کربنات سدیم با بیکربنات سدیم متفاوت است و برخلاف بیکربنات سدیم که در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد سودا اش در صنایع تولید شوینده ها بیشتر کاربرد دارد.
سودا اش به دلیل خاصیت قلیایی قوی که دارد در صورت استنساق یا بلعیدن ممکن است باعث آسیب به اعضا گردد.
محل نگهداری این ماده بایستی به صورت خشک و دارای تهویه مناسب باشد. همچنین به دور از مواد اسیدی باید نگهداری شود.
هنگام استفاده از سودا اش بایستی از دستکش، عینک،لیاس کار و کفش ایمنی استفاده گردد.

خرید کربنات سدیم پتروشیمی شیراز

کربنات سدیم تولید شده در فیروزآباد استان فارس به کربنات سدیم شیراز معروف است که با کیفیت بالا و تولید شده بر اساس آنالیز استاندارد با شرایط و قیمت مناسب عرضه می شود.
صنعت شیشه سازی از بزرگترین مصرف کنندگان سودا اش می باشد.
سودا اش تولید شده در استان فارس با کیفیت و خلوص تایید شده و بالا نیاز داخل را پاسخگو می باشد و به صورت صادراتی نیز تهیه و برای مشتریان در خارج ارسال می شود.

خرید کربنات سدیم پتروشیمی شیراز

خرید عمده کربنات سدیم

سودا اش به صورت عمده توسط شرکت کیمیا شیمی رازی قابل تامین است و خریداران می توانند برای خرید در تناژ بالا از طریق این شرکت اقدام نمایند. تمتم مراحل خرید و بارگیری با راهنمایی مشاوران فروش صورت می گیرد و خریدار می تواند تمام اقدامات لازم جهت خرید داخلی و خارجی را به این شرکت محول نماید و خریدی آسان و مطمعن تجربه نماید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *