فروشنده کربنات سدیم با قیمت رقابتی

فروشنده کربنات سدیم از روش اینترنتی و همچنین حضوری، سودا اش سبک و سنگین تمام واحدهای تولید کننده را با قیمت رقابتی در اختیار شرکت های مصرف کننده قرار می دهد تا خرید ساده را برای خود رقم بزنند.

کربنات سدیم سبک و سنگین

کربنات سدیم با فرمول شیمیایی Na2Co3 در دو نوع سبک و سنگین وارد بازار می شود.
نوع سبک و سنگین از لحاظ ترکیب شیمیایی هیچ تفاوتی باهم ندارند. کربنات سدیم یا سودا اش به عنوان باز قوی عمل می کند و به صورت جامد سفید رنگ تولید می شود. نوع سبک سودا اش چگالی کمتری دارد و ذرات تشکیل دهنده ریزتری نسبت به نوع سنگین دارد.

کاربرد کربنات سدیم

کربنات سدیم سبک و سنگین کاربردهای خاص خود را دارند. نوع سنگین به دلیل چگالی بالا بیشتر در ساخت شیشه و تولید کاشی و سرامیک به کار می رود.
نوع سبک نیز در صنایع غذایی، تصفیه ای و غیره به کار می رود
در حالت کلی کربنات سدیم در موارد زیر کاربرد دارد:
نرم کردن آب، تولید شیمیایی شیشه، تولید مواد شوینده و صابون ها، صنعت چرم سازی، کاغذسازی، صنایع نساجی، تصفیه نمک، از بین بردن لکه های قوی گریس و روغن، ضد رسوب و رسوب زدایی، الکترولیت و باز قوی، نگهداری استخرهای شنا، تاکسیدرمی، آزمایشگاه های شیمی، پالایشگاه ها، از بین بنده قارچ و کپک، تولید عکس، تولید خمیر دندان
با توجه به کاربردهای فراوان دو سود در صنایع مختلف سالانه میلیون ها تن از این ماده تولید و از طریق راه های زمینی و آبی برای مقاصد مختلف در سراسر دنیا جابجا می شود.

فروشنده کربنات سدیم

فروش کربنات سدیم در اکثر شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. از دهه 80 به بعد که ایران تولید و بهره برداری از کارخانه های خود را افزایش داد توانست علاوه بر تامین نیاز داخل صادر کننده این محصول نیز باشد.
سودا اش ایران به بیش از 15 کشور دنیا صادر می شود و به دلیل خلوص و کیفیت بالا جز بهترین نوع در بازار جهانی می باشد.
فروش سودا اش به صورت جزئی و تناژ بالا صورت می گیرد. نوع بسته بندی برحسب نیاز مشتری به صورت جامبوبگ و کیسه ای می باشد.
فروشنده کربنات سدیم سبک و سنگین می بایست شرایطی را فراهم کند تا قیمت خوبی در بازار حاکم شود.
خریداران می توانند علاوه بر تعیین موارد ذکر شده این محصول را در محل خود و یا درب کارخانه تحویل بگیرند.
به دلیل نوسانات قیمت محصولات شیمیایی خریداران می توانند همه روزه با کارشناسان بخش فروش در تماس باشند و علاوه بر مشاوره های لازم جهت خرید از قیمت روز سودا اش نیز مطلع شوند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
admin: