صادرات ارزان‌ترین متانول به عراق

صادرات متانول به عراق به جهت اینکه این کشور فاقد واحد های تولیدی است و همسایه و نزدیک به پتروشیمی های تولید متانول ایران است با ارزان ترین قیمت ممکن انجام می شود.

ارزان ترین متانول

متانول یا همان متیل الکل که با نام های الکل چوب، متیلیک الکل نیز شناخته می شود نوعی حلال آلی است که پس از آب پرکاربرد ترین حلال در صنایع مختلف است. این ماده پس از نفت و بنزین سومین ماده استراتژیک دنیا است که در حال حاضر پتروشیمی ها وظیفه تولید آن را بر عهده دارند.

صادرات متانول به عراق
صادرات متانول به عراق

در کشور عزیزمان ایران که یکی از تولید کنندگان بزرگ این ماده در دنیاست سالانه حدود 8 تا 10 میلیون تن متانول تولید می شود. حجم تولیدی متانول پتروشیمی های مختلف متفاوت است که در این بین پتروشیمی شیراز که قدیمی ترین تولید کننده متانول در کشور است روزانه تنها 200 تن تولید متانول دارد در حالی که پتروشیمی زاگرس با افتتاح فاز دوم به بیش از 9000 تن در روز رسید که سبب شد جز 5 پتروشیمی بزرگ دنیا در زمینه متانول تبدیل شود.

ارسال انواع متانول رقیق

متانول تولیدی پتروشیمی های ایران عموما برای صادرات استفاده می شود چرا که مصرف ایران بسیار کمتر از عدد تولیدی است. در واقع ساخت پتروشیمی ها و تولید متانول به منظور رونق هر چه بیشتر صادرات شکل گرفت چرا که این پتروشیمی در نزدیکی بنادر جنوبی ساخته شدند تا هزینه حمل به کشور مقصد به حداقل و با سریع تربن زمان ممکن انجام شود. اخیرا به دلیل تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران تصویب شده است می توان ارزان ترین متانول را از ایران تهیه کرد و صادر کنندگان عزیز می توانند در این زمینه به فعالیت بپردازند. بازار متانول بازاری بسیار عالی است که در صورت علاقه و تمایل می تواند در اندک زمان شما را به سمت اهدافتان سوق دهد.

صادرات متانول:

همانطور که در بالا عنوان شد واحدهای تولیدی متانول در کشور به جهت صادرات احداث و راه اندازی شدند که در نهایت سود آوری خوبی را برای کشور به همراه داشت و در بلند مدت و با افزایش صادرات می توان انتظار این را داشت که اقتصاد را هر چه بیشتر از نفت مستقل کنیم.

فروش متانول تهران

صادرات می تواند برای کشور بسیار مفید باشد و باعث رونق اقتصادی و اشتغال جوانان شود چه بسا با تولید واحد های پتروشیمی در جنوب کشور بسیاری به این واحدها جذب شدند که شغل آبا اجدادیشان صید و ماهیگیری بوده است. سالانه صادرات متانول به کشور های شرق آسیا، اروپا و آفریقا در تناژ بالا انجام می شود و امید است با احداث واحدهای جدید بتوان این اعداد را باز هم بالاتر برد تا شاهد پیشرفت کشورمان در این زمینه باشیم.

صادرات متانول به عراق:

عراق کشور در خاورمیانه و در غرب کشور عزیزمان ایران قرار دارد.

همانطور که مستحضرید این کشور از سال 2001 توسط نیروهای امریکایی اشغال شد و تمامی زیر ساخت های این کشور در جنگ نابود گردید.

این کشور تنها با تولید نفت و صادرات آن بخش تولیدی خودش را می چرخاند و تقریبا فاقد صنایع و کارخانه جات است و برای نیاز های خود بایستی اقدام به صادرات از ایران و دیگر کشور ها کند. این به خودی خود بسیار عالی است چرا که به دلیل همسایه بودن با ایران و نزدیکی مسافت می توان از این موقعیت به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

صادرات متانول به عراق برای تجار جوان ایرانی بسیار جذاب است و می توانند از این راه سودهای عالی را تجربه کنند.

اگر شما همراه عزیز قصد صادرات متانول به عراق را دارید می توانید با کارشناسان ما در شیمی رازی تماس بگیرید و از روند کار آگاه شوید.

مقالات مرتبط با این مقاله:

صادرات انواع متانول ایران با کیفیت مرغوب به کشورهای همسایه

قیمت متانول تولید ایران

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما