صادرات انواع متانول ایران با کیفیت مرغوب به کشورهای همسایه

صادرات متانول ایران به کشورهای همسایه در انواع مختلف و با کیفیت مرغوب در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب انجام می شود که در صورتی که به این ماده نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

متانول ایران

متانول ایران یکی از محصولات پرکاربرد در تولید بسیاری از مواد شیمیایی است که توسط مجتمع های پتروشیمی تولید می شود. این ماده نوعی حلال شیمیایی با بویی بسیار تند و زننده و نزدیک به بوی الکل اتانول است. متانول برعکس اتانول به شدت سمی بوده و به هیچ وجه برای ضدعفونی مناسب نیست. این ماده با فرمول شیمیایی CH3OH مشخص می شود که جرم مولی آن ۳۲ گرم بر مول است.

ارسال انواع متانول حلال

بعد از شیوع بیماری کرونا، در کشور کمبود الکل اتانول و ماسک ها اتفاق افتاد که بعضی سود جویان به جای متانول، در بازار اتانول توزیع کردند که منجر به کشته شدن چند ده تن از هموطنانمان شد. هموطنان عزیز دقت داشته باشید که متانول به هیچ وجه برای ضد عفونی مناسب نیست و برای تولید انواع مواد شیمیایی دیگر به کار می رود. این ماده در صورتی که نوشیده شود به سرعت منجر به مرگ می شود.

ارسال انواع متانول رقیق

در ایران ۶ پتروشیمی این ماده را تولید می کنند که در بین آنها متانول شیراز برای مصارف داخلی و متانول زاگرس برای صادرات بیشتر استفاده می شوند. در چند روز اخیر و با پخش شدن ویروس کرونا برخی سودجویان با پر کردن ظروف متانول در حجم یک لیتری اقدام به پخش این ماده به عنوان ضد عفونی کننده سطوح کرده اند که کاری کاملا غیرقانونی است و برای سلامتی افراد به شدت مضر است. متانول در صورت تماس با پوست، مشکلات بسیاری به وجود می آورد که از سردرد، سرگیجه، اختلالات کبدی، اغما و مرگ را در بر می گیرد. بنابراین به شهروندان عزیز توصیه می شود به جای استفاده از متانول به عنوان ضدعفونی کننده از ترکیب آب و سرکه به نسبت مساوی و یا محصول وایتکس و آب به نسبت ۱ به ۵ استفاده کنند تا دچار عوارض شدید نشوند.

صادرات متانول ایران

یکی از گزینه های مطلوب برای رهایی از وابستگی به نفت خام صادرات متانول است که اقتصاد کشور را برای چند ده سال عقب انداختند.
صادرات متانول ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته است و پروژه هایی احداث و راه اندازی شد که این اعداد را بالاتر برد. شکوفایی اقتصادی، رفع مشکل بیکاری جوانان تا حد زیادی و … از نتایج صادرات هرچه بیشتر محصولات به ویژه متانول است که رشد آن امیدوار کننده است. ارسال الکل صنعتی جمهوری اسلامی ایران به دلیل نزدیکی مجتمع های تولیدی به آب های آزاد و داشتن خط دوم مستقیم به کشتی های حمل متانول، بسیار ساده و مقرون به صرفه خواهد بود که سود بالایی را هم در پی دارد. صادرات متیل الکل ایران به کشور های مختلف و به خصوص کشور چین در تناژ بالا انجام می شود که به دو صورت فوب بندر عباس و CIF چین انجام می شود.

صادرات متانول ایران

صادرات پروسه ای زمان بر است که در گام اول بایستی LOI به فروشنده بدهید تا براساس درخواست شما، قیمت اعلام شود. قیمت متانول صادراتی براساس دلار بر هر تن است که یکی از مهم ترین منابع برای قیمت متانول، سایت چینی www.sunsirs.com است.

صادرات متانول به کشورهای همسایه

کشور های های همسایه مثل ترکیه، عراق، افغانستان و … خواهان متانول ایران هستند چرا که قیمت آن به نسبت دیگر کشورها پایین تر است و به علاوه هزینه حمل و نقل آن به کشورشان به مراتب پایین تر است.‌ با یک مطالعه جامع در ارتباط با صنایع کشورهای همسایه و یک بازاریابی دقیق می توان نیازهای صنایع این کشورها را تا حد زیادی تامین کرد و در نهایت حجم صادرات را بالا برد. این پروسه ممکن است کمی زمان بر باشد ولی اگر به انتهای کار بیندیشید متوجه خواهید شد که می توانید باعث رشد صادرات و ارزآوری بیشتر به کشور شوید و در نهایت عایدی بیشتری خواهید برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صادرات متانول ایران با کارشناسان ما در این زمینه در تماس باشید.

 

1.8/5 – (9 امتیاز)
تماس با ما