فروش عمده متانول بشکه به قیمت کارخانه در تبریز

فروش عمده متانول بشکه 220 لیتری به قیمت کارخانه تولید کننده در انبار تبریز و همچنین تهران در حال انجام است و همین حالا می توانید خرید خود را با حداقل 4 بشکه انجام دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

متانول بشکه

متانول بشکه در واقع عنوانی است که به صورت تجاری روی متانول است و به این معناست که زمانی که متانول از کارخانه به انبار های تهران ارسال می شود، در این انبار ها نیروهایی برای تخلیه و بسته بندی متانول هستند که در این زمینه آموزش دیده اند و متانول را در بشکه های 220 لیتری بسته بندی می کنند.

فروش الکل متانول صنعتی

به همین دلیل است که اصطلاح متانول بشکه در تجارت مصطلح شده است و بسیاری از مشتریان خواهان متانول بشکه هستند که علت این امر آن است که متانول تانکری حجم بسیار بالایی دارد و تنها شرکت های خیلی بزرگ خواهان متانول تانکری هستند.
متانول بشکه 220 لیتر حجم دارد و وزن آن معادل با 175 کیلوگرم است در حالی که متانول تانکری 25 تن است که معادل با 142 بشکه است که عدد بسیار بالایی است.
دلیل بسته بندی الکل به همین خاطر است تا خریداران به اندازه نیاز خود بتوانند خرید کنند.

درباره متانول

مسلما شما عزیزان درباره متانول اطلاعات زیادی دارید و در اینجا تنها به اطلاعاتی کلی درباره این ماده بسنده می کنیم.
تا دیگر دوستانی که به تازگی با این سایت آشنا شده اند، با این ماده آشنایی نسبی دست یابند.
متانول با نام متیل الکل یا نفت چوب نیز شناخته می شود که مایعی سبک، فرار، اشتعال پذیر و بی رنگ است که بوی تند آن را از اتانول متمایز می کند. دوستان زیادی اخیرا در ارتباط با تفاوت این ماده با اتانول می پرسند که در جواب می توان به آزمایش شعله اشاره کرد.
در آزمایش شعله، رنگ شعله اتانول به آبی می گراید در حالی که رنگ شعله متانول نارنجی زرد است.

درباره متانول

متانول نوعی ماده قطبی است که به عنوان ضدیخ، حلال، سوخت به کار می رود و ماده اولیه بسیاری مواد شیمیایی است. این ماده را بیشتر برای تولید فرمالدهید استفاده می کنند و از دیگر کاربرد های آن می توان به تهیه رنگ، رزین، و چسب صنعتی اشاره کرد.

فروش متانول بشکه

جهت خرید فروش متانول بشکه بهترین راه این است که به سایت های اینترنتی سری بزنید تا بتوانید با آنها تماس بگیرید و با استعلام قیمت و در نظر گرفتن شرایط دیگر، و قیاس آنها به خوبی تصمیم بگیرید.

فروش متانول بشکه
فروش متانول بشکه

فروش متانول بشکه به نسبت فروش تانکری این ماده به مراتب آسان تر است چرا که مشتریان بیشتری تمایل به خرید فروش متانول بشکه هستند و این باعث می شود از این راه به سود خوبی برسید.
شرکت کیمیا شیمی رازی با دارا بودن انبار های بزرگ در شور آباد تهران قادر است نیاز شما عزیزان به این ماده برطرف کند.
فروش متانول بسته به داخلی و یا صادراتی بودن آن قیمت متفاوتی دارد.
قیمت داخلی از سایت بورس کالا قابل پیگیری است در حالی که قیمت صادراتی آن بر اساس سایت چینی www.sunsirs.com تعیین می شود. البته “نرخ جهانی متانول” در مقاله ای به صورت جداگانه بررسی شده است.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما