قیمت عمده متانول به صورت تانکر در بازار جهانی

قیمت عمده متانول صنعتی به صورت تانکر یا بسته بندی را می توان از طریق روش اینترنتی و با ارتباط گرفتن با شرکت کیمیا شیمی رازی بدست آورید و توجه داشته باشید که نرخ الکل چوب در بازار جهانی نسبت به ایران بیشتر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

متانول

متانول به عنوان محصولی استراتژیک، در تناژ بسیار بالا در دنیا تولید می شود که کشور عزیزمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
این ماده به صورت مایعی بی رنگ، به شدت فرار و اشتعال پذیر است که با هر نسبتی در آب حل می شود.

متانول

درجه خلوص این ماده در کارخانه تولیدی 99.85 است که با افزودن آب به نسبت مشخص، می توان درجه خلوص آن را کاهش داد.
در ایران دو شرکت بزرگ پتروشیمی زاگرس و کاوه ابر تولید کننده های این ماده هستند که می توان از این موقعیت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

متانول کاوه

متانول را می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای خودروهای درون سوز در نظر گرفت که تحولی در دنیا ایجاد می کند چرا که منابع نفتی تجدید ناپذیر هستند و بشر به دنبال جایگزینی مناسب برای این منابع است.
متانول ماده ای سمی بوده است که در صورت استنشاق و یا بلعیدن آن فرد آسیب دیده ممکن است دچار پیامدهای جبران ناپذیری شود و حتی ممکن است منجر به مرگ شود.
این ماده کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد که در مقاله ای به صورت جداگانه با عنوان “خواص و کاربرد های متانول” تمامی آن ها را شرح داده ایم.

قیمت عمده متانول

همانطور که عنوان شد، قیمت عمده متانول بر اساس چندین عامل تعیین می شود که این چند عامل همیشه ثابت نیستند و می توانند متغیر باشند.
قیمت متانول در دو سال اخیر با فراز و نشیب هائی همراه بوده است که قیمت دلار بر آن تاثیر گذار بوده است.

صادرات متانول ایران

قیمت متانول بسته به این که آن را برای مصارف داخلی و یا صادرات بخواهید متفاوت خواهد بود و این عامل خود باعث می شود که بعضی مشتریان به اشتباه بیفتند.
در واقع مشتری بعد از تماس باید اطلاعات کاملی از درخواست خود را اعلام کند تا کارشناس فروش بتواند بر اساس اطلاعات دریافتی قیمت دقیقی اعلام کند. قیمت متانول داخلی بر اساس سایت بورس کالا اعلام می شود حال آنکه قیمت صادراتی بر اساس عرضه و تقاضای جهانی و سایت چینی www.sunsirs.com. این سایت به صورت روزانه قیمت متانول را اعلام می کند که این قیمت بر اساس دلار بوده است.

قیمت متانول تانکر

قیمت متانول تانکر توسط این مجموعه به خریداران این محصول اعلام می شود. در واقع متانول به دو صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد که نوع بسته بندی آن در بشکه های 220 لیتری است که حاوی 175 کیلوگرم متانول است و به صورت فله در تانکر های مخصوص حمل متانول با ظرفیت 25 تن است.

قیمت عمده متانول تانکر

معمولا مشتریان تناژ پایین متقاضی متانول بشکه هستند حال آن که مشتریان بزرگ خواهان متانول تانکرند.
در صورت درخواست متانول تانکر، حواله آن به شما تقدیم می شود که باید آن در درب پتروشیمی شیراز تحویل بگیرید و قیمت آن به مراتب پایین تر است.
در صورتی که خریدار متانول تانکر هستید و می خواهید قیمت متانول تانکر را استعلام کنید، بایستی با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.
این شرکت می تواند نرخ به روز الکل را به صورت حواله و یا بشکه 220 لیتری به شما بدهد.
هر استعلامی به معنای خرید نیست و این حق خریدار است که از شرکت های مختلف استعلام بگیرد.
امروزه خرید و فروش الکل صنعتی در بازار به عنوان یک تجار پویا شناخته می شود چون کاربردهای زیادی دارد.
شما به عنوان فعال در این حوزه می توانید آخرین قیمت خرید و فروش را از فروشنده شرکت بگیرید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما