قیمت انواع متانول صنعتی برای صادرات فوری در چین

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول صنعتیقیمت متانول صنعتیصادرات متانول به چین
فروش متانول تهران

قیمت متانول صنعتی برای صادرات فوری در چین و دیگر کشور ها از طریق این سایت با قیمتی رقابتی و در کمترین زمان با باربری ایمن انجام می شود.

متانول صنعتی

متانول صنعتی نوعی حلال بدون رنگ و با بوی تند و اشتعال پذیر است که در دمای محیط به راحتی تبخیر می شود. متانول خصوصیات منحصر به فردی دارد به طوری که سومین ماده استراتژیک در دنیا پس از نفت و بنزین است. این ماده را نباید به اشتباه با الکل طبی یکسان در نظر بگیرید. الکل صنعتی سبک ترین الکل در این خانواده با فرمول شیمیایی CH3OH است در صورتی که الکل طبی یا همان اتانول با فرمول شیمیایی C2H5OH شناخته می شود.

ارسال انواع متانول حلال

دیگر تفاوت بین دو الکل در این است که الکل صنعتی کاربرد پزشکی ندارد و بسیار خطرناک است در صورتی که الکل طبی یک ضد عفونی قوی است که برای پزشکی مناسب است. از متانول صنعتی به عنوان حلال در صنعت استفاده می شود و کاربرد دیگر آن به عنوان سوخت پاک در اتومبیل های جدید است. متانول صنعتی خود به عنوان ماده اولیه تولید دیگر مواد شیمیایی استفاده می شود و از مواد پر کاربرد شیمیایی است که بسیاری از کشور ها توجه ویژه به آن دارند. در سال های اخیر نیز کشور عزیزمان ایران به این بخش توجه ویژه ای کرده است و پروژه های بزرگی در زمینه تولید پتروشیمی انجام داده است و پتروشیمی های عظیمی را احداث کرده است. ظرفیت بالای پتروشیمی های احداث شده و بالاتر بودن تولید آن ها از نیاز کشور سبب شده تا بخش اعظم این تولیدات به فراسوی مرزها صادر شود.

قیمت متانول صنعتی

قیمت متانول صنعتی در کشور ایران بسته به آنکه برای صادرات و یا برای مصارف داخلی بخواهید متفاوت است. قیمت متانول داخلی به صورت ریالی است در حالی که قیمت متانول صادراتی دلاری است که براساس قیمت جهانی تعیین می شود.

ارسال متانول رقیق

قیمت متانول صنعتی به عوامل بسیار زیادی وابسته است و روز به روز متفاوت است و نمی توان امروز قیمت گرفت و مثلا هفته بعد قرارداد بست. اعتبار قیمتی که ارائه می شود صرفا برای همان روز است. برای استعلام قیمت متانول صنعتی از کیمیا شیمی رازی بایستی با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن قیمت را به شما ارائه دهند. البته دادن قیمت متانول صادراتی منوط به ارائه loi توسط خریدار است که باید در وهله اول برای فروشنده ارسال شود.

صادرات متانول به چین

کشور چین یکی از کشور های شرق آسیا با جمعیتی بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون نفر است که بزرگترین تولید کننده متانول در دنیاست. تولیدات متانول در چین به حدی نیست که بتواند جوابگوی نیاز این کشور باشد و به ناچار نیاز دارند که متانول را از کشور های دیگر وارد کنند. یکی از گزینه های پیش رو برای کشور چین، ایران است که سالانه چند صد هزار تن به این کشور صادر می کند. صادرات متانول به چین سود بالایی در پی دارد و می تواند منجر به اشتغال زایی جوانان و رشد اقتصادی کشورمان شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.