قیمت به روز عمده انواع متانول در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانولقیمت متانول در بازار تهران:بسته بندی متانول
قیمت متانول در بازار تهران

قیمت متانول در بازار تهران به صورت عمده و به روز است که تحویل آن در انبار شور آباد تهران خواهد بود.

متانول

بوی الکل طبی دارد و رنگ شفاف دارد که گاها به آن ماده ای می زنند تا رنگ آن به نارنجی متمایل شود.

این ماده سبک ترین الکل در این خانواده است که کاربرد های صنعتی دارد حال آن که الکل طبی یا اتانول است که کاربرد های بیمارستانی و ضد عفونی دارد. در چند روز اخیر و به دلیل بروز بیماری کرونا تمایل به مردم در استفاده از الکل اتانول زیاد شده است که باعث شده تا این ماده در بازار با کمبود شدید مواجه شود و سود جویانی به جای فروش الکل اتانول به فکر بسته بندی و فروش الکل متانول شوند که ماده ای سمی بوده و برای سلامتی بسیار خطرناک است و باعث سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و مشکلات کبدی شود. این ماده در دمای 67 درجه سانتی گراد تبخبر می شود که همین امر سبب می شود که به سرعت بخارات زیادی تولید کند. این بخارات است که سمی بوده و باید حین کار با آن نهایت دقت را به عمل آورد تا دچار آسیب جدی نشوید.

قیمت متانول در بازار تهران:

رای اینکه قیمت متانول در بازار تهران را به دست بیاورید بایستی از طریق سایت بورس کالا قیمت خام متانول را به دست آورید. پس از آن مالیات بر ارزش افزوده به قیمت خام افزوده می شود و پس از آن باید سهم کارگزار را به قیمت آخر افزود و در نهایت باید هزینه باربری تانکر تا تهران و انبار داری و بسته بندی را بیفزایید.

قیمت حاصله ممکن است به نسبت قیمت خام پتروشیمی به مراتب بالاتر باشد که کاملا طبیعی است. قیمت متانول در بازار تهران به عوامل زیادی وابسته است که مهم ترین آن ها قیمت گاز طبیعی است که نوساناتی داشته است. نرخ ارز هم بر قیمت متانول در بازار تهران اثرگذار است که باید برای خرید به آن توجه کرد.

بسته بندی متانول

بسته بندی متانول در بشکه های 220 لیتری است که حاوی 175 کیلوگرم متانول است که به علت چگالی 0.792 گرم بر سانتی متر مکعب این اختلاف بین جرم و حجم آن به وجود آمده است. در این مرکز متانول به صورت گالن 20 لیتری و یا پت های 1 یا 2.5 لیتری عرضه نمی شود و در صورت نیاز به حجم های پایین تر باید به فروشگاه های لوازم آزمایشگاهی مراجعه کنید. در صورتی که نیاز شما به متانول در تناژ بالا است بایستی این محصول را به صورت حواله تهیه کنید که در تانکر های 25 تنی است. برای خرید حواله بایستی در محل شما مخازن بزرگ جهت ذخیره سازی متانول موجود باشد. در صورت نداشتن چنین امکانی خرید به صورت بشکه ای به شما توصیه می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.