آخرین قیمت متانول اصل باکیفیت درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید:

درباره متانول چه می دانید؟قیمت متانولبسته بندی متانول
قیمت متانول

قیمت متانول اصل با کیفیت درجه یک به صورت دقیق در این سایت اعلام می شود ولی از آنجایی که قیمت این محصول به صورت روزانه تغییر می کند، می توانید با یک تماس و استعلام قیمت از آخرین قیمت روز این ماده مطلع شوید.

درباره متانول چه می دانید؟

درباره متانول چه می دانید؟ خرید و فروش این ماده به چه صورت و با چه قیمتی انجام می شود؟ این محصول را از چه مراکزی و به چه صورتی می توان تهیه کرد؟ قیمت این ماده به چه مواردی وابسته است و چطور می توان آن را در کمترین قیمت ممکن خریداری کرد؟ آیا این ماده را می توان به عنوان ضدعفونی کننده سطوح و دست استفاده کرد؟ تمامی این سوالات و دیگر سوالاتی که ذهن شما را مشغول کرده است در این مقاله پاسخ داده می شوند. چرا که با داشتن اطلاعات دقیق تر از این ماده می توانید خرید قوی تری را تجربه کنید و به سود خوبی برسید.

متانول نوعی حلال سبک از خانواده الکل ها با فرمول شیمیایی CH3OH است که کوچکترین عضو این خانواده است. جرم مولی متانول 32 گرم بر مول و چگالی آن 792 کیلوگرم بر متر مکعب است. این ماده به شدت سمی و اشتعال زا بوده و در صورتی که شرایط مثلث آتش فراهم باشد، با رنگ آبی می سوزد. سمی بودن این ماده به نحوی است که اگر شخص با این ماده را ببلعد و یا در معرض بخارات آن قرار بگیرد، در مراحل اولیه دچار سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و اگر مسمومیت شدید باشد باعث ضایعه کبدی ، کوری و مرگ خواهد شد. این ماده بر خلاف دیگر الکل ها خصوصیت ضدعفونی کنندگی ندارد و حتی برای سطوح هم نباید از آن استفاده کرد. چزا که استفاده از این ماده برای ضدعفونی کردن سطوح مسمومیت های خفیف تا شدید را در پی دارد و تا کنون چندین مورد از این مسمومیت ها گزارش شده است.

علائم مسمومیت با متانول

در ماه های اخیر و با بروز بیماری همه گیر کرونا بعضی سود جویان متانول را به جای اتانول در بازار توزیع کردند که منجر به مسمومیت و مرگ تعداد زیادی از هم وطنان عزیزمان شد. این ماده به عنوان ماده اولیه بسیاری مواد شیمیایی شناخته می شود و به عنوان سومین ماده استراتژیک دنیا معروف است. بنابراین موارد استفاده این ماده بسیار زیاد است و از این جنبه می توان از آن سود بالایی به دست آورد. یکی از مهم ترین کاربرد های متانول به عنوان ماده اولیه تولید فرمالدهید و استیک اسید است که در کشور ما نیز به این منظور از متانول استفاده می کنند. جالب است بدانید که قیمت استیک اسید حدود 3 برابر قیمت متانول است و این به آن معناست که با کار روی این حیطه می توان به سود بالاتری رسید و از خام فروشی این ماده جلوگیری کرد. در کشور تنها یک پتروشیمی استیک اسید تولید می کند. این در حالی است که پتروشیمی های تولید کننده متانول به 6 عدد می رسند. می توان با یک برنامه ریزی دقیق تعداد پتروشیمی های تولید کننده استیک اسید را افزایش داد تا ارزش افزده بالاتری برای متانول داشته باشیم و از خام فروشی آن جلوگیری کنیم.

قیمت متانول

در این جا نیاز است تا در باره متانول بحث و بررسی شود. قیمت متانول به چندین عامل وابسته است که مهم ترین عامل قیمت نفت خام و گاز طبیعی است که به عنوان ماده اولیه جهت تولید این ماده استفاده می شود. در ماه های اخیر و با افت بی سابقه قیمت نفت و رسیدن آن به بشکه ای 12 دلار، قیمت متانول به شدت افت کرد به طوری که خرید فروش متانول نیز افت کرد و قیمت متانول به کمترین مقدار خود در چند ساله اخیر رسید.

فروش متانول تهران

ولی با رشد قیمت نفت خام، قیمت متانول هم افزایش محسوسی پیدا کرد. جهت استعلام قیمت متانول چندین راه پیش روی شما قرار دارد. یکی از راه های استعلام قیمت متانول این است که به سایت بورس کالا سری بزنید. در این سایت معمولا به صورت روزانه قیمت ها آپدیت می شود و تناژ و قیمت خرید و فروش متانول پتروشیمی های مختلف درج می شود که معمولا اختلاف کمی با یکدیگر دارند. راه دیگر این است که با یک تماس از کارشناسان شیمی رازی استعلام قیمت کنید تا در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند و قیمت دقیقی ارائه دهند. باید به یاد داشته باشید که قیمت درج شده در سایت بورس کالا برای خرید تانکری است و بایستی به قیمت درج شده 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه شود. در صورتی که قصد خرید متانول به صورت بشکه ای دارید هزینه های شما بالاتر می رود که به علت هزینه های بسته بندی و باربری و انبار داری است.

قیمت متانول
قیمت متانول

قیمت متانول صادراتی و داخلی با یکدیگر تفاوت دارند. متانول صادراتی به صورت دلار خرید فروش می شود حال آنکه متانول داخلی به صورت ریال.

مرکز صادرات متانول ایران

بنابراین در صورت تماس با کارشناسان شیمی رازی حتما ذکر کنید که این محصول را برای مصارف داخلی می خواهید و یا داخلی؟ یا اینکه به صورت فله می خواهید یا بسته بندی؟ در این صورت است که قیمت دقیقی می شنوید و می توانید روی آن حساب کنید. در حال حاضر قیمت متانول در حدود 2000 تومان است ولی برای اطلاع از قیمت دقیق به خاطر وجود نوسانات بازار بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

بسته بندی متانول

بسته بندی متانول در انواع گالن ها انجام می شود ولی در ابعاد صنعتی تنها در بشکه های 220 لیتری با 175 کیلوگرم ظرفیت بسته بندی انجام می شود.

فروش متانول بشکه

بسته بندی آزمایشگاهی در گالن های 1، 2.5 و 20 لیتری انجام می شود که بسیار کوچک تر هستند و در اشل صنعتی به هیچ وجه از این بسته بندی استفاده نمی کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید متانول به صورت بسته بندی آزمایشگاهی هستید باید سری به سایت های آزمایشگاهی بزنید و شیمی رازی در این زمینه فعالیت نمی کند. بسته بندی متانول در بشکه های فلزی و پلی اتیلنی انجام می شود که قطعا نوع پلی اتیلنی مطمئن تر است و به هیج وجه کیفیت متانول تولیدی افت نمی کند و تغییر رنگ نمی دهد و قیمت آن بالاتر است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.