قیمت نمایندگی متانول پتروشیمی خارک با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید:

نمایندگی متانولقیمت نمایندگی متانولپتروشیمی خارک
قیمت نمایندگی متانول

قیمت نمایندگی متانول پتروشیمی های مختلف مثل زاگرس، شیراز، خارک، مرجان، کاوه و فن آوران با کیفیت عالی توسط بورس کالا تعیین می شود که خود به نوعی متاثر از قیمت جهانی متانول و قیمت نفت خام و گاز طبیعی است. همانطور که می دانید در ماه های اخیر به دلیل افت قیمت نفت خام و گاز طبیعی و کاهش پیدا کردن قیمت متانول جهانی، قیمت نمایندگی متانول هم افت شدیدی پیدا کرده است و به کمترین قیمت خود در چند سال اخیر رسیده است.

نمایندگی متانول

منظور از نمایندگی متانول در واقع شرکت های بازرگانی است که به صورت مستقیم متانول را از پتروشیمی و از طریق بورس کالا تهیه می کنند و به تولید کنندگان و عرضه کنندگان این ماده به فروش می رسانند. این نمایندگی ها قادرند متانول را در تناژ بالا تامین و عرضه کنند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد متانول بهترین راه از طریق همین نمایندگی های متانول است. نمایندگی متانول قادر است این محصول را به صورت عمده و در تانکر های 25 تن و یا بشکه های 220 لیتری و فله ای عرضه کنند. مسلما قیمت عمده تانکری بسیار پایین تر از قیمت بشکه ای است. و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید و توانایی خرید به صورت تانکری دارید، بهتر است این ماده را به صورت تانکری تهیه کنید تا به سود خوبی برسید. البته قبل از خرید هر محصولی بهتر است از آن ماده اطلاعات زیادی به دست آورید تا خرید خوبی را تجربه کنید. متانول حلالی شفاف، با بوی تند و زننده، با چگالی پایین و به شدت فرار است که با فرمول شیمیایی CH3OH شناخته می شود.

مقاله جامع متانول

شدت فراریت این ماده به حدی است که در دمای محیط به سرعت تبخیر می شود و کل فضا را اشباع از این ماده می کند. از طرف دیگر چون این ماده به شدت سمی است، بخارات این ماده بر افرادی که در آن محیط کار می کنند اثر گذاشته و منجر به مسمومیت، و در موارد شدید تر مرگ آنها می شود. بنابراین بایستی به تمامی موارد ایمنی توصیه شده برای این ماده توجه کرده تا از بروز حوادث بعدی اجتناب شود. این نکات ایمنی در دیگر مقالات این سایت به وفور آمده شده است. برگه اطلاعات ایمنی مواد (MSDS) یکی از مواردی است که توسط شرکت های بزرگ بایستی رعایت شود چرا که ممیزی های داخلی و خارجی به این موارد توجه ویژه دارند. این برگه ها در محل هایی که کارگران با این ماده سر و کار دارند و در دید آنها است نصب می شوند تا در مواقع بروز حادثه بتوانند بهترین واکنش را نشان دهند. کلاس های آموزشی که HSE هر سازمان برگزار می کند و به صورت دوره ای تجدید می شود نیز بسیار موثر و کارا است که می توانند سطح آمادگی نفرات سازمان را بالا ببرند.

قیمت نمایندگی متانول

قیمت نمایندگی متانول پتروشیمی  به چند عامل مهم وابسته است که شامل قیمت نفت خام و گاز طبیعی، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت جهانی متانول، این که در چه فصلی از سال قرار داریم. البته عوامل دیگر نیز بر قیمت نمایندگی متانول اثر گذار است اما عوامل ذکر شده اهمیت بالاتری دارند. در ماه های اخیر و به دلیل افت قیمت نفت خام و گاز طبیعی و به تبع آن قیمت متانول جهانی، قیمت نمایندگی متانول هم شاهد افت قابل توجهی بوده که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است. این امر سبب شده تا بسیاری تولید کنندگان از این موقعیت برای خرید هر چه بیشتر این ماده استفاده کنند تا به سود بالاتری دست یابند. متانول به دلیل اینکه ماده اولیه جهت تولید بسیاری از مواد شیمیایی است، این امر سبب شده تا قیمت دیگر مواد شیمیایی نیز کاهش یابند.

خرید متانول صنعتی

قیمت نمایندگی متانول در حال حاضر برای خرید بشکه ای حدود 2500 و برای خرید تانکری حدود 1900 تومان است. قیمت های اعلام شده برای هر کیلوگرم متانول است. باید بدانید که هر تانکر حاوی 25000 تن متانول است و هر بشکه 220 لیتری 175 کیلوگرم متانول در خود جای می دهد. بنابراین توصیه ما این است که در صورتی که انبار های ذخیره بزرگ دارید و یا مصرف بالایی دارید این محصول را به صورت تانکری خریداری کنید تا به سود بالاتری دست یابید. قیمت نمایندگی متانول فقط شامل متانول صنعتی است و این مجموعه متانول را به صورت آزمایشگاهی و یا بسته بندی های کوچک تر عرضه نمی کند. بنابراین اگر به دنبال متانول آزمایشگاهی هستید آن را از شرکت های دیگر تامین کنید.

پتروشیمی خارک

مجتمع پتروشیمی خارک در جزیره خارک واقع است. این جزیره با بافتی مرجانی همچون کاسه سنگ پشت از شمال غربي خلیج فارس سر از آب بیرون آورده است. جزیره خارگ حدود 57 کیلومتری شمال غربی بوشهر واقع و از لحاظ تقسیمات کشوری از توابع این استان محسوب می شود.

قیمت نمایندگی متانول
قیمت نمایندگی متانول

موقعیت جغرافیایی این جزیره در 29 درجه و 15 دقیقه ی عرض شمالی و 50 درجه و 29 دقیقه ی شرقی می باشد. ارتفاع متوسط آن از سطح دریا حدود 3 متر و دارای آب و هوایی مرطوب به همراه بادهای شرجی است.
از جاذبه های اقلیمی جزیره خارگ می توان به آثاری از دخمه های ساسانی، بقعه میر محمد حنفی با قدمتی هفتصد ساله، سواحل شنی و صخره ای زیبا و با شکوه و همچنین گله آهوان رها و درختان لیل و کلاغان هندی اشاره نمود.

فروش استثنایی انواع متانول خارک

جزیره خارک به واسطه موقعیت و عمق مناسب دریائی، مکان مناسبی برای صدور نفت و محصولات پتروشیمی بحساب می آید و از این جهت از اهمیت والایی برخوردار است. این موضوع سبب شده تا به فکر احداث پتروشیمی در این جزیره بیفتند و این موضوع سبب شده تا تمام متانول تولیدی این پتروشیمی از طریق دریا به دیگر کشور ها صادر شود. این شرکت تولید کننده محصولات پروپان، بوتان، پنتان، گوکرد و متانول است که 55 درصد از فروش این شرکت متانول است و محصول اصلی این شرکت محسوب می شود. ظرفیت تولید متانول این شرکت از سال 1378 به 660 هزار تن در سال رسید و پس از آن پروژه ای جهت افزایش ظرفیت متانول کلید خورد که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.