صادرکننده انواع متانول صنعتی مرغوب در بازار های جهانی

صادر کننده متانول صنعتی با کیفیتی مرغوب و در انواع مختلف در بازار های جهانی با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود که این قیمت بسته به درخواست مشتری تناژ و نوع بسته بندی ممکن است متفاوت باشد و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. البته نباید از نوسانات قیمتی این ماده که ممکن است ناشی از تغییر قیمت نفت و دلار غافل شد.

انواع متانول:

به طور کلی می توان گفت دو نوع متانول داریم، صنعتی و آزمایشگاهی. متانول صنعتی در واقع در پتروشیمی ها و در تناژ بالا تولید می شود که جهت کارهای صنعتی به کار می رود و خلوص آن 99.85 است.

صادر کننده متانول صنعتی
صادر کننده متانول صنعتی

نوع دیگر متانول آزمایشگاهی است که توسط شرکت های خاص مثل مرک آلمان تولید می شود که خلوص آن 99.99 است. با اینکه اختلاف درصد آزمایشگاهی و صنعتی آنقدر ها نیست ولی اختلاف قیمتی آن ها خیلی بالاست و تا چند برابر می رسد. متانول نوعی حلال شیمیایی است که رنگ آن سفید است و بعضی مواقع با مواد رنگی آن را به رنگ نارنجی در بازار عرضه می کنند. این ماده بویی بسیار تند و زننده دارد که می توان از بو آن را از اتانول تشخیص داد. این ماده قیمتی پایین دارد به طوری که ترجیح تولید کنندگان این است که با تنبدیل آن به مواد دیگرمثل استیک اسید و فرمالدهید ارزش افزوده به آن افزود. متانول تولیدی در ایران چون بسیار بالاتر از مصرف داخلی است اکثر آن برای صادرات استفاده می شود که این امر سبب می شود بتوان روی این محصول به شدت کار کرد تا برای کشور ارز آوری خوبی به همراه داشته باشد. متانول خواص سمیت بسیار بالایی دارد به طوری که در دمای اتاق به سرعت بخار می شود و بخارات آن اگر دوز بالایی داشته باشد ممکن است منجر به کما و یا حتی مرگ شود. البته دوز های پایین تر متانول خود باعث سردرد، سرگیجه، حالت تهوع می شود بنابراین نیاز است در جاهایی که کارگرانی با این ماده مدام سر و کار دارند حتما MSDS مربوط به این ماده را بخوانند و آگاهی و اطلاعات مورد نیاز درباره متانول را آموزش ببینند. جهت مطالعه بیشتر در مورد خواص الکل متانول و کاربرد های آن می توانید به مطلب زیر رجوع کنید:

خواص الکل متانول و کاربرد های آن

صادر کننده متانول صنعتی:

صادر کننده متانول صنعتی در کشور آمادگی این را دارد که این ماده را در تناژ بسیار بالا برای شما عزیزان صادر کند. حتما می دانید صادرات امری پیچیده است که نیازمند صرف زمان و هزینه است تا بتوان به بهترین وجه ممکن و در کمترین زمان به این مهم دست یابید. شیمی رازی با دارا بودن کادری مجرب در زمینه تامین، بازاریابی، فروش و صادرات این محصول آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

صادرات متانول ایران
صادرات متانول ایران

صادر کننده متانول صنعتی قادر است در زمان کمی صادرات را به اتمام برساند و به رشد خوبی برسید. صادرات به دلیل اینکه دریافتی شما براساس دلار است و ریالی نیست می توانید به سود خیلی خوبی برسید و در کمترین زمان به اهداف خود برسید. برای انجام صادرات در قدم اول بایستی طرف خریدار برای فروشنده LOI ارسال کند که شامل درخواست خرید، تناژ، نوع بسته بندی و مرز تحویلی و دیگر اطلاعات است. فروشنده براساس این LOI قیمتی به خریدار اعلام می کند که برای مدتی محدود اعتبار دارد. پتروشیمی های تولید کننده متانول در ایران اکثرا به آب های آزاد دسترسی دارند و این برای این انجام شده است تا به راحتی بتوان این ماده را با کشتی های غول پیکر صادر کرد.

بسته بندی متانول:

متانول را می توان به صورت بشکه های 220 لیتری بسته بندی و برای صادرات ارسال کرد که توسط شرکت های بازرگانی و یا پتروشیمی ها قابل انجام است. حالت دیگر این است که به صورت فله متانول را صادر کرد که بعضی مشتریان خواستار این هستند. بنابراین بنا به درخواست مشتری می توان متانول را به خریداران معرفی کرد. شرکت شیمی رازی در زمینه صادرات و مصارف داخلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
تماس با ما