فروش انواع متانول روسیه در عرصه جهانی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول روسیه:فروش متانول روسیه:بسته بندی متانول:
فروش متانول روسیه

فروش متانول روسیه در انواع مختلف و در عرصه جهانی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به تمامی کشور ها صادر می شود و این گزینه در کنار صادرات کشور ایران به دیگر کشور ها انجام می شود.

متانول روسیه:

متانول روسیه از با کیفیت ترین متانول های دنیا است که مازاد آن را به کشور های دیگر صادر می کند.

فروش متانول روسیه

این کشور بزرگترین مخازن نفت و گاز دنیا را در اختیار دارد که بخشی از آن را در پالایشگاه هایش تصفیه می کند و بخش دیگر آن را برای صادرات به کشور های دیگر صادر می کند. متانول روسیه را می توان به کشور های اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس و حتی کشور های شرق آسیا صادر کرد. متانول نوعی حلال بی رنگ، اشتعال پذیر، با بوی بسیار تند و زننده است.

الکل صنعتی برای ضدعفونی وسایل
الکل صنعتی برای ضدعفونی وسایل

این ماده با فرمول شیمیایی CH3OH شناخته می شود که دارای یک پیوند هیدروژنی است که می توان از آن برای موارد بسیار زیادی استفاده کرد که شامل تولید رنگ ها، حلال ها، استیک اسید، فرمالدهید و … می شود که در مقاله ای جداگانه با نام خواص و کاربرد های متانول این موارد بررسی شده است. 

فروش متانول روسیه:

فروش متانول روسیه به کشورهای دیگر از طریق این سایت ممکن است که می توان از این طریق به صادرات بین المللی دست یافت که قطعا به نسبت داخلی سود بالاتری دارد چرا که اصولا صادرات و هزینه های آن بر مبنای دلار است در حالی که خرید فروش داخلی براساس ریال است.

صادرات متانول ایران
صادرات متانول ایران

فروش متانول روسیه به تمامی کشور های دنبا ممکن است و در کمترین زمان می توانید به اهداف خود برسید و سود بالایی را تجربه کنید. متانول در دنیا به دلیل مصرف بالا و اینکه سومین ماده استراتژیک دنیا است مشتریان زیادی دارد و می توان از این طریق به آن ها کمک کرد. سود حاصل از خرید فروش این ماده بسته به تناژ درخواستی دارد که اگر تناژ بالا رود طبعا مجموعا به سود بالایی خواهید رسید.

بسته بندی متانول:

بسته بندی متانول بسته به درخواست مشتری است که در بشکه های 220 لیتری آبی رنگ انجام می شود. این بشکه ها قیمتی معادل با 165 هزار تومان دارند که برای بشکه های نو قیمت به مراتب بالاتر است.

درصد الکل صنعتی چقدر است

در صورتی که خریدار خواستار متانول فله باشد، این ماده به صورت فله برای خریدار ارسال می شود که در نهایت قیمت آن مناسب تر از بسته بندی است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.