قیمت عمده متانول تانکری با بهترین کیفیت جهانی در بازار ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول تانکریقیمت متانول تانکریبسته بندی متانولصادرات متانولنکات ایمنی حین کار با متانول
قیمت متانول تانکری

قیمت متانول تانکری در بازار ایران و با بهترین کیفیت جهانی در مرکز فروش محصولات شیمیایی بسیار مناسب است و کسانی که خواستار این ماده هستند بایستی با کارشناسان ما در شیمی رازی تماس بگیرند تا بتوانند به سرعت و با قیمتی مناسب آن را تهیه کنند.

متانول تانکری

منظور از متانول تانکری در واقع محصول متانول است که توسط پتروشیمی ها تولید می شود و در تانکر های 25 تنی ریخته می شود و پس از آن بنا به درخواست خریداران محترم که از طریق بورس کالا صورت می پذیرد برای آنها ارسال می شود.

قیمت متانول تانکر

این ماده همانطور که گفته شد توسط پتروشیمی ها تولید می شود که جز مواد استراتژیک در دنیا محسوب می شود و کشور ایران یکی از تولید کنندگان قوی این ماده است که در سال های اخیر رشد فزاینده ای در تولید متانول داشته است. این موضوع سبب شده تا مشتریان زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور برای خرید این محصول تماس بگیرند. متانول تانکری را برای پر و یا خالی کردن با پمپ انجام می دهند که این موضوع سبب شده تا سرعت پر شدن و یا خالی شدن آن به طرز چشم گیری افزایش یابد.  برای سفارش متانول تانکری کافی است با کارشناسان شیمی رازی تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن قیمت را به شما بدهند تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید.

فروش متانول تهران

ارسال متانول تانکری توسط تانکر های معرفی شده توسط پتروشیمی انجام می شود و امکان اینکه تانکر از خود بفرستیم وجود ندارد. در ادامه به قیمت متانول تانکری، انواع بسته بندی متانول، نکات ایمنی کار با متانول و صادرات متانول می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع تری از این موضوع کسب کنید.

قیمت متانول تانکری

قیمت متانول تانکری بسته به درخواست مشتریان عزیر به آنها اعلام می شود. قیمت متانول تانکری به صورت روزانه و گاها ساعتی تغییر می کند و به هیچ وجه نمی توان قیمت ثابتی برای این ماده اعلام کرد. خیلی اوقات اتفاق افتاده که مشتری قیمت متانول را گرفته ولی خرید خود را به چند روز بعد موکول کرده که در کمال ناباوری قیمت آن افزایش زیادی پیدا کرده است.

قیمت متانول تانکری
قیمت متانول تانکری

بنابراین اگر قصد خرید متانول را دارید باید به سرعت خرید خود را قطعی کنید تا درگیر افزایش قیمت نشوید. قیمت متانول تانکری به عوامل زیادی وابسته است ولی می توان گفت مهم ترین عامل در قیمت متانول تانکری، قیمت نفت خام و گاز طبیعی است چرا که ماده اولیه تولید متانول گاز طبیعی است. در ماه های اخیر به دلیل افت شدید قیمت نفت خام، قیمت متانول هم افت شدیدی را تجربه کرده است.

در حال حاضر قیمت متانول تانکری به ازای هر کیلوگرم 1900 تومان است که حدود 30 درصد افت قیمت را تجربه کرده است. برای اطلاع از قیمت دقیق بهتر است با کارشناسان ما در شیمی رازی تماس بگیرید. چرا که ممکن است قیمت آن ممکن است تغییر کند و دچار اشتباه شوید.

مناسب ترین قیمت متانول کاربردی

راه دیگر برای گرفتن قیمت متانول تانکری این است که به سایت بورس کالا سری بزنید و معاملات روز متانول را ببینید. جالب این است که قیمت متانول تانکری برای پتروشیمی های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و نمی توان قیمت ثابتی برای تمامی آنها در نظر گرفت.

بسته بندی متانول

بسته بندی متانول به طور کلی برای کاربرد های آزمایشگاهی و صنعتی است که در حالت آزمایشگاهی گالن های 1، 2.5 و 20 لیتری موجود است.

مرکز صادرات متانول

حال آنکه برای کاربرد های صنعتی متانول را در بشکه های 220 لیتری بسته بندی می کنند که این موضوع سبب شده تا خرید و فروش این محصول در اشل صنعتی بسیار بالا و گاها تناژ باشد. گاها شده برخی تماس می گیرند و متانول را در گالن های 20 لیتری طلب می کنند. این مجموعه متانول را تنها در بشکه های 220 لیتری عرضه می کند و متانول آزمایشگاهی را بایستی از شرکت های دیگر تهیه کنید. به دلیل اینکه متانول چگالی 0.792 گرم بر سانتی متر مکعب دارد هر بشکه 220 لیتری از این ماده 175 کیلوگرم وزن دارد که به نسبت عدد بسیار پایینی است.

صادرات متانول

صادرات متانول به کشور های شرق آسیا و در تناژ بسیار بالا به صورت روزانه انجام می شود که باعث شده ارز آوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد. سیاست کشور در سال های اخیر بر این بوده که میزان صادرات را به میزان زیادی افزایش دهد. این امر سبب شده تا کم کم میزان وابستگی کشور به نفت تا حد زیادی کاهش پیدا کند و کمک زیادی به اقتصاد وابسته به نفت کند.

صادرات متانول چندین مرحله دارد که بایستی این مراحل را به دقت انجام دهید تا صادرات خوبی را تجربه کنید. قدم اول در صادرات این است که خریدار بایستی یک درخواست رسمی به فروشنده ارسال کند که مبنای قیمت گذاری و شروع مذاکرات بر اساس این قیمت است که خریدار می تواند بر اساس آن برنامع ریزی کند. صادرات متانول بیشتر به کشور چین صورت می گیرد که در سال های اخیر نیز رشد زیادی را تحربه کرده است.

نکات ایمنی حین کار با متانول

در این بخش قصد داریم نکات ایمنی حین کار با متانول را تشریح کنیم. متانول ماده ای بسیار سبک و فرار است که در دمای محیط به سرعت تبخیر می شود بخارات حاصل از این ماده به شدت سمی است و در صورتی که مدت زمان زیادی در معرض این ماده قرار بگیرید ممکن است منجر به کوری و یا حتی مرگ شود.

بنابراین بایستی در نظر داشته باشید که در فضایی که با متانول کار می شود تهویه قوی وجود داشته باشد تا از عواقب خطرناک بعدی اجتناب شود. در شرکت های بزرگ تولید کننده متانول و شرکت های مصرف کننده این ماده بایستی برگه اطلاعات ایمنی مواد در محل های مناسبی نصب شوند تا کارگران در صورت نیاز از آن استفاده کنند. این اطلاعات در مواقع خطر کمک بزرگی می توانند به شخص آسیب دیده کنند. البته رعایت نکات ایمنی در تولید، بسته بندی، ارسال و حمل این ماده واجب است و نصب علائم خطر در تمامی این مراحل الزامی است.

 

سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.