قیمت عمده خرید متانول با کیفیت مناسب در بازار جهانی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانول با کیفیتقیمت خرید متانولبسته بندی متانولصادرات متانول در بازار جهانی
قیمت خرید متانول

قیمت خرید متانول در بازار جهانی و با کیفیت مناسب بسته به عوامل زیادی داره و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت ولی با این حال با ما همراه باشید تا در این باره توضیحات بیشتری ارائه دهیم و قیمتی برای این ماده اعلام کنیم. مقاله جامع متانول می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند.

متانول با کیفیت

منظور از متانول با کیفیت در واقع نوعی از متانول تولیدی پتروشیمی ها است که در بسته بندی مناسب قرار گرفته است و رنگ آن شفاف است و درجه خلوص آن از 99.85 درصد پایین تر نیامده باشد.

خرید متانول کارخانه

در برخی موارد گزارش شده که به دلیل بسته بندی نامناسب مقداری خوردگی در ظرف حاوی متانول ایجاد شده که سبب تغییر در رنگ این ماده و همچنین افت درصد خلوص آن شده است. متانول با کیفیت بالا بایستی توسط کارگران مجرب و در بسته بندی مناسب ارائه شود تا بهترین سود را بشود از آن گرفت. متانول نوعی ماده شیمیایی بی رنگ و با بوی بسیار تند و زننده است که با فرمول شیمیایی CH3OH شناخته می شود.

این ماده به عنوان سومین ماده استراتژیک در دنیا شناخته می شود و برای موارد بسیار زیادی کاربرد دارد. از این ماده برای تولید دیگر مواد شیمیایی و همچنین به عنوان سوخت استفاده می شود. در سال های اخیر روی متانول به عنوان سوخت پاک استفاده کار های زیادی انجام شده است. البته برای این کار بایستی حتما تغییراتی روی موتور درون سوز انجام شود. از مهم ترین کاربرد های متانول می توان به عنوان ماده اولیه جهت تولید فرمالدهید نام برد. بسیاری از صنایع در کشور نیاز به متانول دارند و این باعث شده تا بسیاری روی این ماده شروع به کار کردن کرده اند و در اندک زمانی به سود بسیار خوبی برسند.

قیمت متانول در بازار تهران

متانول در ایران توسط 6 پتروشیمی با ظرفیت های متفاوت تولید می شود که میزان تولید این ماده در کشور بیش از مقدار مصرفی در کشور است که مقدار مازاد آن به کشور های دیگر صادر می شود. توجه شود که قیمت صادرات و داخلی متانول با یکدیگر تفاوت دارد و این به علت قیمت جهانی متانول است. متانول ایران به کشور های شرقی آسیا در تناژ بالا صادر می شود و بزرگترین وارد کننده متانول ایران، کشور چین است که خود بزرگترین تولید کننده متانول دنیاست.

قیمت خرید متانول

قیمت خرید متانول همانطور که پیش تر گفته شده به عوامل زیادی وابسته است که یکی از مهم ترین عوامل قیمت نفت خام و گاز طبیعی است. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار روی قیمت خرید متانول می توان به نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا در کشور، و فصل سال است.

قیمت خرید متانول

قیمت خرید متانول در کشور عزیزمان ایران توسط خود پتروشیمی ها تعیین می شود و در سایت بورس کالا قابل مشاهده است. در این سایت بر اساس خرید و فروش هایی که انجام می شود قیمت تعیین می شود و به صورت روزانه قیمت ها آپدیت می شود و پتروشیمی های مختلف با یکدیگر تفاوت قیمت دارند. بالاترین قیمت متانول در بین پتروشیمی ها را پتروشیمی شیراز دارد که البته با دیگر پتروشیمی ها اختلاف چندانی ندارد. قیمت خرید متانول بسته به مقدار عمده و یا خرده دارد و خرید عمده مسلما آف بالاتری می خورد و قیمت آن پایین تر است. عمده فروشی خرید متانول در نظر دارد برای خریدارانی که این محصول را در تناژ بسیار بالا تهیه می کنند، تخفیف خوبی بدهد تا به سود بالاتری دست یابد. قیمت خرید متانول در کشور و در دنیا در ماه های اخیر به دلیل افت شدید قیمت نفت، کاهش شدیدی داشته است که این موضوع سبب شده تا بسیاری از این موقعیت استفاده کنند و این محصول را در تناژ بالا تهیه کنند. در ماه اخیر افت قیمت متانول به حدی بود که قیمت فوب بندر عباس این ماده به حدود 140 دلار رسید که افت 30 درصدی را تجربه کرده است.

فروش متانول بشکه با کیفیت عالی در بازار بورس جهانی

بسته بندی متانول

متانول را در ظروف با اندازه های مختلف بسته بندی می کنند که البته در ابعاد صنعتی این ماده تنها در بشکه های 220 لیتری بسته بندی می شود.

فروش الکل متانول صنعتی
فروش الکل متانول صنعتی

این بشکه های 220 لیتری در حدود 175 کیلوگرم متانول در خود جای می دهند که این اختلاف وزن و حجم آن به علت چگالی پایین آن است. چگالی متانول در حدود 792 کیلوگرم بر متر مکعب است که به نسبت آب که عدد آن 1000 است خیلی پایین تر است. این موضوع سبب شده تا اختلاف زیادی بین حجم و جرم متانول داشته باشیم. بسته بندی های دیگری نیز برای متانول وجود دارد که این بسته بندی ها تنها در ابعاد آزمایشگاهی است و برای موارد صنعتی کاربردی ندارند. برخی از همراهان شیمی رازی در تماس با کارشناسان این شرکت درخواست متانول در گالن های 20 لیتری را دارند.

ضدعفونی کرونا

باید بدانید که این بسته بندی ها تنها در ابعاد آزمایشگاهی کاربرد دارند و در این سایت تنها متانول صنعتی به فروش می رسد.

صادرات متانول در بازار جهانی

در حدود نیمی از متانول تولیدی در کشور برای صادرات در بازار جهانی روانه مرز ها می شود و با توجه به موقعیت پتروشیمی ها در کشور و دسترسی آنها به آب های آزاد، بیشتر صادرات از طریق دریا انجام می شود که این موضوع سبب شده تا هزینه های حمل و نقل در کشور تا رسیدن به مرز های آزاد به شدت کاهش پیدا کند و تولید کنندگان به سود بالاتری دست یابند.

صادرات متانول ایران

صادرات متانول در بازار جهانی برای کشور ارز آوری خیلی خوبی دست داده که این موضوع سبب شده تا بخشی از وابستگی اقتصاد به نفت تا حدی کاهش پیدا کند. در حال حاضر میزان صادرات این ماده به کشور های شرق آسیا در تناژ بالا انجام می شود و در سال های اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. برخی در این سال ها جایگاه خوبی برای صادرات این ماده به دست آورده اند و در اندک زمان به سود خوبی رسیده اند. برای صادرات این ماده بایستی صبر و حوصله به خرج دهید چرا که صادرات پروسه ای زمان بر بوده و در صورتی که بتوانید مراحل آن را به درستی انجام دهید و به خوبی پیش روید می توانید در زمان کمی به سود خیلی خوبی دست پیدا کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.