فروش متانول بشکه با کیفیت عالی در بازار بورس جهانی

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانول بشکهفروش متانول بشکه
فروش متانول در بازار

فروش متانول بشکه و تانکری با کیفیت عالی از پتروشیمی های مختلف در بازار با قیمتی مناسب انجام می شود که این امر سبب شده تا مشتریان زیادی داشته باشد.

متانول بشکه

منظور از متانول بشکه که در این مقاله عنوان شده است، در واقع متانولی است که در بشکه های 220 لیتری آبی ‌رنگ بسته بندی شده است. این بشکه ها در انبارهای شورآباد تهران و توسط کارگران متخصص بسته بندی می شود.

فروش متانول در بازار
فروش متانول در بازار

در واقع تانکر متانول از پتروشیمی های جنوب کشور به این انبارها آورده می شود و در این انبارها متانول توسط کارگران حرفه ای در بشکه های 220 لیتری بسته بندی و به فروش می رسد. متانول بشکه حدود 175 کیلوگرم وزن دارد که به علت اختلاف آن با 220 لیتر در واقع به چگالی متانول باز می‌گردد. همانطور که می دانید چگالی متانول حدود 792 گرم بر سی سی است که با توجه به فرمول چگالی که مساوی با جرم تقسیم بر حجم است می توان پی برد که یک بشکه 220 لیتری متانول نهایتاً 175 کیلوگرم می توان آن را در خود جای می دهد. متانول بشکه به نسبت متانول تانکری قیمت بالاتری دارد که این موضوع کاملاً طبیعی است و هزینه های بسته بندی، قیمت خود بشکه، هزینه های باربری باز می گردد. متانول بشکه ای برای خریداران جز و گاها تولید کننده های کوچک که نیاز به حجم پایینی از متانول دارند به کار می آید. حال آنک ه متانول تانکری برای شرکت‌های تولیدی و بزرگ و شرکت‌هایی که مخازن بزرگ جهت ذخیره این ماده دارند استفاده می شود. برای استفاده از متانول بشکه باید نکات ایمنی را رعایت کنید و به یاد داشته باشید نمی توانید متانول بشکه را برای مدت زمان زیادی در انبار نگهداری کنید. و محل نگهداری این ماده باید انباری باشد که دمای بالایی نداشته باشد چرا که متانول دمای جوش 65 درجه سانتی گراد دارد و در دمای محیط به سرعت تبخیر می‌شود و بخارات ناشی از متانول به شدت سمی است و اگر مقدار آن زیاد باشد حتی ممکن است منجر به مرگ شود.

جهت کسب اطلاعات جامع در مورد متانول می توانید مقاله جامع متانول را بخوانید

فروش متانول بشکه

فروش متانول در بازار به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود که معمولاً حجم بالاتری از خرید و فروش این ماده به صورت اینترنتی است. بنابراین سایت هایی در این زمینه در حال فعالیت هستند که می‌توانند از این سایت ها و با استفاده از موتور جستجوگر گوگل استعلام‌ قیمت کرد و کمترین قیمت را انتخاب و در نهایت آن را خریداری کنید. فروش متانول بشکه در بازار با قیمت های متفاوتی انجام می‌شود و نمی‌توان قیمت ثابتی برای متانول در نظر گرفت. چرا که قیمت آن وابسته به نرخ قیمت نفت خام است. نفت خام در ماه‌های اخیر نوسانات شدیدی را تجربه کرده است و به کمترین قیمت خود در چند سال اخیر رسیده است فروش متانول در بازار با قیمت پایین در حال انجام است. در حال حاضر متانول به صورت بشکه ای با قیمت 2500 تومان خرید و فروش می شود. البته برای استعلام دقیق قیمت بایستی با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید چراکه نوسانات قیمت سبب شده تا این نرخی که در سایت ذکر می شود قطعا معتبر نباشد.

خرید متانول صادراتی

فروش متانول در بازار فروش محصولات شیمیایی انجام می شود که مرکز آن در انبارهای شورآباد در تهران است البته فروش متانول بشکه به این شکل نیست که در انبار بروید و از آنها بخواهید. انبار ها به هیچ وجه به صورت حضوری امکان را به شما تحویل نمی دهند. مراحل خرید متانول به این شکل است که شما بایستی ابتدا بر اساس درخواست خود به فروشنده حواله بزنید. فروشنده برای شما یک ردیف صادر می‌کند و در نهایت شما با استفاده از آن ردیف به انبار مراجعه و متانول خود را تحویل می‌گیرید. در صورتی که امکان مراجعه به انبار ندارید می توان متانول را با استفاده از ماشین های باربری برای شما ارسال کرد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.