نمایندگی فروش متانول شیراز به صورت مستقیم در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید:

متانول شیراز:نمایندگی فروش متانول:فروش متانول شیراز:صادرات متانول شیراز:
نمایندگی فروش متانول

نمایندگی فروش متانول شیراز تولیدی پتروشیمی به صورت مستقیم در بازار محصولات شیمیایی ایران اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب کرده است که سود بالایی برای فروشندگان و این نمایندگان در پی دارد که باعث شده تا بسیاری به دنبال کار بر روی این ماده شیمیایی کنند و به سود خوبی برسند. در صورت تلاش مستمر در این حوزه و ممارست در بازاریابی و فروش این محصول می توانید به مشتریان خوبی دست پیدا کنید که سبب می شود به سرعت به اهداف خود دست پیدا کنید.

متانول شیراز:

متانول شیراز در واقع اولین متانول تولیدی در کشور بوده که در حدود 500 تن در روز این محصول را تولید می کند. این موضوع سبب شده تا این پتروشیمی همواره محصولات خود را به سرعت به فروش برساند و مشتریان زیادی داشته باشد. قیمت متانول پتروشیمی شیراز به نسبت دیگر پتروشیمی ها بالاتر است که به دلیل کیفیت بالاتر این محصول است. متانول سبک ترین الکل در خانواده الکل ها با فرمول شیمیایی CH3OH است که به صورت مایعی شفاف و بی رنگ است.

مقاله جامع متانول

صادرات متانول به ترکیه

از این ماده برای تولید بسیاری مواد شیمیایی استفاده می کنند که برای مثال می توان به استیک اسید و فرمالدهید اشاره کرد که ارزش افزوده زیادی در آن ایجاد می کند. به طوری که قیمت استیک اسید حدود 3 برابر قیمت متانول است و این به آن معناست که فروش متانول، خام فروشی است و در صورت تبدیل آن به مواد دیگر می توان به سود های بالاتری رسید. متانول شیراز برخلاف دیگر پتروشیمی موقعیت مناسب تری برای مصارف داخلی دارد چرا که در سواحل جنوبی کشور نیست. همانطور که می دانید تمامی پتروشیمی های تولید کننده متانول در سواحل جنوبی کشور احداث شده اند و تنها شیراز از این قاعده مستثنی است.

متانول کاوه
متانول کاوه

همین امر سبب شده تا این پتروشیمی همواره طرفداران خاص خودش را داشته باشد. اما علت اینکه پتروشیمی ها در جنوب و سواحل جنوبی احداث شده اند چندین علت دارد دو علت مهم آن این است که اولا خوراک این پتروشیمی ها گاز طبیعی است که در جنوب به خاطر پارس جنوبی به وفود یاد می شود و دوما به خاطر صادرات است که دسترسی به آب های آزاد در جنوب بسیار راحت تر است.

نمایندگی فروش متانول:

متانول پس از تولید شدن در پتروشیمی ها، توسط این مراکز و یا شرکت های بازرگانی  در بورس کالا به فروش می رسد. بنابراین قیمت متانول را می توان به صورت روزانه از سایت بورس کالا استخراج کرد.

نمایندگی فروش متانول
نمایندگی فروش متانول

البته باید به یاد داشته باشید که قیمت درج شده در سایت بورس کالا، نرخ خام متانول است که بایستی مالیات بر ارزش افزوده و حق العمل کارگزار به آن اضافه شود. علاوه بر این قیمت به دست آمده برای متانول فله و به صورت تانکری درب پتروشیمی است. بنابراین در صورتی که نیاز به متانول بشکه شده داشته  باشید باید آن را از شرکت های بازرگانی بخواهید. این شرکت ها این محصول را از بورس کالا تهیه و پس از آن در انبارهای شورآباد در بشکه های 220 لیتری بسته بندی و به فروش می رسانند.

خرید عمده متانول در مشهد

طبیعیتا فروش به صورت بشکه ای هزینه بالاتری دارد چرا که هزینه های بسته بندی، انبار داری، باربری تا تهران و خود بشکه به قیمت نهایی افزوده می شود. نمایندگی فروش متانول آمادگی این موضوع را  دارد تا متانول را به صورت فله و بسته بندی به شما همراهان گرامی عرضه کند. این نمایندگی در تلاش است تا کمترین قیمت ممکن را از طریق پایین آوردن سود خود به شما اعلام کند. این موضوع سبب شده تا بسیاری مشتریان برای تهیه این محصول به نمایندگی فروش متانول مراجعه کنند. قیمت نمایندگی فروش متانول را می توانید به سرعت و با تماس با سایت های صفحه اول گوگل مقایسه کنید. با این تماس به سرعت متوجه اختلاف قیمت این سایت ها خواهید شد.

فروش متانول شیراز:

فروش متانول شیراز در سایت های محصولات شیمیایی با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا انجام می شود. همانطور که می دانید درصد خلوص متانول بایستی 99.85 درصد باشد که برخی سود جویان برای دست یابی به سود بالاتر، مقداری آب به این محصول اضافه می کنند تا حجم و وزن بیشتری بگیرد تا به سود بالاتری دست یابند. بنابراین حین خرید این ماده باید مراقب باشید که این محصول را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید. جهت حصول اطمینان از درصد خلوص بالای متانول و حتی مقدار دقیق آن می توانید از دستگاهی به نام الکل سنج استفاده کنید که شامل یک پراب است که در الکل فرو برده می شود و درصد خلوص آن را با دقت بالایی مشخص می کند.

خرید عمده متانول در مشهد

فروش متانول شیراز در دو حالت فله و بسته بندی در شهر تهران انجام می شود که حالت فله در تانکر های مخصوص حمل متانول که 25 تن از این ماده را در خود جای داده است. و به صورت بسته بندی که همانطور که ذکر شد بشکه های 220 لیتری انجام می شود. فروش متانول شیراز توسط سایت های زیادی انجام می شود که می توان به جرات گفت محصولات شیمیای ایران یکی از بهترین سایت ها در این زمینه است.

صادرات متانول شیراز:

صادرات متانول شیراز به نسبت دیگر پتروشیمی ها مقدار کمی است که به دلیل موقعیت این پتروشیمی در کشور است.

صادرات متانول ایران

در واقع بیشترین میزان صادارت متانول از پتروشیمی هایی که دسترسی به آب های آزاد دارند اتفاق می افتد. این پتروشیمی ها به صورت سالیانه چندین میلیون تن از این ماده با قیمتی مناسب صادر می کنند.

مرکز صادرات متانول ایران با قیمت مناسب

صادرات پروسه ای زمان بر است که در صورتی که علاقه به کار در این زمینه دارید بایستی کمی صبر و حوصله به خرج دهید ولی در عوض سود های بالا انتظار شما را می کشد. برای صادرات یک محصول اولین گام این است که خریدار یک درخواست رسمی خرید (LOI) برای فروشنده ارسال کند. این درخواست رسمی شامل تناژ درخواستی، نوع بسته بندی، کشور مقصد، مرز تحویلی، نوع صادرات و دیگر اطلاعات مهم است که براساس این اطلاعات قیمت اولیه محصول اعلام می شود.

پس از آن دو طرف باید سر میز مذاکره بنشینند تا به یک توافق برسند و محصول صادر شود. البته مراحل دیگری نیز برای صادرات وجود دارد که در مقاله ای به صورت جداگانه بحث می شوند.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.