نمایندگی متانول درجه یک با قیمت ارزان در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

متانولنمایندگی متانول در تهرانقیمت متانولصادرات متانول:
نمایندگی متانول در تهران

نمایندگی متانول در تهران با کیفیت و درجه یک با قیمت ارزان در این سایت عرضه می شود که با یک استعلام قیمت از فروشگاه های محصولات شیمیایی می ‌توانید کمترین قیمت ممکن را به دست آورید.

متانول

متانول که با نام های دیگر الکل چوب، متیلیک الکل، الکل متانول نیز شناخته می شود، نوعی حلال صنعتی است است که به صورت مایعی شفاف، بسیار سبک و فرار است که در پتروشیمی ها تولید می ‌شود.

خرید متانول کارخانه

در ایران شش پتروشیمی زاگرس، شیراز، مرجان، خارک، فناوران و کاوه این محصول را با درجه خلوص 99.85 تولید می ‌کنند که در این بین به دلیل این که پتروشیمی شیراز به نسبت دیگر پتروشیمی ها در مرکز قرار دارد، متانول تولیدی خود را به داخل کشور و دیگر مجتمع های تولیدی معمولاً آن را صادر می‌کنند. بزرگترین پتروشیمی در کشور، پتروشیمی زاگرس است که با ظرفیت 9 هزار تن در روز در حال کار است. این پتروشیمی  تقریباً تمام متانول تولیدی خود را از طریق مرزهای آبی به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای شرق آسیا مثل چین ، ژاپن و هند صادر می‌کند. ارز آوری حاصل از متانول در سال های اخیر و با احداث پتروشیمی های زیادی که در جنوب کشور داشته یم بسیار بالا رفته است.

فروش متانول تهران

و این نوید بخش این است که می توان کم کم وابستگی نسبت به نفت را کاهش داد تا در نهایت کشوری مستقل از نفت داشته باشیم. متانول ماده ای بسیار سمی بوده که بعضی ها به اشتباه از آن به عنوان ضد عفونی کننده استفاده کرده اند و منجر به آسیب های جبران ناپذیری شده است. باید گفت درست است که متانول نوعی الکل است ولی به هیچ وجه خاضیت ضد عفونی کننده ندارد و حتی کشنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد متانول می توانید مقاله جامع متانول را مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد این ماده با ارزش داده شده است که می تواند در خرید شما کمک ویژه ای کند.

نمایندگی متانول در تهران

نمایندگی متانول در تهران می ‌تواند کمترین قیمت را به شما مشتری عزیز بدهد تا بتوانید به سود بهتری دست پیدا کنید. این نمایندگی متانول را به صورت مستقیم از پتروشیمی می ‌گیرد و این سبب می‌شود تا بتوانید متانول را در کم ترین  قیمت خریداری و آنرا به مصرف برسانید و یا حتی به فروش برسانید. نمایندگی متانول در تهران قادر است متانول را به صورت مستقیم و در تانکر های 25 تنی از پتروشیمی بگیرد و آن را به صورت مستقیم و با بسته بندی مورد نظرتان به شما تحویل دهد.

فروش الکل متانول صنعتی

نمایندگی متانول این محصول را در دو حالت فله به صورت تانکرهای 25 تن  و بسته بندی بشکه های 220 لیتری عرضه می کند. این موضوع واضح است که قیمت متانول بشکه شده به نسبت فله بالاتر است که به علت هزینه های بسته بندی، بشکه، هزینه‌های باربری است.

نمایندگی متانول در تهران
نمایندگی متانول در تهران

نمایندگی متانول در تهران این ماده را در انبارهای شورآباد به شما تحویل می دهد. البته اگر بخواهید می توانید آن را در هر جایی دیگری نیز تحویل بگیرید. در صورتی که بخواهید متانول را برای صادرات به آن سوی مرزها خریداری کنید این نمایندگی می تواند کارهای گمرکی و دیگر پروسه صادرات را به سرعت برای شما انجام دهد تا در کمترین زمان ممکن صادرات را تجربه کنید. و به سود خوبی دست یابید.

قیمت متانول

برای دست یابی به قیمت متانول می توانید به سایت های فروش متانول سری بزنید و با یک تماس به سرعت استعلام قیمت کنید. اما راه ساده تر آن است که به سایت بورس کالا بروید. در این سایت قیمت این محصول به صورت روزانه آپدیت می شود. در سایت بورس کالا قیمت متانول پتروشیمی های مختلف آمده شده است و قیمت آنها تک ‌تک درج شده است. در حال حاضر قیمت متانول در سایت بورس کالا حدود 1500 تومان است. البته به یاد داشته باشید قیمت درج شده در سایت بورس کالا به صورت خام است. در واقع اگر قصد خرید متانول به صورت فله و تانکری را داشته باشید، بایستی مالیات بر ارزش افزوده حق العمل کارگزار به آن افزوده  شود که در نهایت قیمت آن به حدود 1800 تومان می رسد.

قیمت متانول در بازار جهانی

البته با توجه به نوسانات قیمت متانول در ماه های اخیر و تغییر نرخ دلار، برای استعلام دقیق قیمت می توانید با کارشناسان ما در این بخش در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن به شما قیمت فله و بسته بندی را ارائه دهند. برای دست یابی به مناسب ترین قیمت متانول در بازار ایران می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و کمترین قیمت ممکن را دریافت کنید.

صادرات متانول:

منظور از صادارت ارسال کالا از کشور مبدا به کشور مقصد است که در این جا منظور محصول متانول است که تولیدی پتروشیمی ها است. متانول تولیدی پتروشیمی ها با توجه به اینکه مازاد مصرف کشور است در تناژ بالا و به صورت روزانه صادر می شود که سبب شده تا ارز آوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

صادرات متانول ایران

صادرات متانول عموما از طریق مرز های آبی و به کشور های شرق آسیا انجام می شود که این امر سبب شده تا به سود خوبی دست یابند. قیمت متانول صادراتی ایران به نسبت دیگر کشور ها پایین تر است و این امر سبب شده تا متانول ایران همواره مشتریان زیادی داشته باشد. برای صادرات متانول در گام اول بایستی درخواست رسمی داشته باشید که براساس آن درخواست رسمی قیمتی به شما اعلام می شود و در نهایت پروسه صادرات ادامه چیدا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صادرات متانول با کارشناسان ما در شیمی رازی در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟
سامان بیگدلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سامان بیگدلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120699317

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: KCHRP@

email icon ایمیل: info@kimiashimirazi.com

مجموعه کیمیا شیمی پارس شما را به خرید بهترین محصولات محصولات پتروشیمی و پالایشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.